لیست قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال DVD RW پورومیکس | techpowerup

تولیدکنندگان سعی می کنند درایوهای دی وی دی خارجی قابل حمل با وزن و حجم کوچک تولید نمایند تا حمل آن راحت تر انجام گیرد اما با این وجود برخی از درایوها را تنها می توانید در خانه مورد استفاده قرار دهید و قابل حمل نمی باشد. در نتیجه توصیه می کنیم به سراغ مواردی بروید که از حجم و اندازه کوچکی برخوردار باشند و حمل آنها راحت تر انجام گیرد. پس CPU دستورات را برای سایر دیوایس ها به وسیله بافر ارسال نموده و خود مشغول سایر وظایف محوله اش می شود. جهت آنباکس و دیدن نمای نزدیک از تمامی محصولات فقط کافیه به شماره واتساپ پیام داده و لینک محصول مورد نظرتون رو ارسال کنید . اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . سپس از شما خواسته می شود که رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.

نکات مهم هنگام خرید درایو DVD اکسترنال

یکی از موضوعات مهم مجله خبری سخت افزار کامپیوترگر در این زمینه، افراد مجرب و حرفه‌ای هستند که می‌توانند هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ را برای مراجعه کنندگان به مراتب کاهش دهند. از این رو ما مرکز پی سی بلد را به ما پیشنهاد می‌کنیم که سال‌ها است در زمینه تعمیرات و خدمات کامپیوتری تجربه دارند. حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نحوه تعمیر دی وی دی رایتر کامپیوتر” لغو پاسخ

بنابراین حتما در زمان خرید نوعی را انتخاب کنید که دارای گارانتی باشد. همیشه سی دی ها و یا دی وی دی هایی در جعبه رایتر وجود دارد که هنوز هم متوجه کاربرد آن ها نشده ام! در این نوع در دی وی دی درایو، اگر شما دیسک را بر لبه‌ی دستگاه قرار دهید، دیسک به داخل کشیده می‌شود؛ مانند دی وی دی درایور های ماشین. ، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند.

http://asanbehbar.ir

تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. یکی از اصلی ترین نکات توجه به میزان سرو صدایی است که از درایو های دی وی دی و سی دی شنیده می شود. در این درایو ها هنگام خواندن و یا نوشتن دیسک های نوری می چرخند و همین سبب می گردد صدا ایجاد شود. بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که دارای فناوری کاهش نویز باشد تا از به وجود آمدن صدا تا حد بسیاری جلوگیری نماید.

  • این درایور از طریق پورت USB به دستگاه شما متصل می‌شود و دیسک‌ها را می‌خواند.
  • درایو‌های DVD که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند.
  • یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
  • دراو های CD-ROM و DVD-ROM تنها قادر به خواندن اطلاعات بودند و امکان رایت نمودن سی دی یا دی وی دی را نداشتند.
  • در واقع در صورت نبود بافر ، دستوراتی که CPU به هارد ، پرینتر یا رایتر ارسال می کند به هدر رفته و بی نظمی و اختلال عجیب و غریبی در کل سیستم بوجود می آید .