منابع تغذیه اضطراری و ژنراتورهای انرژی خورشیدی Anker: چرا به آنها نیاز دارید و چرا آنها بهتر از ژنراتورها هستند

مزایا و معایب ژنراتور گاز
یک ژنراتور گاز معمولاً با سوخت های فسیلی مانند بنزین یا پروپان کار می کند و در صورت نیاز برق تولید می کند. این یک گزینه اقتصادی برای قطع برق کوتاه مدت یا به عنوان منبع تغذیه پشتیبان است. با این حال، می تواند پر سر و صدا باشد و بخار منتشر کند و برای استفاده در داخل خانه نامناسب باشد.

Central Anker 757: به دنبال یک نیروگاه قابل حمل، Anker 757 Powerhouse را بررسی کنید. اگر این محصول را دارید در زمان قطعی برق طولانی مدت نگران نباشید. با توان خروجی عظیم 1500 وات، می توانید تا 13 دستگاه را به طور همزمان تغذیه کنید. این شامل پورت های مختلفی مانند USB-C، USB Type-A، یک درگاه شارژ خودرو و شش خروجی AC است. بنابراین نه تنها برای صحنه های قطع برق بهترین است، بلکه بهترین راه حل برق قابل حمل برای تمام سفرهای کمپینگ شما نیز می باشد. به لطف فناوری HyperFlash، می توان آن را از 0 تا 80 درصد تنها در 1 ساعت شارژ کرد.

مولد گاز یا نیروگاه؟ چه بهتر است؟
انتخاب بین ژنراتور گاز و نیروگاه به عوامل مختلفی از جمله کاربرد مورد نظر و نیازهای خاص کاربر بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری بین این دو، اجازه دهید نگاهی به مزایا و معایب آنها بیندازیم.

ژنراتور خورشیدی Anker 767: اگر خانه شما در تمام طول روز آفتاب دارد، ژنراتور خورشیدی Anker 767 را بررسی کنید. این ژنراتور از سلول های خورشیدی سیلیکونی تک کریستالی برای حداکثر تبدیل انرژی استفاده می کند. این به طور ویژه برای شارژ نیروگاه Anker 757 در حال حرکت طراحی شده است. این محصول دارای استاندارد IP67 است که آن را ضد آب و برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مناسب می کند. علاوه بر این، پنل های خورشیدی را می توان در زاویه 40، 50 یا حتی 60 درجه تنظیم کرد تا نور خورشید را به طور بهینه جذب کند. با یک آداپتور مخصوص می توانید تا پنج پنل خورشیدی را همزمان وصل کنید. این سری از پاورهای قابل حمل Anker شامل پاور هاوس Anker 767 نیز می باشد.

سوالات متداول قدرت پشتیبان گیری

انواع مختلف برق پشتیبان چیست؟

به طور عمده سه نوع منبع تغذیه پشتیبان در دسترس مصرف کنندگان وجود دارد. اینها شامل برق خورشیدی اضطراری، ژنراتورهای گازی و نیروگاه های قابل حمل است.

نیروگاه یک باتری قابل شارژ است که انرژی را از شارژرهای AC یا منابع تجدیدپذیر مانند پنل های خورشیدی یا توربین های بادی ذخیره می کند. اگرچه نیروگاه‌ها به شروع گران‌تری نیاز دارند، اما مزایای عملی بسیاری ارائه می‌دهند که آنها را به انتخاب بهتری برای انرژی پاک و بی‌صدا، به‌ویژه برای استفاده طولانی‌مدت تبدیل می‌کند.

  • اگر می خواهید وسایل الکترونیکی حساس را تامین کنید، از یک نیروگاه قابل حمل استفاده کنید.
  • اگر می خواهید از قطعات حساس الکترونیکی در برابر نوسانات و جریان ها محافظت کامل کنید.
  • برخلاف ژنراتورهای گاز، نیروگاه قابل حمل اضطراری را می توان در داخل خانه بدون خطر مسمومیت با مونوکسید کربن استفاده کرد.
  • آنها می توانند برای افزایش توان خروجی کلی به یکدیگر متصل شوند.
  • آنها به سخت افزار پیچیده مجهز هستند که استفاده از آنها را بسیار ایمن تر از ژنراتورهای گازی می کند.
  • نیروگاه های قابل حمل مانند ژنراتورهای گازی به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند زیرا ژنراتورهای گازی دارای قطعات متحرک زیادی هستند در حالی که یک نیروگاه قابل حمل هیچ قطعه متحرکی ندارد.
  • نیروگاه های قابل حمل برخلاف ژنراتورهای گازی بسیار بی صدا هستند.

