دی وی دی رایتر اکسترنال چیست و چه کاربردی دارد؟ | techpowerup

به هر دلیلی ممکن است که مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وی دی درایو شما آسیب ببیند و نتواند کار کند. تعمیر دی وی دی درایور می‌تواند یکی از راه حل های ممکن برای این مشکل شما باشد. تعمیر این قطعه کار آسانی نبوده و برای انجام این کار باید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید تا این کار را برای شما انجام دهند. DVD-RW؛ دی وی دی درایو علاوه بر خواندن سی دی، قابلیت خواندن و نوشتن بر روی DVD ها را نیز دارد. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد . نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست .

درایو نوری ایسوس مدل Asus DRW-24D3ST

در واقع این بخش شامل قسمت اپتیک و بازی حرکت دهنده اپتیک می‌باشد. این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی در حال چرخش حرکت می‌کند. لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم.

http://asanbehbar.irاین محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان به شمار رود و از آن به عنوان یک پخش کننده مالتی مدیای مستقل استفاده نمایید. بیشتر درایوهای دی وی دی اکسترنال شکننده می باشند که نیاز است هنگام استفاده و حمل آن دقت بالایی صرف شود. اکثر این محصول تولید شده است پلاستیک می باشند که پلاستیک بکار برده شده باید دارای کیفیت بالایی باشد تا از مقاومت در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. توصیه می کنیم درایو دی وی دی خارجی با کیفیت بالا خریداری نمایید و کیفیت را هنگام خرید مدنظر قرار دهید. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است. این درایوDVD به کمک درگاه USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • سی دی رایتر یا دی وی دی رایتر از جمله دستگاه هایی هستند که به شما اجازه می دهند توسط یک لپ تاپ به محتویات یک سی دی یا دی وی دی دسترسی داشته باشید.
  • درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود.
  • یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد.
  • ، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند.
  • برخی از کاربران از وجود یک سوراخ به اندازه پین ​​در درایو DVD بی اطلاع هستند.

همچنین یک پنل بر روی این دی وی دی درایوها قرار دارد که همانند درب قطعه عمل می‌کند. یک مشکل دیگه ای که برای درب دی وی دی رایتر پیش می‌آید قفل کردن آن است که با یک سوزن می توانید در را موقتی باز کنید. دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید. جهت مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در انواع برند موجود در بازار رایتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. در فروشگاه لیون کامپیوتر درایور های نوری اینترنال در برندهای ایسوس ، لایت آن (LIGHT-ON)، ام اس آی ، ال جی ، لنوو ، اچ‌پی و …

تعمیرات کامپیوتر در کرج

دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند . پس از قرار گرفتن در این درایو های نوری، کاربر مشخص می کند که آیا می خواهد از طریق درایو های نوری ، دی وی دی را بخواند و یا اینکه، آن را رایت کند . در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است. دقت کنید لنز دی وی دی رایتر لپ تاپ به شدت حساس است و باید به آرامی تمیز شود به همین دلیل اگر دقت و یا مهارت کافی در این زمینه ندارید به یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید تا دستگاه آسیبی نبیند. در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را بر روی دیسک‌ها ذخیره کنند و یا آن‌ها را از روی دیسک‌ها بخوانند، به دستگاهی به نام دی وی دی رایتر نیاز دارند.

تبدیل MICRO USB مادگی به USB مادگی

تحریریه Techpowerup