کوبو Elipsa 2E eReader را با قلم روانه بازار کرد

Kobo Elipsa 2E، همراه با Kobo Stylus 2، با قیمت 499.99 دلار کانادا در www.kobo.com/ereaders و خرده فروشان منتخب به فروش می رسد. پیش خرید در تاریخ 5 آوریل در دسترس خواهد بود. این دستگاه از 19 آوریل در فروشگاه ها و به صورت آنلاین در کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، هلند، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، سوئد، سوئیس و استرالیا در دسترس خواهد بود. ، نیوزلند، لهستان، جمهوری چک، رومانی، سنگاپور، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، ژاپن و ترکیه.

Kobo Elipsa 2E را کشف کنید

همه چیز را در ابر نگه دارید
به Dropbox (یا Google Drive، به زودی) متصل شوید تا اسناد را به راحتی وارد کنید و نوت بوک های شخصی خود را برای اشتراک گذاری صادر کنید. همچنین می توانید تمام نوت بوک های خود را در kobo.com مشاهده کنید. علاوه بر این، Kobo Elipsa 2E با سرویس شخص ثالث Readwise سازگار است و به شما امکان می دهد حاشیه نویسی خود را با ابزارهایی مانند Notion، Roam، Evernote و موارد دیگر همگام سازی کنید.

Rakuten Kobo Kobo Elipsa 2E را معرفی کرد، یک تجربه دیجیتالی به‌روزرسانی شده برای خواندن و نوشتن که برای خوانندگانی طراحی شده است که می‌خواهند با کتاب‌های الکترونیکی خود تعامل داشته باشند و ایده‌های خود را مانند قبل توسعه دهند. همراه با قلم جدید و بهبود یافته Kobo Stylus 2، Kobo Elipsa 2E یک eReader عالی است که به شما کمک می‌کند تمرکز کنید، ایده‌هایتان را کشف کنید، و در حین انجام آن سازماندهی کنید.

با Kobo Stylus 2 از تجربه نوشتن بهتر و سریعتر لذت ببرید. Kobo Stylus 2 با طراحی مجدد ارگونومیک و قابل شارژ به شما این امکان را می دهد تا به راحتی اشتباهات را با پاک کن در پشت پاک کنید و معابر قابل توجه را با دکمه هایلایتر برجسته کنید. در صورت عدم استفاده، به راحتی قلم را به صورت مغناطیسی روی Kobo Elipsa 2E ذخیره کنید. برجسته کنید، زیر آن خط بکشید، در حاشیه بنویسید، و مطمئن باشید که همیشه یادداشت های خود را خواهید دید، حتی اگر اندازه فونت یا طرح بندی را تغییر دهید، به لطف فناوری نشانه گذاری ثبت شده Kobo.

خواندن بدون استرس در هر دستگاهی با کمک برنامه Kobo
تجربه خواندن خود را با برنامه رایگان Kobo برای تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود گسترش دهید، اطمینان حاصل کنید که کتابخانه شما همیشه همراه شما است، حتی زمانی که eReader شما در اطراف نیست. ما به یاد می‌آوریم که آخرین بار کجا یک صفحه را نشانک‌گذاری کرده‌اید، بنابراین می‌توانید از جایی که کار را متوقف کرده‌اید ادامه دهید و بدون توجه به دستگاهی که انتخاب می‌کنید، هرگز جایگاه خود را از دست ندهید.

با پوشش سازگار با محیط زیست Kobo Elipsa 2E Sleep Cover از Kobo Elipsa 2E خود محافظت کنید. SleepCover که با 97 درصد پلاستیک بازیافتی، از جمله 10 درصد پلاستیک متصل به اقیانوس ساخته شده است، از پلاستیک ساخته شده است که در غیر این صورت تبدیل به زباله های دفن زباله و اقیانوس می شود. Kobo Elipsa 2E SleepCover که در رنگ مشکی موجود است، با خواباندن eReader شما هنگام بستن آن، در عمر باتری صرفه جویی می کند و به لطف طراحی مغناطیسی خود، به راحتی بر روی eReader شما بسته می شود و Kobo Stylus 2 شما را ذخیره می کند.

تامبلین ادامه داد: «برای خوانندگان مشتاق غیرداستانی، کتاب‌های الکترونیکی همیشه رسانه‌ای ناقص بوده‌اند، زیرا نمی‌توانستند به اندازه یک کتاب چاپی، متن را حاشیه‌نویسی کنند و با محتوا تعامل داشته باشند. با معرفی Kobo Stylus، ما این مشکل را حل کرده‌ایم، و با Kobo Elipsa 2E و Kobo Stylus 2 ارتقا یافته خود، تجربه خواندن برتری را برای طرفداران غیرداستانی ایجاد کرده‌ایم.”

ورق زدن پلاستیک یکبار مصرف
با راه‌اندازی Kobo Elipsa 2E، کوبو به تعهد خود برای ارائه دستگاه‌های خواندن الکترونیکی بی‌نظیر که با مواد بازیافتی تایید شده ساخته شده‌اند، در هر زمان ممکن و در عین حال که الزامات فنی محصول را برآورده می‌کند، ادامه می‌دهد. نمای بیرونی Kobo Elipsa 2E از بیش از 85 درصد پلاستیک بازیافتی، شامل 10 درصد پلاستیک متصل به اقیانوس، یعنی زباله های پلاستیکی دور ریخته شده که در غیر این صورت در راه اقیانوس های ما قرار می گیرند، ساخته شده است. فرمول مورد استفاده برای پلاستیک های بازیافتی در Kobo Elipsa 2E دارای گواهینامه بین المللی است و با استانداردهای بین المللی دقیق برای مواد بازیافتی در کالاهای مصرفی مطابقت دارد. فراتر از دستگاه، بسته‌بندی ما فاقد آهنربا است، با کاغذ بازیافتی دارای گواهی FSC ساخته شده و با جوهر سویا چاپ می‌شود، یکی از سبزترین و تجدیدپذیرترین فرآیندهای چاپ موجود امروز.

از مزایای یکپارچه سازی یکپارچه کتابخانه لذت ببرید
خوانندگان می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی را از اکثر کتابخانه‌های عمومی محلی مستقیماً از دستگاه خود با دسترسی OverDrive با یک لمس داخلی قرض بگیرند. نصب با کارت کتابخانه آسان و رایگان است. با کاتالوگ داخلی، کتاب‌دوستان می‌توانند عنوانی را که می‌خواهند جستجو کنند و بسته به در دسترس بودن کتابخانه محلی، انتخاب کنند که از OverDrive قرض بگیرند یا از طریق کتابفروشی آنلاین کوبو 24/7 خرید کنند. ادغام OverDrive در همه eReaders فعلی Kobo در کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور در دسترس است.

تجربه بصری Kobo Stylus 2
با Kobo Elipsa 2E و Kobo Stylus 2، می‌توانید به راحتی در کتاب‌های الکترونیکی و PDF خود حاشیه‌نویسی، برجسته‌سازی و یادداشت برداری کنید و خواندن و حاشیه‌نویسی عناوین، مقالات یا تکالیف غیرداستانی را آسان می‌کند. Kobo Stylus 2 با حساسیت فشاری که شبیه قلم توپ است، کاملاً قابل تنظیم است – نوع قلم، سایه، اندازه خط و اندازه پاک کن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید – بنابراین می توانید مستقیماً روی صفحه بنویسید، مانند خودکار روی کاغذ.

نوت‌بوک‌ها و یادداشت‌های فرم آزاد مانند شما منحصربه‌فرد هستند
ویژگی نوت بوک داخلی Kobo Elipsa 2E فضایی را برای همه یادداشت‌ها، ایده‌ها و لیست کارهای شما فراهم می‌کند. با تجربه دست‌نویسی که توسط MyScript ارائه می‌شود، دست خط خود را تنها با یک ضربه به متن تایپ شده تبدیل کنید. برای ایجاد و مدیریت نوت‌بوک‌های خود، به‌طور یکپارچه به بخش «نوت‌بوک‌های من» دسترسی پیدا کنید. طراحی دفترچه یادداشت خود را انتخاب کنید، یادداشت های خود را در پوشه ها گروه بندی کنید و هرگز نگران مرتب سازی نوت بوک های خود برای یافتن دوباره چیزی نباشید، با ویژگی جستجوی مفید که به شما کمک می کند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید با کلید کلمه پیدا کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طراحان محصول و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار داخلی در Rakuten Kobo به سراغ کتاب‌ها رفته‌اند و یک مجموعه خواندن و نوشتن درجه یک – Kobo Elipsa 2E را دوباره اختراع کرده‌اند. Kobo Elipsa 2E با صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی ضد تابش جوهر E و ComfortLight PRO برای کاهش نور آبی و فشار چشم، به شما امکان می‌دهد نوت‌بوک‌ها را ایجاد و سازماندهی کنید و آنها را به‌طور یکپارچه با سرویس‌های ابری داخلی صادر کنید، کل کتابخانه و یادداشت‌های خود را هر کجا که هستید با خود ببرید. با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و هفته‌ها عمر باتری با یک بار شارژ همراه باشید. بدون زحمت از خواندن کتاب‌های الکترونیکی به گوش دادن به کتاب‌های صوتی Kobo با فناوری بی‌سیم بلوتوث بروید و با 85 درصد پلاستیک بازیافتی بیرونی Kobo Elipsa 2E، از جمله 10 درصد، از ردپای محیطی خود آگاه باشید. پلاستیک متصل به اقیانوس

“بیش از یک دهه است که با بهترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، مجموعه عظیمی از کتاب‌های الکترونیکی و صوتی و بهترین برنامه‌های Kobo، در فضای مطالعه دیجیتال نوآوری کرده‌ایم. Kobo Elipsa 2E آخرین قدم در سفر ما برای ایجاد زندگی خواندنی است. مایکل تامبلین، مدیر عامل Rakuten Kobo، گفت، بهتر است، شکاف بین کتاب‌های چاپی و دیجیتال را پر کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از خواندن ارائه دهد. این در مورد درگیر شدن با ایده ها است. با استفاده از یک قلم همه کاره و شهودی در دفترچه‌های بی‌پایان توانایی‌های تقریباً جادویی، الهام‌بخش را علامت‌گذاری کنید، برجسته کنید، آن‌ها را برای ثبت افکار و ایده‌هایی که خواندن الهام می‌بخشد، ضروری است.”

با ComfortLight PRO به راحتی در هر نوری بخوانید
eReader دارای ویژگی داخلی کوبو ComfortLight PRO قابل تنظیم روشنایی و کنترل دما است، بنابراین خوانندگان می توانند از روز تا شب به راحتی از کتاب های خود لذت ببرند و تنظیم نور خود را مطابق با ترجیحات شخصی خود انتخاب کنند. به سادگی روشنایی صفحه و کنترل نور آبی خود را تنظیم کنید (تغییر دمای رنگ برای استراحت چشمانتان) تا خستگی چشم را محدود کنید و شما را تا آخر شب مطالعه کنید، بدون اینکه بر خواب شما تأثیر بگذارد. ComfortLight PRO سطوح نور آبی را در طول روز تغییر می دهد تا اطمینان حاصل شود که در شب بیدار نمانید. Kobo Elipsa 2E همچنین دارای گزینه حالت تاریک برای متن سفید روی سیاه است.