در منبع تغذیه پشتیبان به دنبال چه چیزی باشیم؟

قطع برق در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین شما باید برای همین موضوع آماده باشید. اگر به دنبال قدرت پشتیبان هستید، باید قبل از خرید در مورد ویژگی های زیر تحقیق کنید.

  • منبع تغذیه اضطراری باید حداقل 1500 وات قدرت اسمی داشته باشد.
  • باید دارای حفاظت ولتاژ، جریان و اتصال کوتاه باشد.
  • اگر برق پشتیبان اضطراری از ترکیبی از باتری ها و پنل های خورشیدی پشتیبانی کند، این یک مزیت اضافی خواهد بود.
  • ببینید چند دستگاه را می‌تواند به طور همزمان روشن کند. اگر نیاز به برق رسانی همزمان چندین دستگاه دارید، یک نیروگاه با ظرفیت بالا انتخاب کنید.
  • همچنین بررسی کنید که آیا می تواند قطعات الکترونیکی حساس را بدون آسیب رساندن به آنها تغذیه کند.
  • اگر منبع تغذیه پشتیبان شما محصولی با باتری است، بررسی کنید که باتری چقدر طول می کشد تا شارژ شود. شارژ سریع یکی از ویژگی‌های ضروری برای تامین انرژی پشتیبان در صورت وجود باتری است.

بهترین منبع برق در هنگام قطع برق چیست؟

یک نیروگاه قابل حمل قابل اطمینان ترین منبع برق در هنگام قطع برق است. اگرچه انرژی خورشیدی گزینه بهتر دیگری است، اما اثربخشی آن را می توان در طول یک قطع برق اضطراری در یک روز بارانی یا ابری به میزان قابل توجهی کاهش داد. پس بهتر است یک نیروگاه قابل حمل به عنوان منبع تغذیه پشتیبان داشته باشید.

قطع برق غیرمنتظره می تواند بدترین تجربه شما باشد زیرا روال روزانه شما را مختل می کند. ما در زمانی زندگی می کنیم که نمی توانیم زندگی بدون برق را تصور کنیم. با این حال، قطع برق می تواند در هنگام بلایای طبیعی یا سناریوهای دیگر معمول باشد. چنین شرایطی شما را برای مدت طولانی بدون برق می گذارد. بهترین دفاع در چنین شرایطی این است که راه حل قدرت پشتیبان خود را داشته باشید. بنابراین، در این مقاله می خواهیم به شما توضیح دهیم که منبع تغذیه اضطراری چیست و چرا ممکن است در زمان قطع برق به آن نیاز داشته باشید.

ما نمی‌خواهیم به دلیل قطع برق، ناراحتی بزرگی را تجربه کنید، بنابراین ایستگاه‌های برق قابل حمل قابل اعتماد را توصیه می‌کنیم که در زیر مشاهده می‌کنید.

یک ژنراتور آماده به کار چند وات باید داشته باشد؟
در هنگام قطع برق، فقط باید بر روی برق رسانی به تجهیزات ضروری تمرکز کنید. زیرا هیچ کس نمی تواند بگوید چه زمانی برق برقرار می شود. بنابراین، پیشنهاد می کنیم یک ژنراتور اضطراری با حداقل 1500 وات یا بیشتر تهیه کنید. این قدرت برای ساعت ها کارکردن دستگاه های مهم شما کافی است.

نتیجه

دوره های قطع برق کاملاً نامطلوب است. قطعی برق که ساعت ها طول می کشد فعالیت های روزانه شما را مختل می کند. در چنین شرایطی، به جای زندگی در تاریکی، باید از یک راه حل پشتیبان قابل اعتماد استفاده کنید. قبلاً در مورد قدرت پشتیبان به شما گفته ایم. هنوز شک دارید؟ بخش پرسش‌های متداول را بررسی کنید یا مقاله را دوباره بخوانید تا آنچه آموخته‌اید تجدید شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از بین این سه، انرژی خورشیدی مقرون به صرفه ترین منبع انرژی بلند مدت است. علاوه بر این، نیروگاه های قابل حمل نیز به دلیل اندازه جمع و جور و قابل حمل بودن مورد استقبال قرار می گیرند. بسیاری از نیروگاه های قابل حمل Anker همچنین از شارژ پنل خورشیدی برای تامین برق پایدار و اقتصادی پشتیبانی می کنند.