چگونه تکنسین داروخانه شویم؟ + مراحل، شرایط و هزینه

با توجه به اهمیت این حرفه و نیازمندی‌های آن در بازار کار، آموزشگاه پارسیانبا بیش از ۱۰ سال تجربه در ارائه آموزش تکنسین داروخانه، می‌تواند به دانش‌آموزان این امکان را بدهد که با مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات دارویی حرفه‌ای آشنا شوند. شغل دستیار داروخانه برای تمامی علاقمندان این فرصت را فراهم می سازد تا به عنوان یک کار تمام وقت یا نیمه وقت برای خود باشید. کسانی که به صورت تجربی اطلاعاتی داشته اند و با به صورت تخصصی تجربه علمی و عملی دارند فرصتی را برای خود ایجاد می نمایند تا به عنوان دستیار داروخانه کار نمایند. امروز با توجه به اینکه بیماری ها از قبل بیشتر شده است افراد جامعه نیازمند داروخانه ، داروساز و دستیار داروخانه بیشتری هستند.

حقوق نسخه خوانی چقدر است؟

تنظیم ملاقات بین بیمار و دکتر داروساز‌ در مواردی که بیمار نیاز به مشاوره تخصصی دارد. برای دریافت این مجوز افراد باید در آزمون گروه پرومتریک نمره قابل قبول کسب کرده و مدارک و سوابق کاری خود را معادل سازی کنند. برای سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند امارات یا شهر دوبی و قطر نیز شرایط اقدام به صورت مشابه دوره نسخه پیچی داروخانه است. برای کار در حوزه درمانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس افراد باید مجوز مربوطه را داشته باشند. به عنوان مثال افرادی که متقاضی کار در مراکز داروخانه کشور عمان هستند باید مجوز OMBS دریافت کنند.

تماس بگیرید و در مورد نحوه ثبت نام دوره تکنسین داروخانه ، هزینه ثبت نام، مدرک تکنیسین داروخانه و … اطلاعات کامل تر را از مشاوران ما بخواهید. تکنسین های داروسازی به عنوان رابط بین بیماران و داروسازان عمل می کنند و نقش مهمی در تیم مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند. اگر از کمک به مردم لذت می برید و عاشق تعامل با بیماران هستید، اما علاقه ای به کار بالینی ندارید، تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این یکی از معدود حرفه های مراقبت های بهداشتی است که با بیماران کار می کند، اما با روش ها یا مراقبت مستقیم از بیمار ارتباطی ندارد.

  • از مهمترین مزایای شرکت در دوره دوره تکنسین داروخانه آموزشگاه بهفرنیا این است که فرد شرکت کننده با کسب انواع مهارت ها و تخصص های لازم می تواند یک ورود پر قدرت به عرصه کار داشته باشد.
  • ضد دردهای موجود در ابزار ایران و جهان اعم از ضد دردهای مخدر و ضد دردهای غیر استروییدی ضد التهابی و دسته استامینوفنهای داخل و خارج ایران در این دوره آموزش داده میشود.
  • مدرک ارائه شده پس از پایان دوره ها برای اولین بار ارائه میشود که دائمی، رسمی و قابل ترجمه می باشد که دارای فرصت شغلی جهت علاقمندان به کار در داروخانه ها بوده و مباحث توسط دکترای داروساز تدریس می شود.

چگونه تکنسین داروخانه شویم؟ + مراحل، شرایط و هزینه

دوره آموزش تکنسین داروخانه یا نسخه خوانی مختص به کسانی می باشد که می خواهد در داروخانه مشغول به کار شوند یا این شغل مشغول به کار می باشند و قصد افزایش مهارت خود را در حوزه اطلاعات دارویی دارند . فراگیران با گذراندن آموزش تکنسین داروخانه در مشهد ، برای دریافت مدرک معتبر بین المللی و قابل ترجمه آماده می شود و همچنین می بایست خود را برای شرکت در آزمون جهاد دانشگاهی که یکی از شرایط دریافت مدرک تکنسین داروخانه می باشد آماده نمایند . این دوره ها در مراکز معتبر مشهد و بیشتر در مراکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود و همچنین پیش نیاز اصلی این دوره برای شرکت در این دوره داشتن مدرک دیپلم می باشد. هدف از برگزاری دوره نسخه خوانی در مشهد آماده سازی فراگیران در زمینه نسخه خوانی و نسخه پیچی و آشنایی کامل با انواع داروها است. با گذراندن دوره آموزشی نسخه پیچی در مشهد با مهارت های حرفه ای و اصولی شغل تکنسین داروخانه (دارویار داروخانه) آشنا خواهید شد و فرصت های شغلی خوبی را در پیش رو خواهید داشت.

دوره های عمومی