دی وی دی رایتر اینترنال فروشگاه اینترنتی شهرقطعات کامپیوتر | techpowerup

تولیدکنندگان سعی می کنند درایوهای دی وی دی خارجی قابل حمل با وزن و حجم کوچک تولید نمایند تا حمل آن راحت تر انجام گیرد اما با این وجود برخی از درایوها را تنها می توانید در خانه مورد استفاده قرار دهید و قابل حمل نمی باشد. در نتیجه توصیه می کنیم به سراغ مواردی بروید که از حجم و اندازه کوچکی برخوردار باشند و حمل آنها راحت تر انجام گیرد. پس CPU دستورات را برای سایر دیوایس ها به وسیله بافر ارسال نموده و خود مشغول سایر وظایف محوله اش می شود. جهت آنباکس و دیدن نمای نزدیک از تمامی محصولات فقط کافیه به شماره واتساپ پیام داده و لینک محصول مورد نظرتون رو ارسال کنید . اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . سپس از شما خواسته می شود که رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.

پد سیلیکون حرفه ای با ضریب 12/8 وات بر متر کلوین

درزمانی که محفظه مجله خبری سخت افزار کامپیوترگیری دیسک بیرون است، آن را با دست به داخل هل ندهید. به‌جای این کار از دکمه‌ای که دارد برای داخل کردن محفظه وجود دارد، استفاده نمایید. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

http://asanbehbar.ir

خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. یکی از اصلی ترین نکات توجه به میزان سرو صدایی است که از درایو های دی وی دی و سی دی شنیده می شود. در این درایو ها هنگام خواندن و یا نوشتن دیسک های نوری می چرخند و همین سبب می گردد صدا ایجاد شود. بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که دارای فناوری کاهش نویز باشد تا از به وجود آمدن صدا تا حد بسیاری جلوگیری نماید.

تبدیل AV به HDMI (مخصوص دوربین،ویدئو،ستاپ باکس،ریسیور)

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

درایو DVD اکسترنال ایسوس مدل SDRW-08D2S-U Lite

تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

  • با وجود وسایل جانبی و فایل‌های نصبی در فرمت‌های مختلف هم کماکان امروزه این نیاز وجود دارد.
  • بخش مربوط به داده تنها بر روی رایانه قابل استفاده است و بخشی هم که حاوی صداها است توسط یک پخش‌کننده سی‌دی قابل استفاده است.
  • دی وی دی درایو قطعه‌ای از لپ تاپ است که مادربرد متصل شده و به‌طور خاص برای خواندن DVD و CD ها استفاده می‌شود.
  • یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود.
  • نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی ازآن استفاده کنید.
  • در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است.