نسخه اصلی Little Big Adventure توسط Electronic Arts در سال 1994 منتشر و منتشر شد، و دومین در سال 1997. Activision توزیع دومی را در آمریکای شمالی انجام داد. برخی از مناطق نسخههای تغییر نامگذاریشده دریافت کردند – Relentless: Twinsen’s Adventure (1) و Twinsen’s Odyssey (2)، این نام تجاری ناسازگار توسط بخشهای بازار باعث سردرگمی زیادی در طول روزهای تازه بحث بازیهای آنلاین شد. تیم 2:21 به دنبال ترکیب عناوین مختلف بوده است، اما نام مستعار “Reelentless” دیگر بخشی از سیستم نامگذاری جدید آنها نیست، خوشبختانه.
توسعه دهنده اصلی سری LBA، Adeline Software International، در اوایل دهه 2000 ناپدید شد. باعث ناراحتی هواداران وفادار آنها شد. این شرکت اشاره کرد که بازی سوم در مراحل اولیه توسعه است، اما در طول یک زمان آشفته اطلاعات کمی در مورد آن شنیده شد – بخش هایی از مدیریت پس از تصاحب SEGA اروپا از هم جدا شدند. اعضای کلیدی تیم اصلی بعداً در سال 2011، مدت کوتاهی پس از تضمین حقوق سریال از EA، در انتشار مجدد GOG LBA 1 و 2 همکاری کردند. نسخههای کلاسیک در سال 2022 با پشتیبانی از کنترلر بازی، اسلات ذخیرهسازی ابری و سیستم دستاوردها در کنار بهروزرسانیهای متعدد کیفیت زندگی منتشر شد.
من خاطرات خوبی از بازی LBA 1 در دهه 90 دارم، البته نسخه کم بودجه که باید از طریق چندین فلاپی دیسک 3.5 اینچی نصب می شد. فاقد کات سین های کاملا متحرک و دیالوگ های صوتی بود، اما انتقال سرگرم کننده ای از کنسول خانگی من بود. تجربههای بازی به نظر من، LBA 1 معادل سه بعدی ایزومتریک بازی Legend of Zelda بود، البته به صورت SVGA کامل روی یک مانیتور 15 اینچی فیشکاول ارائه شد! کنترل تانک مانند در طول سکانسهای نبرد بسیار سخت بود و میتوان آن را وحشیانه در نظر گرفت. بر اساس استانداردهای مدرن. بازی دوم کار زیادی برای اصلاح سبک بازی اساسی انجام نداد، اما بسیاری از بازیهای آن دوران روش مشابهی برای کنترل جهت داشتند – Resident Evil یک نمونه بارز است.
بازنگری گرافیکی بر اساس مفاهیم طراح شخصیت پائولو تورینو است که قبلاً اعلام شده بود که به عنوان کارگردان هنری بر روی سه گانه کار می کند. بازی اصلی از ترکیبی از عناصر سه بعدی به عنوان پوششی بر روی پسزمینههای دوبعدی از قبل رندر شده استفاده میکرد و دنباله آن سطوح کامل بیرونی سهبعدی را اضافه کرد. تکنیک سایهزنی شخصیت و اشیا گوراود از زمان خود خارج شده بود، اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت خاصی داشتند، به خصوص در زمانی که شتاب سهبعدی در مراحل اولیه بود. با قضاوت بر اساس اسکرین شات های اعلامیه، زیبایی شناسی تازه تاسیس شده برای هر دو ریمستر پر از شخصیت های رنگارنگ و رسا به نظر می رسد که محیط های متحرک به عنوان پس زمینه عمل می کنند. امیدواریم انتخاب استفاده از Unreal Engine 5 منجر به یک سیستم انیمیشن روانتر شود، زیرا بازیهای اصلی در ارائه حرکت کمی سفت و سخت بودند. توسعه دهندگان در نظر دارند تا ریمسترها را به موقع برای سی امین سالگرد سریال در سال 2024 آماده کنند. نسخه آزمایشی بازی Little Big Adventure 1 Remastered Twinsen برای شرکت کنندگان در فستیوال Steam Neo Fest تابستانی که برای 19 تا 19 مه برنامه ریزی شده است. ژوئن در دسترس خواهد بود. 26، 2023. تیم در درجه اول قصد دارد ریمسترها را به نسل جدیدی از گیمرها برساند. . طرفداران موجود نیز از دریافت بهروزرسانیهای مدرن بازیهای مورد علاقهشان از گذشته هیجانزده خواهند شد. موتور 5. این بدان معنی است که ما هر دو بازی را صادقانه از پایه بازسازی خواهیم کرد. به منظور بهبود تجربه، کنترلهای Twinsen را نیز دوباره کار میکنیم و ویژگیهای جدیدی اضافه میکنیم. گزینه استفاده از کنترل های اصلی بازی البته برای کسانی که مایل هستند در دسترس خواهد بود. این اثر همچنین فرصتی برای بازسازی موسیقی اصلی آهنگساز فیلیپ واچی خواهد بود تا بهترین تجربه ممکن را برای شما تضمین کند.
امیدواریم شما هم مثل ما خوشحال باشید! و البته، توسعه راهاندازی مجدد ادامه دارد، اما در یک بازه زمانی که با جاهطلبیهایی که ساختهایم مطابقت دارد.
ما صفحات Steam را برای Twinsen’s Little Big Adventure 1 و 2 Remastered ایجاد کرده ایم: لطفاً با افزودن بازی ها به لیست علاقه مندی های خود، حمایت خود را نشان دهید!