دی وی دی رایتر یا درایو نوری اینترنال مخصوص کامپیوتر در فروشگاه نیک نام تِک | techpowerup

راه مجله خبری سخت افزار کامپیوتر آخر نیز مربوط به بایوس لپ تاپ می شود و بایستی شما وارد تنظیمات بایوس لپ تاپ شوید و در لیست دستگاه های متصل دی وی دی رایتر را پیدا کنید و ببینید که دی وی دی رایتر لیست شده و شناسایی شده است یا نه . دلیل این مشکل ، هم می تواند سخت افزاری باشد و هم نرم افزاری مشکل سخت افزاری آن مربوط به دور چرخش دیسک است زیرا در زمان رایت سی دی یا دی وی دی ، دیسک باید در سرعت مشخصی چرخش داشته باشد که راه حل آن در بخش قبلی توضیح داده شده است . دی وی دی درایو قطعه‌ای از لپ تاپ است که مادربرد متصل شده و به‌طور خاص برای خواندن DVD و CD ها استفاده می‌شود. درایور لپ تاپ با استفاده از نور لیزر یا امواج الکترومغناطیسی، اطلاعات ثبت‌شده بر روی دیسک‌ها می‌خواند. یک درایور لپ تاپ می‌تواند اطلاعات را از روی دیسک‌های فشرده بخواند یا آنکه اطلاعات را بر روی دیسک‌ها ثبت کند.

http://asanbehbar.ir

می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند. نیز به شما ارائه می گردد که می تواند جهت اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر شخصی از آن بهره گیرید. و علاوه بر این موارد اطلاعات پردازش شده نیز توسط این بخش یعنی برد مرکزی به مادر برد لپ تاپ و یا مادر برد کامپیوتر انتقال داده می شود که در بیشتر موارد توسط رابط SATA است البته می تواند از نوع IDE و یا SAS نیز باشد . پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.

  • در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم.
  • انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند .
  • در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.
  • در طول پیشرفت کامپیوترها و تکنولوژی تغییر و تحولات بسیاری در قسمت سخت افزار و نرم‌ افزارهای کامپیوتری به وجود آمده است.
  • اما به هرحال قدرت اصلی این نوع درایو در باز خوانی اطلاعات از دی وی دی هاست .

این مرکز که شرکت تخصصی تعمیرات و خدمات کامپیوتری پی سی بلد نام دارد با کمترین هزینه، بیشترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. بیشتر از 50 تا سی دی رام و دی وی دی رام دارم که درش باز نمیشه که با تعویض تسمه هیچ تغییری نکرده. در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی عیب یابی مشکلات مربوط به CD و DVD در رایانه رومیزی یا لپ تاپ ارائه می شود. اگر درایو CD ، DVD شما قادر به خواندن یا تشخیص دیسکهایی نیست که شما در درایو قرار می دهید ، دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا مشکلات را تشخیص و برطرف کنید.

این دستگاه به‌خاطر ابعاد مناسبیکه دارد،به راحتی در کیف لپ‌تاپ جای گرفته و حمل می‌شود. در قسمت کناری این درایو‌ اکسترنال،یک شیاربرای خروج دیسک بدون نیاز به انرژی الکترونیکی تعیبه شده که بسیار کاربردیمی‌باشد. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

تعمیر دی وی دی رایتر کامپیوتر به چه صورت است؟

اینفناوری از روش‌های بهینه‌ی رایت و مصرف انرژی استفاده می‌کند و اطلاعات را با بالاترین کیفیت روی دیسک‌ کپی می‌کند. سخت افزار رایانه است که به اندازه یک کتاب ضخیم قطر دارد و به دو صورت درایو نوری اینترنال و درایو نوری اکسترنال وجود دارد. این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد. این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند.

انواع دی وی دی لپ تاپ