دی وی دی رایتر استوک Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | techpowerup

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

ابداع ربات حشره‌ای بدون موتور با عضله برقی

تولیدکنندگان سعی می کنند مجله خبری سخت افزار کامپیوترهای دی وی دی خارجی قابل حمل با وزن و حجم کوچک تولید نمایند تا حمل آن راحت تر انجام گیرد اما با این وجود برخی از درایوها را تنها می توانید در خانه مورد استفاده قرار دهید و قابل حمل نمی باشد. در نتیجه توصیه می کنیم به سراغ مواردی بروید که از حجم و اندازه کوچکی برخوردار باشند و حمل آنها راحت تر انجام گیرد. پس CPU دستورات را برای سایر دیوایس ها به وسیله بافر ارسال نموده و خود مشغول سایر وظایف محوله اش می شود. جهت آنباکس و دیدن نمای نزدیک از تمامی محصولات فقط کافیه به شماره واتساپ پیام داده و لینک محصول مورد نظرتون رو ارسال کنید . اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . سپس از شما خواسته می شود که رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.

نسخه جدید طرح صیانت چه می‌گوید؟/ از الزام احراز هویت همه‌ی کاربران تا مالیات برای شبکه‌های اجتماعی خارجی

درزمانی که محفظه قرارگیری دیسک بیرون است، آن را با دست به داخل هل ندهید. به‌جای این کار از دکمه‌ای که دارد برای داخل کردن محفظه وجود دارد، استفاده نمایید. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

تعویض دی وی دی درایو لپ تاپ

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. دو مدل درایو نوری داریم ، یک مدل اکسترنال و یک مدل اینترنال موجود می باشند.مدل اینترنال که در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها موجود می باشند که دارای قدرت و سرعت بیشتر می باشند.و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

  • چنانچه اطلاعاتي را براي رايت در دي وي دي ارسال کنيد ، ابتدا به بافر مي روند و سپس ، به رايتر ارسال می شوند تا در دي وي دي رايت شوند.
  • رایانه‌ها تنها می‌توانند اطلاعات موجود در دیسک‌های نوری را بخوانند و نمی‌توانند هیچ گونه اطلاعاتی را بر روی آن‌ها بنویسند.
  • از قابلیت های اصلی این محصول می توان به امکان خواندن و نوشتن دی وی دی دولایه اشاره نمود.
  • Blu-ray writer؛ بلوری رایتر ها دارای 2 اپتیک می‌باشند که یکی از آنها DVD-RW و دیگری BLU-RW است و قابلیت خواندن و نوشتن دیسک های بلوری را دارند.
در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد. در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup