برنامه‌نویسان Northgard طرح‌های 2023 را برای طولانی‌مدت RTS عصر وایکینگ ترسیم می‌کنند

آینده نزدیک
به روز رسانی بعدی ما وصله متعادل کننده اصلی سالانه است. این در یک ماه آینده یا بیشتر می آید، اما این منحصراً تعادلی نیست که برای بازی ایجاد خواهد کرد. ماه های اخیر

با این کار، در اینجا برخی از مواردی است که به روز رسانی بعدی شامل خواهد شد:

  • تعمیرات اساسی تعدادی از قبیله ها و یادگارها
  • بازی پایه بازسازی شده Warchiefs
  • فتوحات منحصر به فرد جدید برای برخی از قبیله های DLC (بیشتر در آینده)
  • حالت تماشاگر که قبلاً می توانید در نسخه بتا باز امتحان کنید. لینک اطلاعیه اینجا

امسال می آید

پادشاهی جدید خود را نشان خواهد داد! – متولد شده از وقایع کمپین اخیر DLC، یک قبیله جدید از پادشاهی جنوبی به وایکینگ های ما خواهند پیوست. آن‌ها لوازم مورد نیاز دیگر را با خود خواهند آورد و باید تا پایان تابستان وارد شوند.

آینده نورثگارد چیست؟ نگاهی اجمالی به آنچه در آینده برای وایکینگ های مورد علاقه ما در انتظار است… اوهوی! ما سخت در حال کار بر روی Northgard هستیم و شما می توانید انتظار تغییرات جدیدی را در سال جاری داشته باشید. به خاطر داشته باشید که این نقشه راه عمدتا آزمایشی است، بنابراین در حال حاضر هیچ تاریخی مشخص نخواهد شد. اما حرف زدن بس است، دلیل آمدنت اینجاست…

Northgard یک بازی استراتژیک بر اساس اساطیر اسکاندیناوی است که در آن شما قبیله ای از وایکینگ ها را کنترل می کنید که برای کنترل یک قاره مرموز تازه کشف شده رقابت می کنند. وب سایت Northgard را بررسی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

وایکینگ های دیگر به سواحل ما می آیند
برای پایان سال، یک قبیله وایکینگ دیگر از راه می‌رسد و گیم‌پلی را تکان می‌دهد/به‌روزرسانی می‌کند تا راه‌های سرگرم‌کننده جدیدی برای بازی ارائه کند.

چه چیز دیگری؟

اینها به‌روزرسانی‌های بزرگ سال هستند، و طبق معمول ما به به‌روزرسانی و بهبود بازی بر اساس بازخورد شما ادامه خواهیم داد. از اینکه بخشی از این ماجراجویی در Northgard بودید، متشکریم، حالت تماشاگر یکی از محبوب‌ترین درخواست‌ها از زمان راه‌اندازی بوده است، و ما خوشحالیم که فرصت اجرای آن را داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم دوباره به شما در این ماجراجویی ارائه دهیم. آینده!