صفحه نمایش قلم Wacom Cintiq Pro 27 برای هماهنگی طراحی شده است


امروز، Wacom نمایشگر قلم Wacom Cintiq Pro 27 را معرفی کرد، ابزار خلاقانه‌ای که توسط اعضای جامعه هنری و طراحی جهانی با همکاری تیم‌های محصول Wacom تعریف و توسعه داده شد تا تجربه‌ای از همه‌جانبه‌ترین و پایدارترین قلم روی صفحه نمایش را ارائه دهد. به ویژه برای حرفه ای های خلاق طراحی شده است – تصویرگران دو بعدی، مدل سازان سه بعدی، انیماتورها، توسعه دهندگان بازی، هنرمندان تولید مجازی و غیره. – بوم دیجیتال بزرگ Cintiq Pro 27 تعامل یکپارچه با برنامه های نرم افزاری خلاق را ارائه می دهد و راحتی و سهولت استفاده را مترادف با تمام دستگاه های Wacom ارائه می دهد. Cintiq Pro جدید 27 اینچی نشان‌دهنده یک پیشرفت بزرگ در تقریباً هر دسته‌ای است که برای کاربران صفحه نمایش قلم دیجیتال مهم است، مانند بهبود عملکرد قلم و چند لمسی، ارگونومی بهتر، نرخ تازه‌سازی سریع‌تر، رنگ‌های زنده و دقیق و همچنین تمرکز بر روی راحتی و گزینه های شخصی علاوه بر این، کاربران از ظاهر مدرن، وزن سبک و صفحه نمایش باریک 27 اینچی که دارای ردپایی کوچکتر در مقایسه با برادر خود Cintiq Pro 24 است، قدردانی خواهند کرد. جدیدترین نمایشگر قلم Wacom به Cintiq Pro 16 و Cintiq Pro 24 می پیوندد تا طیف کاملی از آن را تشکیل دهد. اندازه برای همه نیازها و فضاهای کاری.

فایک کارا اوغلو، معاون اجرایی گروه تجاری برند Wacom، گفت: «تاکید بر رایانش ابری و وابستگی‌هایی که به هنرمندان استودیویی حرفه‌ای و آزاد برای همکاری آزادانه، سریع و کارآمد در مقیاس جهانی می‌شود، نیازمند ابزار خلاقانه چندوظیفه‌ای و همه‌کاره است». با Wacom Cintiq Pro 27 جدید، متخصصان خلاق می‌توانند روی ورودی خودکار و لمسی بصری و طبیعی، رنگ‌های بسیار دقیق و کالیبره شده کارخانه، زمان‌های تازه‌سازی سریع‌تر و سایر ویژگی‌های طراحی که کاربران را قادر می‌سازد کارهای خود را به راحتی و با اطمینان تولید و به اشتراک بگذارند، حساب کنند. از طریق خط لوله خلاق.”

Pro Pen 3 و چند لمسی، سفارشی سازی و عملکرد را به سطح جدیدی می رساند

تجربه قلم روی صفحه در Cintiq Pro 27 با معرفی Pro Pen 3 به طرز چشمگیری بهبود یافته است. کاربران اکنون می توانند وزن، اندازه بدنه و مرکز ثقل قلم را از طریق اجزای قابل تعویض عرضه شده با قلم تغییر دهند. . توانایی سفارشی کردن قلم به هنرمندان و طراحان اجازه می‌دهد تا تنظیمات دقیق کاری خود را برآورده کنند و در نهایت جلسات ورودی دیجیتال راحت‌تر و طبیعی‌تر را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، Pro Pen 3 تشخیص شیب را بهبود بخشیده است و همچنان از فناوری معروف رزونانس الکترو مغناطیسی Wacom (EMR) با 8192 سطح فشار و عملکرد بدون باتری برخوردار است. قلم هرگز نیاز به شارژ مجدد ندارد و در وقت و هزینه با ارزش خود صرفه جویی می کند. سه سوئیچ جانبی قابل برنامه ریزی نیز روی قلم قرار دارند تا میانبرها و اصلاح کننده های نرمی را با تقریباً هر برنامه حساس به فشار موجود در بازار ایجاد کنند.

چند لمسی نیز استاندارد است و برای دست غیر غالب یک هنرمند هنگام کار در برنامه‌ها، به ویژه برنامه‌های سه بعدی، که نیاز به نیشگون گرفتن، زوم کردن و چرخاندن مدل یا مجسمه‌سازی در حین کار با قلم دارند، بسیار ارزشمند است. برای کسانی که در یک محیط تولید مجازی کار می کنند، لمس انتخابی ده نقطه به کاربران اجازه می دهد تا مکان نماهای روی صفحه و سایر ویژگی های قابل پیمایش را برای یک گردش کار بسیار کارآمد دستکاری کنند. و از آنجایی که نمایشگر قلم می تواند با مک و رایانه شخصی کار کند، حرکات سیستم عامل همیشه در دسترس کاربر است. چند لمسی با لینوکس به پشتیبانی برنامه بستگی دارد. برای هنرمندان و طراحانی که ترجیح می‌دهند در برنامه‌های خاصی بدون استفاده از چند لمسی کار کنند، یک دکمه روشن/خاموش کاربردی وجود دارد.

