گروه تیم SSD P845-M80 Industrial M.2 NVMe Gen 4 را منتشر کرد

در پی همه گیری جهانی، علم و پزشکی دیجیتال به سرعت در حال گسترش در زمینه های نوآورانه زیست پزشکی هستند. در پاسخ به افزایش قابل توجه تقاضا برای پردازش تصویر با کارایی بالا و ذخیره سازی پایدار، گروه تیم SSD صنعتی PCIe Gen 4 x4 را با استفاده از کنترلر 8 کاناله و فن آوری های هیت سینک به صورت اختیاری آلومینیوم و باله گرافن حرارتی با پتنت معرفی می کند. این به طور موثر انرژی حرارتی تولید شده توسط خواندن و نوشتن با سرعت بالا را کاهش می دهد و ثبات سیستم را حفظ می کند. فناوری اتلاف حرارت گرافن ثبت شده (شماره ثبت اختراع ایالات متحده: US 110,513,92 B2 / شماره ثبت اختراع تایوان: I703921) دارای حجم کم و چابکی کاربردی است که برای ماشین‌های برش کوچک‌تر مناسب است. در حالی که فناوری اتلاف حرارت باله آلومینیومی ثبت شده (شماره ثبت اختراع مدل کاربردی تایوان: M541645) به حداکثر اتلاف گرما دست می یابد و عمر محصول را طولانی می کند. هر دو فناوری گزینه های جدیدی برای مبتکران زیست پزشکی هستند که پایداری، سرعت بالا و تاخیر کم را ارائه می دهند.

SSD درجه صنعتی Team Group M.2 2280 Gen 4 x4 مجهز به فناوری‌های سفت‌افزار پیشرفته است. با فن‌آوری بافر حافظه میزبان (HMB)، بافر خواندن/نوشتن با اتصال به DRAM میزبان از طریق رابط PCIe فعال می‌شود. این نه تنها هزینه را تا حد زیادی کاهش می دهد، بلکه عملکرد سطح بالای SSD را نیز حفظ می کند. گروه تیم همواره در تلاش بوده تا با افزایش ارزش و تنوع محصول، به قابلیت اطمینان، تنوع و ثبات استثنایی در خط تولید صنعتی خود دست یابد. در آینده، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی صنعتی نوآورانه‌تری را در پاسخ به تغییرات محیطی معرفی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گروه تیم، رهبر جهانی ماژول های حافظه صنعتی، اولین SSD درجه صنعتی PCIe Gen4x4 M.2 2280 با نام P845-M80 را راه اندازی کرد. با استفاده از رابط فوق سریع Gen 4 x4، عملکرد خواندن/نوشتن فوق العاده ای را برای حجم زیادی از داده ها ارائه می دهد. مجهز به حافظه فلش 112 لایه 3 بعدی NAND BiCS 5، راه حلی بسیار رقابتی است که توسعه نوآوری های زیست پزشکی و کاربردهای پزشکی دیجیتال را تسریع می کند. P845-M80 حداکثر ظرفیت 2 ترابایت دارد و استانداردهای NVMe 2.0 را برآورده می کند. پهنای باند و سرعت انتقال داده آن دو برابر نسل قبلی PCIe Gen3 است که آن را برای انتقال مقادیر زیاد داده ایده آل تر می کند. در همین حال، چرخه های 3K P/E آن را به بهترین راه حل حافظه از نظر عملکرد و دوام تبدیل می کند.تحریریه Techpowerup