هفتم متوسطه اول مانترابوک؛ بانک کتاب معتبر | ketabko

البته به خاطر همین ویژگی‌ها این کتاب صرفا مختص دانش‌آموزان نیست و برای معلم‌ها هم نقش یک مکمل درسی قابل‌توجه را ایفا می‌کند که عصای دست‌شان در حین تدریس است. سوالات در این کتاب‌ها چیدمانی استاندارد و مطابق با سرفصل‌های آموزشی داشته و طبقه‌بندی متناسبی دارند. مطالعه بین‌المللی روند‌های آموزشی ریاضیات و علوم (تیمز) یکی از مهم‌ترین و وسیع‌ترین مطالعات تطبیقی در قلمرو ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است که زیر نظر انجمن بین‌المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی انجام می‌گیرد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا فروشگاه اینترنتی کتاب کتابکو خواهید کرد.

  • این کتاب جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان مناسب است.
  • کتاب های میکروطبقه بندی گاج، برای دانش آموزان کنکوری حکم طلا را دارند.
  • البته در این میان یک ایراد دیگری که برخی از کتاب های کمک درسی دارند این است که نوشته دارای پاسخنامه تشریحی می باشد ولی وقتی به آن قسمت رجوع می کنید می بینید که در جواب زده گزینه 3 یا زده به درسنامه رجوع شود.
  • اما نکات مهمی ‌برای انتخاب این کتاب وجود دارد که با در نظر گرفتن این نکات متناسب با سطح علمی ‌و نوع آزمون پیش‌رو، می‌توانید برای سفارش کتاب کمک درسی اقدام کنید.

کتاب های مخصوص تیزهوشان عالی و میتونی از کتاب خط سفید هم استفاده کنی که هرچی که بخوای داره. برای مرور کامل دورس در شب امتحان، حاوی خلاصه‌ای از نکات مهم دروس هستند. در سایت ویرا کتاب به راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده تا پس از ثبت سفارش برای شما به هر نقطه از کشور ارسال شود. سوالات در این کتاب به شکل جای خالی، وصل کنید، صحیح و غلط، سوالات تشریحی و… در این کتاب طراحی شده اند. ارسال سریع بیشتر بدانید تخفیف های جذاب بیشتر بدانید پشتیبانی بیشتر بدانید خدمات مشتریان بیشتر بدانید بیشتر بدانید … نکته حائز اهمیت در این‌ باره، آن است که این افراد نیز بدون شناخت نقاط ضعف و قوت و سطح داوطلبان نمی‌توانند منبعی را توصیه کنند؛ زیرا بدون تحلیل و بررسی و صرفا پیشنهاد دادن کتاب‌ها به نتیجۀ موثری منتهی نمی‌شود.

کتاب لقمه تکنیک‌های جمع و تفریق سریع

بنابراین، پیش از آنکه در فکر تهیۀ منابع آموزشی باشید، ابتدا سطح خود را بشناسید، نقاط قوت و ضعف‌تان را شناسایی کنید و باتوجه ‌به آن‌ها به انتخاب کتاب کمک‌درسی بپردازید. رخشان و نمونه‌دولتی مناسب به شمار می‌روند؛ زیرا رویکرد آزمون این دسته از مدارس نیز تستی است و داوطلبان باید با اصول تست‌زنی و سوالات چهارگزینه‌ای آشنایی داشته باشند؛ به همین علت در دسته بهترین منابع کمک‌درسی قرار می‌گیرند. به دانش آموزانی که تست های عادی را حل کرده اند و دنبال سوال های چالشی و پیشرفته هستند پیشنهاد می کنیم حتماً کتاب های IQ انتشارات گاج را امتحان کنند. کتاب های IQ علاوه بر تست های چالش برانگیز و پیشرفته، درس نامه جمع و جور و مختصر اما مفیدی دارند که برای جمع بندی عالی خواهند بود. مؤلفان کتاب درس پک مهر و ماه، این کتاب را به‌عنوان یک مدرسه همراه معرفی کرده‌اند. این کتاب‌ها شباهت زیادی به کتاب درسی دارند و تمام کتب در آنها جمع‌آوری شده‌اند، اما با ظاهری دوستانه و ادبیاتی صمیمانه‌تر از کتاب درسی.

برنامه نویسی به زبان ++C جلد دوم علامه حلی

کتاب کار ریاضی پایه‌ی نهم از سری کتاب‌های کار شامل تمرین‌ها و مسائل ریاضی جهت تقویت پایه‌ی درسی دانش‌آموزان است. در مقطع هفتم، چندین عنوان جدید به مجموعه کتب تحصیلی اضافه می‌شود که در پایه ابتدایی وجود نداشتند. کتاب زبان انگلیسی و زبان عربی در این مقطع به‌طور رسمی به کتاب‌های درسی افزوده می‌شوند که یادگیری آن‌ها بدون کتاب‌های کمک‌آموزشی، فرایند به‌ مراتب سخت‌تری است. در کنار کتاب‌های درسی و افزایش حجم امور آموزشی مربوط به دانش‌آموزان هفتم، معلمان و دبیران پایه هفتم، حل تمرین و مسائل بیشتر در دوره جدید تحصیلی را پیشنهاد می‌کنند.

مجموعه های مختلف خیلی سبز از جمله ماجراهای من و درسام، انواع کتاب های کار، کتاب های نردبام، منابع مخصوص تیزهوشان و کتاب های تست برای همه درس های اختصاصی و عمومی در دسترس همه هستند و به یادگیری و ارزش یابی کمک فراوانی می کنند. ناشران مختلف، انواع کتاب های کمک آموزشی و تستی را ارائه می دهند که ویژگی های متفاوت آنها باعث می شود دانش آموز و حتی معلمان هنگام انتخاب کتاب، سر دوراهی (یا حتی چند راهی!) بمانند. برای همین، ما قصد داریم برترین انتشارات کتاب های کمک درسی را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به معیارهایی که برای کتاب درسی دارید، یک کتاب مناسب و عالی انتخاب کنید و نتیجه خوبی بگیرید. شما می توانید برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف، هر کتابی که می خواهید را انتخاب کنید و از فروشگاه دانش لند سفارش بدهید. درس علوم به‌واسطه ماهیت ذهن‌پروری که دارد، برای کلاس هفتمی‌ها از مهم‌ترین دروس محسوب می‌شود. جالب است بدانید که علوم، درصورت انتخاب رشته تجربی، نقش بسیار ارزشمندی را در کتاب شیمی و موفقیت کنکوری‌ها ایفا می‌کند.

کتاب تیزهوشان ریاضی نهم

هفتم متوسطه اول مانترابوک؛ بانک کتاب معتبر | ketabko تحریریه Techpowerup