نرم افزار AMD Adrenalin 23.5.2 WHQL منتشر شد

نقاط قوت
حمایت کردن:

  • دیابلو IV
  • بهینه سازی عملکرد خط لوله Microsoft Olive DirectML برای Stable Diffusion 1.5 در گرافیک های سری Radeon RX 7900 AMD
  • با استفاده از نرم افزار AMD: Adrenalin Edition 23.5.2 در کارت گرافیک AMD Radeon️ RX 7900 XTX در مقایسه با نسخه 23.5 درایور نرم افزار قبلی، عملکرد خود را به طور متوسط ​​2 برابر در Microsoft Olive Optimized DirectML Stable Diffusion 1.5 افزایش دهید. RS-579

مشکلات شناخته شده

  • هنگام استفاده از نمایشگرهای با وضوح بالا و نرخ تازه سازی بالا در پردازنده های گرافیکی سری Radeon RX 7000، قدرت بیکاری بالا مشاهده شده است.
  • برخی از بازی‌ها یا برنامه‌های VR ممکن است عملکردی کمتر از حد مطلوب یا گهگاه لکنت در پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon RX 7000 داشته باشند.
  • هنگام اجرای RuneScape در برخی از محصولات گرافیکی AMD، مانند Radeon RX 5700 XT، ممکن است به طور متناوب یک خرابی برنامه مشاهده شود.
  • ممکن است هنگام پخش محتوای ویدیویی AV1 با استفاده از DaVinci Resolve Studio، خرابی برنامه یا زمان پایان درایور مشاهده شود.
  • ممکن است پس از تعویض ویندوز هنگام بازی Nioh 2 در برخی از محصولات گرافیکی AMD، مانند Radeon RX 6800 XT، خرابی متناوب مشاهده شود.

یادداشت های مهم

  • بازنشانی کارخانه به‌عنوان یک اقدام احتیاطی موقتاً غیرفعال شده است، در حالی که ما به مشکلات نصب جداگانه‌ای که در حین ارتقاء رایانه گزارش شده‌اند رسیدگی می‌کنیم. کاربران می توانند از AMD Cleanup Utility به عنوان یک گزینه موقت استفاده کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تیم رد لیستی از اصلاحات جدید برای Adrenalin 23.5.2 WHQL ارائه نکرده است، اما آنها چندین مشکل شناخته شده/موجود را یادداشت می کنند – از جمله وضعیتی که در آن کاربرانی که وضوح بالا و تازه سازی بالا را انتخاب کرده اند، قدرت بیکاری بالا را تجربه کرده اند (در مواردی) نمایش نرخ در پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon RX 7000. صاحبان همان سری GPU نیز عملکرد کمتر از حد مطلوب یا لکنت‌های گاه به گاه در برخی بازی‌ها یا برنامه‌ها را گزارش کرده‌اند. واقعیت مجازی. پخش کننده های RuneScape به طور متناوب با خرابی برنامه در برخی از محصولات گرافیکی AMD (مانند Radeon RX 5700 XT) مواجه شده اند. تعدادی از کاربران DaVinci Resolve Studio هنگام پخش محتوای ویدیویی AV1، خرابی و وقفه درایور را گزارش کرده اند. در نهایت، فساد متناوب را می توان پس از تعویض ویندوز در طول جلسات بازی Nioh 2 در برخی از کارت های گرافیک AMD، از جمله Radeon RX 6800 XT، کشف کرد.

دانلود: نرم افزار AMD Adrenalin 23.5.2 WHQL

AMD اخیرا آخرین نسخه درایورهای گرافیک Adrenalin خود را منتشر کرده است. اطلاعات اصلی در یادداشت های انتشار آنها معرفی پشتیبانی از نسخه خرده فروشی Diablo IV است – که انتظار می رود فردا در سراسر جهان عرضه شود. AMD بهینه‌سازی‌های عملکرد جدیدی را برای خط لوله Microsoft Olive DirectML برای Stable Diffusion 1.5 روی گرافیک‌های AMD Radeon RX 7900 معرفی کرده است – آنها ادعا می‌کنند که این بهبود عملکرد را به طور متوسط ​​نسبت به نسخه درایور نرم‌افزار قبلی (23.5 .1) دو برابر می‌کند.