اپل مک بوک ایر 15 اینچی را معرفی کرد

امروزه، اپل برای عملیات جهانی این شرکت نسبت به کربن خنثی است و بر هدف اپل 2030 خود برای خنثی کردن کربن هر محصول متمرکز شده است. این بدان معناست که هر مکی که توسط اپل ایجاد می‌شود، از طراحی گرفته تا ساخت و استفاده مشتری، تأثیر خالص صفر بر آب و هوا خواهد داشت.

مک بوک ایر همچنین دارای شارژ MagSafe، دو پورت Thunderbolt برای اتصال لوازم جانبی و نمایشگر خارجی تا 6K و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون برای اتصال همه کاره است. این در چهار رنگ خیره کننده موجود است: نیمه شب، نور ستاره، خاکستری فضایی و نقره ای.

باریک ترین لپ تاپ 15 اینچی جهان
مک بوک ایر جدید تنها 11.5 میلی متر ضخامت دارد که آن را به نازک ترین لپ تاپ 15 اینچی جهان تبدیل می کند. وزن آن تنها 3.3 پوند است، بنابراین فوق العاده قابل حمل است. مک بوک ایر جدید حتی با صفحه نمایش بزرگش، سخت و بادوام است. و همچنین تقریباً 40٪ نازک تر و نیم پوند سبک تر از یک لپ تاپ مشابه است.

طراحی مک بوک ایر جدید 15 اینچی همچنین شامل یک سیستم صوتی فوق العاده جدید با شش بلندگو با دو توییتر و دو مجموعه ووفر با حذف نیرو است. بلندگوهای جدید دو برابر عمق باس را برای صدای غنی‌تر ارائه می‌کنند، و صدای فضایی با پشتیبانی از Dolby Atmos، چه در گوش دادن به موسیقی و چه تماشای فیلم، تجربه‌ای همه‌جانبه را ارائه می‌دهد.

اپل امروز مک بوک ایر 15 اینچی، بهترین لپ تاپ 15 اینچی جهان را معرفی کرد. مک بوک ایر جدید با صفحه نمایش 15.3 اینچی Liquid Retina، عملکرد باورنکردنی M2، عمر باتری تا 18 ساعت و طراحی بی صدا و بدون فن، قدرت و قابلیت حمل را به ارمغان می آورد – همه اینها در لپ تاپ 15 اینچی باریک ترین در جهان مک بوک ایر 15 اینچی با سیستم صوتی کاملاً جدید با شش بلندگو، صدای فضایی فراگیر را به همراه دوربین 1080p FaceTime HD، شارژ MagSafe و قدرت و سهولت macOS Ventura برای تجربه ای بی نظیر ارائه می دهد. مشتریان می توانند از امروز و با در دسترس بودن از سه شنبه 13 ژوئن سفارش دهند. زمان مشتری مک.

قیمت و در دسترس بودن

  • مک بوک ایر 15 اینچی با M2 امروز در apple.com/store و در برنامه Apple Store در دسترس است. از سه شنبه، 13 ژوئن، به دست مشتریان، و همچنین فروشگاه های اپل و نمایندگی های مجاز اپل خواهد رسید.
  • مک بوک ایر 15 اینچی با M2 که در رنگ های نیمه شب، ستاره ای، نقره ای و خاکستری فضایی موجود است، از 1299 دلار (ایالات متحده) و 1199 دلار (ایالات متحده) برای آموزش شروع می شود.
  • مک بوک ایر 13 اینچی با M2 که در رنگ های نیمه شب، نور ستاره، نقره ای و خاکستری فضایی موجود است، اکنون از 1099 دلار (ایالات متحده) و 999 دلار (ایالات متحده) برای آموزش شروع می شود.
  • مک بوک ایر 13 اینچی با M1، موجود در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری فضایی، همچنان در خط تولید باقی می ماند و از 999 دلار (ایالات متحده) و 899 دلار (ایالات متحده) برای آموزش شروع می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

macOS Sonoma که پاییز امسال عرضه می‌شود، تجربه مک را لذت‌بخش‌تر و سازنده‌تر از همیشه می‌کند، از جمله راه‌های جدید برای شخصی‌سازی با ویجت‌ها و محافظ‌های صفحه نمایش خیره‌کننده، تجربه بازی پیشرفته‌تر با حالت بازی، قابلیت‌های ویدئو کنفرانس قدرتمند، به‌روزرسانی بزرگ سافاری و موارد دیگر.

