بسته‌های سوئیچ صفحه‌کلید مکانیکی روغن‌کاری شده Drop Holy Panda X برای پیش‌سفارش موجود است

Holy Panda X ما که تکامل یافته پاندای مقدس اصلی است، یک سوئیچ مکانیکی کاملا مهندسی شده با قوام بی نظیر و حس لمسی معتبر و در عین حال تصفیه شده است. اکنون ما آن را در بسته‌های روغن‌کاری شده دستی برای عملکردی بی‌نظیر بلافاصله از جعبه ارائه می‌کنیم. با اعمال دقیق Krytox GPL105 روی فنرها و کناره‌های هر کیس و ساقه، به مقدس‌تر شدن Holy Panda X کمک کرده‌ایم.

این تنها آخرین گام در یک سفر طولانی است، زمانی که از فرآیند تولید پاندا مقدس دور شدیم (جدا کردن دو سوییچ و ترکیب قطعات آنها)، همکاری نزدیک با گاترون و چند چهره آشنا برای بازسازی پاندا مقدس. تجربه از طریق یک محصول کاملاً طراحی شده با قطعاتی که به دقت انتخاب شده‌اند، Holy Panda X به‌طور باورنکردنی شبیه به مدل قبلی خود است، اما با کاهش قابل‌توجه تاب خوردن ساقه و بهبود قوام در سراسر تخته. در میان پیشنهادات لمسی، این گنجینه نیست – و شما فقط می توانید آن را اینجا پیدا کنید، اکنون برای اولین بار با دست روغن کاری شده است.

مداخله طراحی

سوئیچ Holy Panda اصلی که مورد علاقه طرفداران است که در بسیاری از صفحه کلیدها یافت می شود، توسط جامعه با ترکیب محفظه های سوئیچ خطی Invyr Panda و ساقه سوئیچ Drop Halo ما ایجاد شد. نتیجه یک حس لمسی فوق العاده رضایت بخش با صدایی واقعا منحصر به فرد بود، اما این اختراع خالی از ایراد نبود. جدا کردن دو سوئیچ مختلف و ترکیب آنها می تواند منجر به تعدادی از مشکلات سازگاری شود، به خصوص زمانی که قطعات به طور کامل برای کار با هم طراحی نشده باشند. از این “Frankenswitch” اصلی، ده ها نوع پاندا غیررسمی ایجاد شده است تا سعی شود امضای سنت پاندا را تکرار یا بهبود بخشد. ما وقت خود را صرف ساخت درست کردیم. ما با سازندگان اصلی Holy Panda همکاری کردیم تا به ما در بهبود تجربه تایپ کمک کنند. در نهایت، ما با یک سازنده قابل اعتماد، Gateron، همکاری کردیم تا طرح های خود را زنده کنیم.عملکرد هولیتر از من

Holy Panda X از ابتدا تا انتها کاملاً مهندسی شده است. با صرف زمان برای تکرار صادقانه احساس پاندا مقدس، این جانشین دودی رنگ را با بدنه بالایی پلی کربنات، محفظه پایینی نایلونی و شفت POM تجهیز کردیم. Holy Panda X که توسط Gateron با فرآیندهای تضمین کیفیت دقیق ساخته شده است، به راحتی از مدل قبلی خود با بهبود پایداری میله، قابلیت اطمینان روانکاری و ثبات کلی بهتر عمل می کند. سوئیچ لمسی بعدی خود را ملاقات کنید.

امکانات:

  • طراحی شده توسط Drop
  • تولید شده توسط Gateron
  • جنس بدنه بالا: پلی کربنات
  • جنس بدنه پایین: نایلون
  • جنس شفت: POM
  • وزن فنر: 60 گرم
  • سازگار با MX
  • فنرهای روغن کاری دستی و همچنین محفظه و ریل ساقه
  • روان کننده: Krytox GPL105
  • موجود در گزینه های 5 پین و 3 پین

ارسال

تاریخ تخمینی کشتی 2 آگوست 2023 PT است. پرداخت در هنگام تسویه حساب دریافت می شود. لغو تا 2 ساعت پس از پرداخت برای اقلام موجود در انبار، یا تا زمانی که پیش‌سفارش ارسال شود، پذیرفته می‌شود.

توجه: هنگام تسویه‌حساب، یک بسته ۳۵ تای سوئیچ ۵ پین یا ۳ پین را انتخاب کنید. سوئیچ های 3 پین با کیبوردهای Drop CTRL، ALT و SHIFT سازگار هستند. سوئیچ های 5 پین بیشتر در صفحه کلیدهای نصب PCB استفاده می شوند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران