آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی | techpowerup

چنانچه اطلاعاتي را براي رايت در دي وي دي ارسال کنيد ، ابتدا به بافر مي روند و سپس ، به رايتر ارسال می شوند تا در دي وي دي رايت شوند. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. یکی از این خدمات امکان ارسال کارشناس و حتی در بسیاری موارد تعمیر در محل است که برای مشتری از هر جهت سودمند خواهد بود. با درخواست کارشناس و تعمیرکار در محل از شرکت پی سی بلد می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی لازم را انجام دهید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ایساتیس کامپیوتر می باشد و هرگونه کپی برداری از فایل های طراحی شده و مطالب این سایت شرعا و قانونا جایز نیست و طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه پیگرد قانونی دارد.

ورود

این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد. این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد. نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد.

اپتیک دی وی دی رایتر لپ تاپ ( لنز dvd rw )

اگر چنین باشد ، پس برنامه ای در رایانه شما وجود دارد که از مجله خبری سخت افزار کامپیوترکرد عادی درایو جلوگیری می کند. اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد. وقتی کامپیوتر از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، کابل ها به طور تصادفی از برق جدا می شوند. اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است.

  • در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد .
  • درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند.
  • همیشه سی دی ها و یا دی وی دی هایی در جعبه رایتر وجود دارد که هنوز هم متوجه کاربرد آن ها نشده ام!

در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند. می‌توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-R و DVD-R) فقط یک بار، اطلاعات را ضبط کنند. فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند.

شرکت پی سی بلد یکی از مراکزی است که با سابقه سال‌ها کار و تجربه تعمیر برندهای مختلف «مثل DELL، ASUS، HP و…» می‌تواند به صورت تضمینی خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از مواردی است که باید توسط تعمیرکار بررسی و برطرف شود. از این جهت می‌توان به اهمیت نقش یک مرکز خوب برای تعمیر دی وی دی رایتر لپ‌تاپ یا کامپیوتر پی برد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. از این درایو می توانید برای خواندن و نوشتن اطلاعات از دیسک های سی دی و دی وی دی بهره گیرید.

http://asanbehbar.ir