دریچه اسلوت قیمت خرید انواع دریچه اسلات خطی پخش نیرو سپهر مهار

از طرفی وزن کم، راحتی جابجایی، تنوع رنگ و نصب آسان آن نیز در همه‌گیری آن کمک نموده است. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا اضافه کرد. قسمت بیرونی دریچه ها در باکس های پلنیوم به صورت خطی ساخته می شوند شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند.

جهت پخش بهتر و پرتاب بیشتر هوای خارج شده از دهانه دریچه‌های خطی نیازمند دمپر خواهید بود. برای نصب دمپر همراه دریچه خطی، باید از عمق مناسب پشت دریچه اطمینان حاصل نموده و سپس دمپر را نصب نمایید. مزیت استفاده از دمپر جلوگیری از ورود هرگونه هوای بیرون به‌همراه گرد و غبار به محیط داخلی است. دریچه اسلات بدون دمپر نیز از عمومی‌ترین انواع این دریچه بوده و مبین پلنیوم باکس و دریچه نیازی به دمپر نخواهد بود. موسسه فنی مهندسی مشایخی با دانش و فناروی خود قادر به تولید انواع این نوع دریچه های شده است.

سپس با نصب قاب اصلی بر روی دیوار یا سقف وارد مرحله اتصال بین کانال و قابل خواهید شد. انجام عمل درزگیری و عایق‌کاری به‌ویژه در سیستم‌های حرارتی و برودتی دارای اهمیت بالا بوده و در صورت عدم‌تخصص کافی این فعالیت را به افراد باتجربه بسپارید. نصب مدل‌های همراه با دمپر، پلنیوم باکس و دیفیوزر نیز نیازمند تخصص مناسب بوده و در صورتی نصب مدل دریچه اسلوت خطی حتما نیازمند نصاب حرفه‌ای خواهید بود. از دیگر خصوصیات ویژه دریچه هوای خطی می‌توان به افزایش زیبایی بصری داخل ساختمان اشاره داشت.

این نوع دارای طراحی بلند و باریک با پره هایی هستند که هوا را به جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت می‌کند. وقتی صحبت از سیستم هوارسانی و یا تهویه ساختمان می‌شود، یکی از موارد مهمی که درباره ی آن بحث می‌شود، دریچه هوا آن است. می‌دانیم که دریچه در انتهای سیستم هوارسانی و به آخر هر شاخه و انشعاب این سیستم وصل می‌شود.

پلنیوم باکس و دریچه هوای خطی رو میشه با هم سفارش داد؟

دریچه اسلوت قیمت خرید انواع دریچه اسلات خطی پخش نیرو سپهر مهار

به‌طور قطع در صورت خرید دریچه اسلوت از فروشگاه‌ به‌نسبت خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت‌های تولیدکننده باید هزینه بیشتری صرف نمایید. این نوع دریچه خطی اسلوت در کنج دیوار و سقف های با شکل های ناهمگون قابل نصب می باشد. این شیارها در فواصل ۲۰ میلیمتر ( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید هستند. به طور معمول طول هر قطعه از این دریچه ها تا ۳ متر می تواند متغیر باشد. البته باید در نظر داشت درصورتی که طولهای بلندتر مورد نیاز باشد می توان قطعات بیشتری را کنار هم در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه خطی اسلوت می تواند برای کُنج ها (به شکل دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید شود.

یکی از اساسی ترین امکانات این محصول به وجود آوردن هوادهی به صورت کاملا یکنواخت می باشد که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی بی نظیری را ارائه می دهد. در این بخش به بررسی انواع دریچه های هوای خطی و اسلات مختلف پرداخته می شود. معمولا این دریچه ها برای قسمت نهایی کانال هایی با طول بلند استفاده می شود. برای افزایش عملکرد ادریچه اسلات باید به ارتفاع نصب آن، درصد پرتاب هوا، تطابق کامل دریچه با پلنیوم، نحوه قرارگیری دریچه و سرعت جریان ورودی به آن دقت شود. فریم قاب این دریچه 2.5 سانت می باشد و هر ستون وسطی به طول حدود 1.5سانتی متر به عنوان جدا کننده هر لاین و پره های مشکی 1.5 سانتی هلالی جهت هدایت هوا می باشد.

همچنین دریچه اسلات این قابلیت را دارد که در هر زاویه ای از کُنج پلان داخلی نصب شود. نصب دریچه اسلوت برای متخصصان این رشته کاری بدون هیچ گونه دردسر و بسیار راحت می باشد. نصب این دریچه ها بهتر است توسط افراد متخصص انجام شود زیرا که هر دریچه با توجه به تعداد اسلوت و ارتفاع نصب و همینطور طول و عرض، از اصول و قواعد خاصی برخوردار است. به علاوه استفاده از بست ها و یا پیچ های مخصوص در طول مسیر و انجام کار های مربوط به عایق کاری سیستم هوارسانی نیز، تجربه و مهارت خاص خود را می طلبد.

مشخصات، قیمت و خرید قیمت دریچه خطی اسلوت – فارس اسپیرال کد 183927

جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام دریچه اسلوت می شود. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود. همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد.

  • دریچه اسلوت نیز یکی از محبوب و پرکاربردترین دریچه‌های کنترل و تنظیم جریان هوا است.
  • زاویه 15 درجه برای دریچه خطی نصب شده در ارتفاع بالا به پخش مطبوع جریان هوا به سمت پایین کمک خواهد کرد.
  • این نوع دریچه در بدو طراحی و تولید برای فضاهای با ارتفاع بلند در کنار پنجره ها طرحی شد که بتواند تهویه مناسبی باشد.
  • دریچه ی خطی هوای فشرده یک راه‌حل رقابتی و عالی برای تامین هوای سالم، ثابت و سازگار با سیستم تهویه مطبوع برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری و خانه‌های مسکونی است.

آنها می توانند هم در سقف و هم در صورت لزوم در داخل تایل سقف کاذب نصب شوند. هنگام نصب دریچه های هوای خطی باید این نکته را به خاطر داشته باشید که حداکثر ارتفاع هوادهی آنها پنج متر می باشد. دریچه اسلوت ناگونیا؛ در زوایای بزرگتر از 90 درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه کاربرد دارد. این نوع دریچه خطی اسلوت قابلیت نصب در کنج دیوار و سقف های با اشکال ناهمگون دارد. دریچه هوای خطی ساخته شده از فلز آهن به دلیل مقاومت کمتر در برابر رطوبت از قیمت پایین‌تری برخوردار است. در صورتی که محل به‌کارگیری دریچه خطی در شرایط آب و هوایی خشک باشد؛ مشکلی برای این دریچه رخ نداده و حتی قیمت خرید تمام شده را نیز کاهش خواهد داد.