منبع تغذیه دارای گواهی طلای ENERMAX REVOLUTION DF 2 اکنون در دسترس است

مکانیک های نیمه بدون فن به فن PSU اجازه می دهند در حالی که بار سیستم کمتر از 20٪ است ثابت باشد تا صدایی مطلق 0dB(A) را برای کاربران فراهم کند. فن بی صدا Fluid Dynamic Bearing (FDB) همچنین عملکرد خنک کنندگی عالی را با حداقل نویز و لرزش تضمین می کند.

مدل 850 وات منبع تغذیه REVOLUTION DF 2 بلافاصله از فروشگاه اینترنتی ENERMAX USA، آمازون، Newegg و نمایندگی‌های مجاز و توزیع‌کننده ENERMAX در سراسر جهان در دسترس است. در دسترس بودن مدل های 1050 وات و 1200 وات به زودی اعلام خواهد شد. تمامی مدل ها با ضمانت 7 ساله در آمریکای شمالی محافظت می شوند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ENERMAX، یک نیروی پیشرو در صنعت که به طراحی منابع تغذیه و راه‌حل‌های خنک‌کننده کامپیوتر با کارایی فوق‌العاده اختصاص دارد، منبع تغذیه کاملاً ماژولار خود را با گواهی طلای 80 PLUS – سری REVOLUTION DF 2 راه‌اندازی کرد! REVOLUTION DF 2 با خازن های الکترولیتی ژاپنی 105 درجه سانتی گراد، شاسی فشرده 140 میلی متری عمق، مکانیک نیمه بدون فن، تبدیل DC به DC، طراحی پیشرفته LLC، یکسو کننده سنکرون (SR) و یک سیستم ضد گرد و غبار ثبت شده طراحی شده است. فناوری چرخشی (DFR).

پس از موفقیت سری REVOLUTION DF، REVOLUTION DF 2 فناوری نمادین چرخش بدون گرد و غبار (DFR) و مکانیک نیمه بدون فن ENERMAX را به ارث برده است. فناوری چرخش بدون گرد و غبار (DFR) یک راه حل ابتکاری خود تمیز شونده است که به فن اجازه می دهد تا گرد و غبار انباشته شده در اطراف تیغه و قاب فن را در 10 ثانیه از بین ببرد. هنگام روشن شدن برای افزایش جریان هوا در داخل PSU.

طراحی مدار ارتقا یافته سری REVOLUTION DF 2 اجازه می دهد تا حداکثر توان خروجی آن به 200 درصد برسد، به این معنی که مدل 850 واتی REVOLUTION DF 2 می تواند به طور پایدار 1700 وات را برای 100 میکرو ثانیه (میکروثانیه) ارائه دهد تا فوراً از جریان برق پشتیبانی کند.