لیست قیمت مادربرد MotherBoard ۲۳ بهمن ایمالز | techpowerup

اگر به دنبال مادربرد گیمینگ ارزان هستید، باید گفت که قیمت مادربرد گیمینگ از مادربردهای خانگی بیشتر است. در واقع شما هستید که تعیین می‌کنید چه مادربرد گیمینگ مناسب شماست. اگر می‌خواهید بازی‌های متوسط و تاحدی سبک را انجام دهید، انتخاب استاندارد Micro-ATX می‌تواند موجب خرید مادربرد گیمینگ ارزان شود.

وظیفه‌ مادربرد چیست؟

( بایوس سیستم‌عامل اولیه سخت‌افزاری است که قبل از بارگیری ویندوز، لینوکس، مکینتاش و… می‌تواند سیستم‌عامل را بارگذاری و سخت‌افزارها را شناسایی کند). استفاده‌ی هم‌زمان از هر دو کنترلر عملکرد کلی سیستم حافظه را افزایش می‌دهد. برای مثال اگر شما دو ماژول رم ۸ گیگابایتی دارید، مهم نیست آن‌ها را در چه شکاف‌هایی قرار دهید؛ همیشه ۱۶ گیگابایت حافظه دردسترس خواهید داشت.

مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME B760 PLUS D4

دانستن این مطالب می‌تواند باعث مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مادربرد کامپیوتر ارزان و متناسب با نیاز شما شود. مادربرد کامیپوتر در برخی موارد کارت گرافیک، کارت شبکه و کارت صدا را توامان باهمدیگر دارد و نیاز به قراردادن هر یک از این قطعات به صورت جداگانه داخل کیس نیست اصطلاحا به این گونه از مادربردها آن برد می گویند. است و باید مطمئن هنگام خرید مادربرد مطمئن شوید که مادربرد کامپیوتر شما می تواند از کارت گرافیک مورد نیاز شما برای استفاده های مورد نظرتان پشتیبانی کند.

http://asanbehbar.ir

همین قضیه در مورد ریست‌سوئیچ نیز صدق می‌کند؛ مگر اینکه مادربرد همیشه خاموش شود و بعد بلافاصله دوباره روشن شود. اگر به‌طور دقیق بخواهیم به آن اشاره کنیم، ریست سوئیچ، کانکتورهای LED و بلندگوها ضروروی نیستند. اما به ارائه‌ی اطلاعات اولیه و کنترل بیشتر روی برد کمک می‌کنند. اطلاعات زیادی در فضای وب در مورد نحوه‌ی عملکرد آن‌ها وجود دارد؛ اما توضیح کوتاهی درباره آن‌ها به خوانندگان زومیتی ارائه می‌دهیم. معمولاً به هر VRM یک فاز گفته می‌شود و وجود چندین فاز ضروری است؛ زیرا به‌تنهایی نمی‌توانند جریان کافی را برای پردازنده‌های مدرن تأمین کنند؛ مادربرد مورد نمایش دارای هشت VRM است و سیستم «هشت‌فاز» نامیده می‌شود.

  • این برند در سال ۲۰۲۰ در لیست ۱۰ تولیدکنندۀ بزرگ مادربرد در جهان، رتبۀ سوم را به خود اختصاص داده است.
  • مادربردهای گیگابایت از محصولات تولیدی این شرکت هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند و همچنین در بین کاربران حرفه‌ای محبوبیت بالایی دارند.
  • همچنین برای عدم برخورد با کارت گرافیک های بزرگ امروزی، این حرارت گیرها را کوتاه تر می سازند.
  • اگر CPU را مغز کامپیوتر بدانیم، مادربرد را باید قلب یک سیستم دانست.
  • این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است.
شرکت‌های مختلفی در زمینۀ تولید مادربرد فعالیت دارند که از مهم‌ترین و نام‌آشناترین آنها می‌توان به برند ASUS، برند MSI و GIGABYTE اشاره کرد. در کنار این سه شرکت بزرگ، برندهای دیگری مانند Asrock، EVGA، BIOSTAR و INTEL نیز در زمینۀ تولید این محصول فعالیت دارند. سپس نوبت به کنترل اطلاعات مادربرد در بخش رم می شود که مهمترین این اطلاعات را در زیر مشاهده می کنید. ببینید اسلات به معنی شکاف هست، در اینجا میشه شکاف‌های موجود بر روی برد اصلی سیستم که خوب کاربرد اصلیش قرار گرفتن سایر المان ها روشه.

مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K R2.0