آموزش خیاطی آسان به زبان ساده در 5 فصل + هدیه ویژه! ویکی چرا دوره های آموزش آنلاین

کسبویار سامانه جامع آموزش کسب و کار و مهارت آموزی می باشد که با هدف ارتقا سطح این حوزه راه اندازی شد. رسالت ما در کسبویار ارئه بهترین آموزش های ویژه بازار کار است. به‌ویژه هنگام آموزش خیاطی سعی کنید این وسیله کاربردی را حتماً همراه داشته باشید. محتوی جاسوزنی لانولین است که از زنگ‌زدگی سوزن جلوگیری می‌کند. بیشتر چرخ‌خیاطی‌های جدید تصویری از مسیر نخ دارند که نشان می‌دهد چطور باید چرخ‌خیاطی را نخ کنید.

فهرست مطالب کتاب

کسانی که آموزش خیاطی ساده را گذرانده اند و به یک خیاط خوب تبدیل شده اند. به راحتی می توانند این شغل را در منزل راه اندازی کرده و کسب درآمد کنند. بانوان خیاط به راحتی می توانند با کمک تجهیزات ساده، خیاطی را به عنوان شغل دوم انتخاب کنند و در زمان هایی که در منزل هستند در کنار لذت بردن از خیاطی از حضور در کنار اعضای خانواده نیز لذت ببرند. معروف‌ترین متد خیاطی که از بزرگ‌ترین مزایای آن، سریع بودن دوخت در آن است.

خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. همیشه به یاد داشته باشید در ابتدای راه و برای دوختاولین ها از پارچه گران استفاده نکنید تا در دوخت ترسی نداشته باشید. همیشه مقداری پارچه ارزان قیمت برای خود د داشته باشید تا به راحتی بتوانید هر لباسی را بدوزید. دوره های حضوری محدودیت زمان و مکان دارد اما دوره های مجازی اینطور نیستند. و میتوانید این مهارت را با برترین مربی خیاطی که شاید در شهر شما و در دسترستان نباشد آموزش ببینید. الگوی به درستی بر پارچه فیکس شده باشد و سطح شما کاملا تمیز و صاف باشد.

تنها عیبی که میتوان به آموزش مجازی وارد نمود این است که شاید هنرجو با استاد تعامل نداشته باشد. اگر برگزار کنندگان دوره های مجازی این مشکل را برطرف کنند و مربی از هنرجویان پشتیبانی کند میتوان گفت که دوره های مجازی بسیار بهتر از دوره های حضوری هستند. شما می توانید با استفاده از آموزش های مجازی در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی نامحدود داشته باشید. یعنی هرموقع دوست داشتید فیلم های آموزشی را ببینید و سوالات خود را از مربی بپرسید. هرجایی هم که دوس داشتید میتوانید فیلم را جلو عقب کنید تا قسمت مورد نظر و نکته‌های تدریس را برای خود چند بار تکرار کنید.

متد خیاطی گرلاوین

آموزش ها به صورت فیلم های با کیفیت بالا و توضیحات کامل سیماکده و دقیق است. شما می توانید در اوقات فراغت و با توجه به برنامه زندگی ، درسی و شغلی خود با روزانه ده الی پانزده دقیقه تماشای فیلم ها ، در مدت کوتاهی دوره ها را بگذرانید. اگر هدف شما تبدیل شدن به یک خیاط خبره و بسیار ماهر است، حتما باید تمامی متدهای خیاطی را خوب بیاموزید و هر کدام از آن‌ها را برای دوخت یک لباس به‌ کار ببرید. این نوع دوخت برای دوخت حاشیه‌های پارچه مناسب است و بیشتر جنبه تزئینی دارد. در این دوخت می‌توانید سوزن را بصورت ضربدری وارد پارچه کنید تا حالت زیبایی به حاشیه پارچه شما دهد. توجه کنید که کاملا ساده شروع کنید؛ نیازی نیست حتما از پارچه نو استفاده کنید، برای تمرین می‌توانید از انواع پارچه کهنه و قدیمی استفاده کنید.

  • شما میتوانید با هر رنگ و پارچه دلخواه مدل لباس دلخواه خود را بدوزید.
  • اگر یک چرخ خیاطی قدیمی از مادر بزرگ به شما هدیه داده شده این چرخ خیاطی فقط دارای ارزش معنوی است و برای شروع کار خیاطی به هیچ وجه مناسب نیست.
  • شما می توانید در اوقات فراغت و با توجه به برنامه زندگی ، درسی و شغلی خود با روزانه ده الی پانزده دقیقه تماشای فیلم ها ، در مدت کوتاهی دوره ها را بگذرانید.
  • در کلاس های آموزش خیاطی ارزان و ساده در اول کار نازک دوزی را به شما می آموزند.
  • به همین دلیل کار گروه دوم از گروه اول کمی ساده‌تر است.

آموزش خیاطی آسان به زبان ساده در 5 فصل + هدیه ویژه! ویکی چرا دوره های آموزش آنلاین برای این‌که احساس خستگی نکنید و درد در ناحیه کمر نداشته باشید حتما باید از میز و صندلی مناسب استفاده کنید. سنجاق‌ها دارای طول، ضخامت، سری‌های متفاوت و رنگ‌های مختلف هستند. هنگام خرید سوزن، هر دو شماره اروپایی و آمریکایی بر روی محصول درج می‌شود.

جا سوزنی، سنجاق ته‌ گرد، محافظ انگشت خیاطی، گچ و صابون خیاطی یا ماژیک پارچه، نخ بُر، متر خیاطی، کاغذ الگو برای کشیدن الگو در مراحل حرفه‌ای تر ضروری خواهد بود. البته برای کشیدن الگو، به لوازم دیگری از جمله شابلون و گونیا و خط‌‌‌ کش نیز نیاز پیدا خواهید کرد. سنجاق‌ها کار خیاطی را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر می‌کنند. شما برای اتصال قطعات الگو، اتصال پارچه‌های برش داده شده، اندازه گیری دقیق پارچه قبل از دوخت، حتما به سنجاق احتیاج پیدا خواهید کرد. باید به شما بگوییم که تسلط کامل بر خیاطی نیازمند تمرین و تکرار مداوم در مدت زمان طولانی است، هرچقدر زمان بیشتری برای یادگیری خیاطی صرف کنید، حرفه‌ای‌تر خواهید شد.

بهترین راه آموزش خیاطی را بدانید