گیگابایت سرورهای AI/HPC و Data Center را در Computex به نمایش می گذارد

مراکز داده پیشرفته با انتخاب سرورهای نسل بعدی
توسعه فناوری و خدمات دیجیتال به شدت به مراکز داده پیشرفته وابسته است. گیگابایت طیف گسترده ای از سرورها و مادربردهای مناسب برای محاسبات ابری، ذخیره سازی داده ها و محاسبات لبه و همچنین سرورهای ارائه شده در رک های استاندارد شده EIA و OCP (پروژه محاسبات باز) را به نمایش می گذارد. جدیدترین محصولات سازمانی گیگابایت از جدیدترین تراشه‌های AMD، Ampere، Intel و NVIDIA پشتیبانی می‌کنند و مراکز داده را قادر می‌سازند عملکرد، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و کارایی بهینه‌تری را تجربه کنند.

گیگابایت فناوری‌ها و راه‌حل‌های پیشرفته را در COMPUTEX 2023 به نمایش می‌گذارد و موضوع «آینده محاسبات» را به نمایش می‌گذارد. از 30 می تا 2 ژوئن، گیگابایت بیش از 110 محصول را به نمایش می‌گذارد که تحول صنعت آینده را به نمایش می‌گذارد و روندهای نوظهور در فناوری هوش مصنوعی و پایداری را نشان می‌دهد، طبقه اول، مرکز نمایشگاه نانگانگ تایپه، سالن 1.

گیگابایت و زیرمجموعه آن، Giga Computing، خطوط بی‌نظیر سرور AI/HPC را معرفی می‌کنند که عصر ابرکامپیوترهای مقیاس بزرگ را پیشروی می‌کنند. یکی از ستاره ها، اولین سرور HGX H100 8-GPU SXM5 با گواهینامه NVIDIA، G593-SD0 است. G593-SD0 مجهز به پردازنده‌های نسل چهارم Intel Xeon Scalable و طراحی حرارتی پیشرو در صنعت گیگابایت است، G593-SD0 می‌تواند بارهای کاری بسیار فشرده را از هوش مصنوعی مولد و آموزش مدل یادگیری عمیق در شاسی سرور 5U با تراکم بهینه‌سازی شده انجام دهد و آن را به بهترین انتخاب برای مراکز داده تبدیل کند. با هدف پیشرفت های هوش مصنوعی علاوه بر این، گیگابایت در حال راه اندازی سرورهای محاسباتی هوش مصنوعی است که از پردازنده گریس انویدیا و ابرتراشه های گریس هاپر پشتیبانی می کنند. سرورهای با چگالی بالا با فناوری NVLink-C2C تحت پلتفرم ARM Neoverse V2 شتاب می‌یابند و استاندارد جدیدی را برای راندمان محاسباتی و پهنای باند AI/HPC ایجاد می‌کنند.

با راه حل های محاسبات سبز مشهور جهانی گیگابایت، پایداری را در آغوش بگیرید

راه حل های محاسبات سبز گیگابایت استانداردهای بهره وری انرژی مرکز داده را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. این اولین باری است که گیگابایت سه مدل از مخازن خنک‌کننده غوطه‌وری را در COMPUTEX به نمایش می‌گذارد تا نشان دهد چگونه محاسبات سبز می‌تواند نیاز به فن‌های پرقدرت و تهویه مطبوع را از بین ببرد. بنابراین، راه‌حل‌ها مشتریان را قادر می‌سازد تا به اهداف پایداری خود دست یابند و در عین حال تقاضای رو به رشد برای نوآوری‌های فشرده فناوری اطلاعات را برآورده کنند.

صنعت هوشمند را با استقرار برتر مبتنی بر هوش مصنوعی گیگابایت فعال کنید
توسعه ارتباطات شبکه ای باعث ظهور اینترنت اشیا (IoT) شده است. در COMPUTEX، گیگابایت نشان می‌دهد که چگونه IoT می‌تواند از فناوری هوش مصنوعی برای مدرن‌سازی تولید، خرده‌فروشی، وسایل نقلیه خودران، مراقبت‌های بهداشتی و سایر صنایع استفاده کند. فناوری کلیدی نمایش داده شده شامل مادربردهای صنعتی، سیستم‌های تعبیه‌شده، میکرو رایانه‌ها، سیستم‌های تشخیص تصویر هوش مصنوعی و اینترنت وسایل نقلیه، بهره‌گیری از فناوری نسل بعدی تراشه برای باز کردن فرصت‌های نامحدود برای تحول دیجیتال است.

علاوه بر راه‌حل‌های محاسبات سبز، گیگابایت تلاش‌های دیرینه خود را برای دستیابی به «بهره‌وری پایدار» در COMPUTEX برای اولین بار برجسته می‌کند. گیگابایت محصولات نوآورانه و سازگار با محیط زیست را توسعه می دهد، خطوط تولید را بهینه می کند که از سال 2009 مصرف انرژی را تا 34 درصد و انتشار گازهای گلخانه ای را تا 43 درصد کاهش داده است، و از طریق تعمیر، بازیافت و نوسازی زباله های الکترونیکی، اقتصاد چرخشی را اعمال می کند. در سال‌های 2021 و 2022، گیگابایت به دلیل اقدامات و دستاوردهای برجسته‌اش در زمینه پایداری، توسط CDP Climate Assessment به عنوان «سطح رهبری» رتبه‌بندی شد.

بازی را با کامپیوترهای AORUS و AERO برنده جایزه تغییر شکل دهید
گیگابایت همیشه به یک فلسفه طراحی پایبند بوده است که یک تجربه استثنایی برای مشتری ارائه می دهد. سری بازی‌های AORUS و AERO Creator در سال 2023 برنده 15 جایزه Red Dot Design در سراسر مادربردها، کارت‌های گرافیک، لپ‌تاپ‌ها، مانیتورهای بزرگ 4K و لوازم جانبی بازی شدند که نشان‌دهنده نوآوری و زیبایی‌شناسی اختصاصی گیگابایت است. علاوه بر محصولات AORUS و AERO برنده جوایز، گیگابایت مجموعه‌های مختلفی از مادربردها، درایوهای حالت جامد و کیت‌های DIY را نیز به نمایش می‌گذارد که علاقه‌مندان به فناوری را با انتخاب‌های بسیار عالی تحت تأثیر قرار می‌دهد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران