خود را به اوج برسانید: شارژر سریع Anker 733 و 735 GaNPrime

2. پاور بانک Anker 733 (65W GaNPrime PowerCore)
پاور بانک Anker 733 راه حلی عالی برای کسانی است که همیشه در حال حرکت هستند و به یک پاوربانک قابل اعتماد و شارژ سریع نیاز دارند. چیزی که این پاوربانک را از سایرین متمایز می کند طراحی 2 در 1 آن است.این ترکیبی از یک شارژر دیواری 65 واتی و یک شارژر قابل حمل 10000 میلی آمپر ساعتی است که بهترین های هر دو دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. با 2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A، می‌توانید تا 3 دستگاه پرمصرف را به طور همزمان شارژ کنید، که آن را برای سفرهای طولانی یا گردش ایده‌آل می‌کند.

آیا از سرعت پایین شارژ و پاوربانک های حجیم که فضای زیادی را اشغال می کنند خسته شده اید؟ شارژرهای سریع انقلابی Anker، با فناوری GaNPrime، اینجا هستند تا نحوه شارژ دستگاه های خود را تغییر دهند. با زمان‌های شارژ فوق‌العاده سریع و قابلیت‌های چند دستگاهی، دیگر هرگز نگران درماندگی نخواهید بود. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید نحوه شارژ دستگاه های خود را تغییر دهید.

اما قدرت بدون قابل حمل بودن چیزی نیست. به همین دلیل است که شارژر Anker 735 به عنوان قابل حمل ترین شارژر سریع موجود در بازار طراحی شده است. به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد و به اندازه ای نازک است که در جیب یا کیف شما قرار می گیرد. با پین‌های خم‌شونده‌اش، دیگر لازم نیست نگران خراشیدگی شارژر در حین حرکت باشید. و اجازه ندهید اندازه شما را گول بزند، این شارژر به لطف فناوری GaN به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند مک بوک پرو 2020 13 اینچی را با سرعت کامل شارژ کند. این باعث می شود برای هر عشایر حرفه ای یا دیجیتالی در حال حرکت، آن را به یک وسیله ضروری تبدیل کند.

این پاوربانک همچنین دارای فناوری جدید GaNPrime Anker است که ضمن نظارت بر دما و اولویت بندی دستگاه های شارژی که بیشتر به آن نیاز دارند، کارایی را بهبود می بخشد. به لطف این فناوری، می توانید دستگاه های خود را سریع تر و کارآمدتر از همیشه شارژ کنید. و به لطف فناوری GaN، پاوربانک کوچکتر و جمع و جورتر از پاور بانک های سنتی است و حمل آن را آسان می کند.

یکی از ویژگی های اصلی این شارژر فناوری PowerIQ 4.0 آن است که به صورت هوشمند نیاز برق دستگاه های شما را تشخیص داده و خروجی را بر اساس آن تنظیم می کند. این بدان معناست که هر بار که متصل می‌شوید، شارژ سریع‌تر و کارآمدتر می‌شود و زمان بیشتری برای لذت بردن از ابزارهایتان به شما می‌دهد.

بررسی کوچکتر، سریعتر، بهتر: Anker 735 Charger and 733 Power Bank

خرید پاوربانک شارژ سریع Anker 733 65W 10Ah با فناوری GaNPrime | خرید شارژر سریع Anker 735 65W با فناوری GaNPrime

GaNPrime چیست؟

Anker فناوری جدیدی به نام GaNPrime توسعه داده است که از نیترید گالیوم (GaN) برای کوچک‌تر کردن و کارآمدتر کردن دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌کند. این جایگزین کارآمدتر برای نیمه هادی های سنتی مبتنی بر سیلیکون، ایجاد شارژرها و پاوربانک های کوچکتر و کارآمدتر را ممکن می سازد که می توانند دستگاه ها را سریعتر شارژ کرده و فضای کمتری را اشغال کنند. همچنین گرمای کمتری تولید می کند که خطر داغ شدن بیش از حد و آسیب رساندن به دستگاه شما را کاهش می دهد.

پاوربانک شارژ سریع نیز به صورت فوق قابل حمل طراحی شده است. طراحی باریک و ساختار سبک آن، آن را به همراهی بهینه برای همه ماجراجویی‌های شما تبدیل می‌کند و به راحتی در جیب یا کیف شما جای می‌گیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند.

با شارژر Anker 735 و پاور بانک 733 مانند یک حرفه ای شارژ کنید

در دنیایی که به شدت به فناوری متکی هستیم، یک راه حل شارژ سریع و قابل اعتماد چند دستگاه یک ضرورت است. با فناوری GaNPrime، می‌توانید دستگاه‌های خود را سریع‌تر و کارآمدتر تغذیه کنید و در عین حال سازگار با محیط زیست باشید. چه در سرتاسر جهان جت ست می‌کنید یا فقط در حال انجام وظایف هستید، این دو دستگاه جمع‌وجور دارای ویژگی‌هایی هستند که شارژ کردن دستگاه‌های شما را سریع‌تر، آسان‌تر و راحت‌تر از همیشه می‌کنند. به کمتر راضی نشوید – شارژر Anker 735 و پاور بانک 733 را هم اکنون بگیرید و هر کجا که می روید برق بمانید!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. شارژر Anker 735 به وعده خود عمل می کند و آیفون 11 را از 50% تا 100% تنها در 1 ساعت و 20 دقیقه تامین می کند. حتی می توانید آی پد و آیفون خود را به طور همزمان شارژ کنید. و برای پایداری بیشتر، این شارژر دارای یک تثبیت کننده سیلیکونی با مکنده های ریز است که هنگام اتصال به دیوار در جای خود باقی می ماند.

سازگار با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله تلفن، تبلت و لپ‌تاپ، پاوربانک گزینه‌ای عالی برای شارژ همه ابزارهای فناوری شما است. از نظر عملکرد، پاوربانک ناامید نمی شود. می‌تواند آیفون 12 را از 0 تا 50 درصد تنها در 30 دقیقه شارژ کند و اطمینان حاصل کند که در طول روز متصل و روشن می‌مانید. و با ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، می توانید قبل از نیاز به شارژ مجدد خود پاوربانک، گوشی خود را چندین بار شارژ کنید.

1. شارژر Anker 735 (65W GaNPrime)
شارژر Anker 735 یک تغییر دهنده بازی برای کسانی است که به شارژ سریع و کارآمد چند دستگاهی نیاز دارند. این شارژر 65 واتی از جدیدترین فناوری GaN برای ارائه شارژ سریع و کارآمد برای حداکثر سه دستگاه به طور همزمان با 2 پورت USB-C و 1 پورت USB-A استفاده می کند. با این شارژر پرسرعت قدرتمند می توانید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند خود را در کمترین زمان شارژ کنید.

مزایای فناوری GaNPrime واضح است: زمان شارژ سریع تر، افزایش کارایی و رویکرد سازگار با محیط زیست برای شارژ. بنابراین، اگر می‌خواهید در زمینه تامین انرژی دستگاه‌هایتان از بازی جلوتر بمانید، به محصولات GaNPrime Anker نگاه نکنید.

در سال 2018، Anker توسعه دستگاه های شارژ را به یک دوره جدید هدایت کرد. PowerPort III Atom، اولین شارژر Anker با فناوری GaNPrime، شارژ را به تجربه ای سریع تر و سبزتر تبدیل کرده است. اکنون Anker دامنه خود را گسترش داده است تا دو محصول دیگر را شامل شود: Anker 735 Charger و 733 Power Bank، که هر دو به همان فناوری عالی GaN مجهز هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه این شارژرهای سریع ارائه می دهند بیندازیم.