بهره وری قدرتمند با macOS
macOS Ventura تجربه مک را به سطح جدیدی می‌برد که به کاربران کمک می‌کند کارهای بیشتری انجام دهند. پیام‌ها و نامه‌ها بهتر از همیشه هستند، در حالی که Safari – سریع‌ترین مرورگر جهان در مک – آینده‌ای بدون رمز عبور را با کلیدهای عبور به ارمغان می‌آورد. Continuity Camera عملکرد کنفرانس ویدیویی را برای هر مکی از جمله Desk View، Center Stage و Studio Light به ارمغان می آورد. Stage Manager به طور خودکار برنامه ها و پنجره ها را سازماندهی می کند، بنابراین کاربران می توانند روی کار در دست تمرکز کنند و همه چیز را در یک نگاه ببینند. با iCloud Shared Photo Library، کاربران می‌توانند یک کتابخانه عکس مجزا بین حداکثر شش عضو خانواده ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند، و برنامه Freeform یک بوم منعطف ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد حتی سازنده‌تر و گویاتر باشند. کاربران می‌توانند بدون دردسر روی مک و آیفون با ویژگی‌های پیوستگی مانند Handoff، AirDrop، کلیپ‌بورد جهانی و پیام‌ها کار کنند.

برای محیط زیست بهتر است
مک بوک ایر جدید با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده است و اکنون از 100٪ آبکاری طلای بازیافتی و لحیم قلع در چندین تخته مدار و 100٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در همه آهنرباها استفاده می کند. مک بوک ایر همچنین شامل 100٪ کبالت بازیافتی در کانکتور MagSafe و 90٪ فولاد بازیافتی در نگهدارنده باتری است. مک بوک ایر استانداردهای بالای اپل را برای بهره وری انرژی برآورده می کند و فاقد جیوه، پی وی سی و بریلیوم است. بیش از 99 درصد بسته‌بندی‌ها مبتنی بر فیبر هستند و اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از بسته‌بندی‌های خود تا سال 2025 نزدیک‌تر می‌کند.

ما از معرفی اولین مک بوک ایر 15 اینچی هیجان زده هستیم. مک بوک ایر جدید با عملکرد باورنکردنی و طراحی چشمگیر خود بهترین لپ تاپ 15 اینچی در جهان است. جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل می‌گوید و این تنها با سیلیکون اپل امکان‌پذیر است. مک بوک ایر جدید از صفحه نمایش بزرگ Liquid Retina گرفته تا طراحی فوق العاده نازک و بدون فن گرفته تا عمر باتری فوق العاده و سیستم صوتی شش بلندگوی غوطه ور آن، همه چیز را دارد.

صفحه نمایش 15.3 اینچی Liquid Retina

مک بوک ایر جدید دارای صفحه نمایش 15.3 اینچی Liquid Retina با وضوح بالا و جادار است، بنابراین کاربران می توانند محتوای بیشتری را مشاهده کنند. با حداکثر 500 نیت روشنایی و پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ، صفحه نمایش درخشان Liquid Retina محتوا را به طرز قابل توجهی غنی و پر جنب و جوش و متن را واضح می کند. همچنین دو برابر وضوح و 25٪ روشن تر از یک لپ تاپ قابل مقایسه است.

عملکرد خیره کننده و عمر باتری استثنایی با M2
با تراشه M2، مک بوک ایر 15 اینچی عملکردی باورنکردنی ارائه می دهد. این تا 12 برابر سریعتر از سریعترین مک بوک ایر اینتل است. در مقایسه با پرفروش‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی با پردازنده Core i7، MacBook Air جدید تا دو برابر سریع‌تر است. همچنین عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، تا 18 ساعت – 50 درصد بیشتر از رایانه شخصی – حتی با نمایشگر بهتر و عملکرد بهتر. مک بوک ایر 15 اینچی دارای یک پردازنده 8 هسته ای قدرتمند با چهار هسته عملکرد و چهار هسته کارآمد، یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای برای گرافیک فوق العاده سریع و یک موتور عصبی 16 هسته ای است. M2 همچنین پهنای باند حافظه 100 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد و تا 24 گیگابایت حافظه یکپارچه سریع را پشتیبانی می کند، بنابراین انجام چند کار و کار با حجم های کاری پیچیده فوق العاده روان است. عملکرد M2 به کاربران این امکان را می دهد که تقریباً هر چیزی را در هر مکانی کار کنند، بازی کنند یا ایجاد کنند.

دوربین 1080p FaceTime HD و سیستم صوتی با شش بلندگو
دوربین 1080p FaceTime HD مک‌بوک ایر برای تماس‌های FaceTime و کنفرانس‌های ویدیویی مناسب است. همراه با قدرت پردازش پردازشگر سیگنال تصویر پیشرفته در M2، کاربران در تماس های ویدیویی عالی به نظر می رسند. یک آرایه سه میکروفون با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته شکل‌دهی پرتو، صدای واضحی را ضبط می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند با صدای بلند و واضح تماس‌های ویدیویی برقرار کنند.