راهنمای خرید مادربرد رایانه کمک 9099071540 حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه | techpowerup

آیا می‌دانید بازار جهانی مادربرد چقدر بزرگ است؟ ارزش بازار جهانی مادربرد در سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۲.۹۰۰ میلیون دلار بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۱۴.۲۳۰ میلیون دلار برسد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. وظیفه کنترل نورپردازی در قطعات مختلفی مانند فن‌ خنک‌کننده، نوار نورپردازی و … نکتۀ مهم در خصوص این کانکتوها آن است که به دلیل داشتن ولتاژ متفاوت، نمی‌توان آنها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد.

  • غافل از اینکه مادربرد قطعه‌ی اصلی و عامل اصلی کارکرد تمام اجزای یک سیستم کامپیوتری است.
  • واحد تنظیم، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی به بخش‌های مختلف مادربرد است که از قطعات مختلفی مانند ماسفت‌، چوک‌ و خازن و …
  • این پورت‌ها را میتوانید در پشت کیس خود مشاهده کنید، هنگامی که شما سیم مانیتور یا پرینتر را به کیس متصل میکنید در واقع دارید آن‌ها را مستقیما به برد اصلی مرتبط میکنید.
  • بخش مرکزی و کنترلر اصلی مادربرد است و با معرفی هر سوکت، چندین چیپست برای آن تعریف می‌شود.

از طرف دیگر اگر هردو ماژول را در دو شکاف سیاه (یا در دو شکاف خاکستری) مجله خبری سخت افزار کامپیوتر دهید، پردازنده مسیرهای ممکن برای دستیابی به آن حافظه را دو برابر می‌کند. اگر هر ماژول را در هررنگ متفاوتی نصب کنید، سیستم مجبور خواهد شد فقط با یک کنترل کننده‌ به حافظه دسترسی پیدا کند. البته این نامی است که اینتل برای سوکت نگهدارنده‌های خود بکار می‌برد.

قیمت مادربرد گیمینگ

علاوه بر تنوع در چیپست ها، شرکت های تولید کننده مادربرد های خود را در مدل های مختلف دسته بندی کرده اند. یکی از تفاوت‌های مادربردهای گیمینگ با مدل های معمولی زیبایی چشم نواز و چیدمان زیبای قطعات و رنگ‌بندی جذاب آن‌ها بوده است. رنگ‌بندی جذاب مادربرد گیمینگ به دلیل آن است که گیمرها افرادی هستند که با دید گسترده تری هر چیزی را می‌ببیند. قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که مادربرد کامپیوتر شما است. بنابراین اگر قصد اضافه کردن حافظه رم را دارید بسیار مهم است که بدانید مادربرد کامپیوتر شما از چه نوع حافظه‌ای پشتیبانی می‌کند.

انتخاب مادربرد علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز خواهد بود. مادربرد قطعه‌ای الکترونیکی بوده که در داخل انواع لپتاپ‌، کیس، گوشی‌های موبایل و یا حتی ساعت‌های هوشمند وجود دارد و از آن استفاده می‌شود. همچنین مادربرد مهم‌ترین قسمت یک کامپیوتر به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. که پردازشگر کامپیوتر با هیچ کدام از ابزارآلات بیرونی آن ارتباط مستقیم نداشته است. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.

http://asanbehbar.ir

یکی از محبوب ترین مادربردهای این برند، مادربرد PRIME H310-PLUS است که بسیار بهینه می باشد و هزینه مناسبی نیز دارد. به طور کلی می توان گفت که با توجه به کارایی، مادربردهای ایسوس انتخاب های مناسب تر و با قیمت های اقتصادی تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. سی پی یو یا همان پردازنده مرکزی بدون شک مهم ترین قسمت کامپیوتر شما محسوب می شود.

خرید و بررسی قیمت انواع مادربرد های خانگی و گیمینگ