مادربردهای سری ASRock Z790 برای پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل آماده هستند

Z790 Pro RS شامل Nahimic Audio برای تجربه‌های صوتی استثنایی، اسلات گسترش WiFi M.2 برای ارتقای آسان اتصال، و پانل جلویی USB 3.2 Gen2x2 20Gbps IO است.

شارژ سریع 60 واتی PD 3.0 در داخل آن تعبیه شده است که این اطمینان را می‌دهد که گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سازگار می‌توانند از زمان شارژ سریع‌تر در زمانی که کاربران در رایانه شخصی خود هستند و بدون نیاز به شارژر گرانقیمت PD لذت ببرند.

هر دو مادربرد گزینه های زیادی برای توسعه و ذخیره سازی ارائه می دهند، و برد مدار مسی 2oz آنها عملکرد حرارتی بهتری را تحت بار زیاد و پایدار تضمین می کند.

درباره مادربردهای ASRock Z790 بیشتر کاوش کنید!
چیزی که مادربردهای ASRock Z790 را واقعاً منحصر به فرد می کند، در دسترس بودن کانکتور eDP است. این مفهوم کاملاً جدید سفارشی سازی اجازه می دهد تا یک مانیتور اضافی بر روی خود شاسی نصب شود و امکانات جدید و هیجان انگیزی برای سفارشی سازی طرح ها فراهم کند. ASRock همچنین کیت پانل جانبی 13.3 اینچی را با مجموعه Z790 معرفی می کند که کاملاً با شاسی استاندارد فرم فاکتور مطابقت دارد. Top Kit شامل تمام موارد ضروری برای نصب هوشمندترین صفحه نمایش جانبی شما است. در نهایت یک هیت سینک Blazing M.2 Gen5 با طراحی ویژه همچنین به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری برای کمک به خنک کردن جدیدترین SSDهای فوق سریع PCIe 5.0 M.2 برای مادربردهای منتخب ASRock Z790 در دسترس است!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شبکه دوگانه، با اترنت Dragon 2.5G و آخرین WiFi 6E، در Z970 Steel Legend تعبیه شده است که به کاربران آزادی انتخاب اتصالات چند گیگ را می دهد. یک SPS Dr.MOS VRM 16+1+1 با هیت سینک خنک کننده سخاوتمندانه تضمین می کند که تمام پردازنده های LGA1700 می توانند به پتانسیل کامل خود دست یابند.

سازنده پیشرو مادربرد در جهان، ASRock، مفتخر است که سری جدید مادربردهای Intel Z790 خود را معرفی کند که از آخرین پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل پشتیبانی می‌کنند. سری Z790 ASRock شامل Z790 Taichi گران‌قیمت، از جمله نسخه ویژه جدید Z790 Taichi Carrara، علاوه بر وای‌فای Z790 Steel Legend که کاربران سطح بالا را هدف قرار می‌دهد، Z790 PRO RS، Z790 PG Lightning و Z790 PG Riptide که برای کاربران اصلی طراحی شده است، می‌شود. و همچنین Z790 PG-ITX/TB4، یک مادربرد قدرتمند mini-ITX با Thunderbolt 4 برای علاقه مندان به فرم فاکتور کوچک.ASRock Z790 Taichi و Z790 Taichi Carrara

Z790 Taichi Carrara Special Edition تحت تاثیر استحکام و اعتبار سنگ مرمر ایتالیایی Carrara، دارای روکش مرمری چشمگیر بر روی مادربرد است. یک فن خنک کننده منطبق ارائه شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا طراحی بدیع را از طریق ساخت رایانه شخصی ادامه دهند.هر دو مادربرد چهار اسلات PCI-Express 4 M.2 NVMe SSD را ارائه می دهند که فرصتی عالی را با عملکرد فوق العاده تضمین می کند. علاوه بر این، اترنت قدرتمند Dragon 2.5G، محافظ IO یکپارچه راحت، و مراحل برق Dr.MOS 14+1+1 با هیت سینک VRM بسیار بزرگ، عملکرد قابل اعتماد را برای هر پردازنده LGA1700 تضمین می کند. هر دو نسخه DDR4 و DDR5 در دسترس هستند که انتخاب های بیشتری را برای رفع نیازهای سازندگان رایانه شخصی فراهم می کنند.

ASRock Z790 PG Lightning و Z790 Pro RS
ASRock با هدف قرار دادن بهترین ترکیب از کیفیت بالا و ویژگی های عالی با قیمتی مقرون به صرفه، خوشحال است که لایتنینگ را با نام تجاری جدید به خط بازی فانتوم معرفی کند.

ASRock Z790 Steel Legend Wi-Fi و Z790 PG Riptide
ASRock Z790 Steel Legend WiFi و Z790 PG Riptide هر دو یک اسلات اصلی PCI-Express 5.0 16x برای کارت‌های گرافیک ارائه می‌کنند، به‌علاوه یک اسلات Blazing M.2 PCI-Express 5.0 M.2 برای جدیدترین SSD‌های فوق سریع NVMe در دسترس است. هیت سینک بزرگ و چند لایه M.2 آن خنک کننده مطلوبی را برای دستگاه های ذخیره سازی فراهم می کند و از دریچه گاز جلوگیری می کند.

ASRock طراحی فوق‌العاده قدرتمند 24+1+2 فاز Dr.MOS VRM (SPS) Smart Power Stage (SPS) را در سری Z790 Taichi ایجاد کرده است که پلتفرم LGA1700 فوق‌العاده توانمندی را برای کاربران فراهم می‌کند که برای باز کردن عملکرد CPU 6 گیگاهرتز آماده است! این مادربرد هم یک اسلات اصلی PCI-Express 5.0 16x برای جدیدترین کارت‌های گرافیک و هم یک اسلات PCI-Express 5.0 M.2 برای جدیدترین SSD‌های فوق سریع NVMe ارائه می‌کند.