یک نمایش درخشان
نمایشگر جدید Cintiq Pro 27 عملاً بدون اختلاف منظر یا تأخیر با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهبود یافته است و به مکان نما اجازه می دهد تا دو برابر سریعتر از مدل های قبلی ردیابی کند. برای مشاهده و ویرایش محتوای ویدیویی HDR (محدوده دینامیکی بالا) به منحنی HLG (Hybrid Log Gamma) و منحنی PQ (Quantization Perceptual) مجهز شده است. ارائه وضوح درخشان 4k در رنگ 10 بیتی، 98٪ DCI-P3 (ابتکارات سینمای دیجیتال – پروتکل 3)، استاندارد رنگ صنعت فیلم و همچنین دقت رنگ 99٪ Adobe RGB، کاربران از وفاداری نمایشگر و تجربه بصری واقعی قدردانی خواهند کرد. . این نمایشگر نه تنها دارای اعتبار Pantone است، بلکه دارای تاییدیه Pantone SkinTone نیز می باشد که با استاندارد پنتون مطابقت دارد تا طیف گسترده ای از رنگ های پوست انسان را با دقت نمایش دهد. برای کاربرانی که دوست دارند میانبرهای کیبورد پرکاربرد خود را به فضای کاری واقعی خود نزدیک کنند، کلیدهای Express-Key دسته دار، در مجموع هشت عدد، چهار عدد در هر طرف، برای دسترسی آسان و ارگونومیک به پشت نمایشگر اضافه شده است. علاوه بر این، Wacom یک قاب قابل افزایش به Cintiq Pro 27 اضافه کرده است که در آن می‌توان یک میز کوچک برای استراحت، به عنوان مثال، صفحه کلید یا گوشی هوشمند اضافه کرد. پایه‌های 1/4 اینچی رشته عکس UNC را می‌توان برای اتصال وب‌کم‌ها و سایر لوازم جانبی نیز استفاده کرد. صفحه نمایش Cintiq Pro 27 نسبت به Cintiq Pro 24 ردپای کوچک‌تری دارد و بهبود فضای ارزشمندی را برای یک منطقه کاری تمیزتر و کارآمدتر ارائه می‌کند. لبه سطح شیشه ای حک شده کنترل دقیق و تجربه ای طبیعی از قلم به صفحه را به هنرمندان می دهد.

استند جدید برای سازندگان طراحی شده است
پایه جدید Cintiq با طراحی شیک و مدرن صفحه نمایش خودکار جدید مطابقت دارد. این کاملاً قابل تنظیم است تا تقریباً هر موقعیت کاری را در خود جای دهد و حتی از چرخش صفحه نمایش +/- 20 درجه پشتیبانی می کند. برای کاربرانی که به دنبال گزینه دیگری برای نصب هستند، نمایشگر دارای پایه‌های VESA برای سایر پایه‌های OEM است.

کارا اوغلو ادامه می‌دهد: «سازندگان محتوای حرفه‌ای در رسانه‌ها و سرگرمی‌ها، طراحی صنعتی و آموزش همگی می‌توانند از ابزاری متناسب با روش کارشان بهره ببرند. “چه در تصویرسازی دو بعدی، چه مجسمه سازی به صورت سه بعدی یا ایجاد یک راه حل تولید مجازی، هر کسی روش کار خود را دارد و ما هیجان زده هستیم که Cintiq Pro 27 را به جامعه خلاق معرفی کنیم.”

با چندین نرم افزار کاربردی کار می کند. آزمایشات نرم افزار جدید نیز موجود است
کاربران Wacom Cintiq Pro 27 از همه رشته‌ها – تصویرسازی، انیمیشن، بازی‌سازی، عکاسی و طراحی صنعتی – متوجه خواهند شد که همه نرم‌افزارهای حساس به فشار مورد علاقه‌شان با نمایشگر قلم جدید کاملاً سازگار است. برنامه های اصلی Adobe، Autodesk، Corel، Pixologic و Foundry همچنان نتایج شگفت انگیزی را برای کسانی که روی Cintiq Pro کار می کنند ارائه می دهند. برای ارائه بینش‌های جدید برای مشتریان Cintiq Pro 27 هنگام آغاز سفر خلاقانه‌شان، Wacom دسترسی به نسخه‌های آزمایشی نرم‌افزار قابل دانلود 90 روزه زیر را در زمان راه‌اندازی فراهم می‌کند: Celsys Clip Studio Paint EX، یک نرم‌افزار با ویژگی‌های کامل و با کاربری آسان. برنامه – از یک برنامه طراحی دیجیتال برای ایجاد کمیک، تصاویر عمومی و انیمیشن های دو بعدی و MASV، برنامه اشتراک گذاری فایل مبتنی بر ابر برای متخصصان خلاق استفاده کنید. Shapr3D، ابزار بصری CAD طراحی شده برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن مدل‌سازی سه‌بعدی، و Bluescape، یک راه‌حل همکاری بصری با قابلیت‌های تخته سفید، بوم‌های بی‌نهایت و جستجوی تصویر نیز در نیمه دوم اکتبر به‌صورت آزمایشی سه ماهه در دسترس هستند. علاوه بر این، آزمایش‌های 90 روزه Toon Boom’s Harmony، برای ایجاد انیمیشن‌های دوبعدی سرتاسر و برنامه Storyboard Pro آنها، راه‌حل همه‌جانبه استوری‌برد، برای دانلود در نیمه دوم اکتبر در دسترس است.

در دسترس بودن و دوام
صفحه نمایش قلم Cintiq Pro 27 از فروشگاه الکترونیکی Wacom و خرده فروشان منتخب در هنگام راه اندازی در دسترس خواهد بود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی نمایشگر قلم Wacom Cintiq Pro 27 3,499.95 دلار (USD) است. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای پایه Wacom Ergo سفارشی 499.95 دلار (دلار آمریکا) است. Wacom به محیط زیست نیز اهمیت می دهد و بیش از 50 درصد بدنه اصلی و پایه نمایشگر از پلاستیک PCR استفاده می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران