خنک کننده مایع با کیفیت بالا Comino با آخرین سری AMD Ryzen Threadripper PRO 5000 WX سازگار است.

تولید کننده پیشرو ایستگاه های کاری چند GPU و راه حل های خنک کننده مایع حرفه ای، Comino تایید کرده است که CPU Comino (AMD EPYC، Ryzen Threadripper، Ryzen Threadripper PRO) WCB برای سوکت SP3/TR4، Cu-Steel کاملاً با AMD Threadripper سری PRO 500 سازگار است. پردازنده ها مقایسه عملکرد حرارتی Comino بین 3995WX و 5995WX نشان می دهد دلتا T بهتری بین تراشه و خنک کننده است.علاوه بر این، بلوک آب به دلیل طراحی منحصر به فرد خود با صفحات سرد VRM قابل تعویض برای مادربردهای مختلف قابل استفاده است. برای اطلاعات بیشتر لیست سازگاری را بررسی کنید. راه‌حل خنک‌کننده مایع Comino می‌تواند سخت‌افزار تشنه‌ی انرژی را حتی اگر اورکلاک شده باشد، به خوبی کار کند. بلوک های آب فقط از مواد غیر خورنده ساخته شده اند: مس، فولاد ضد زنگ و پلاستیک، که دمای پایین مواد را حتی در طول عملیات 24/7 تضمین می کند. در وب سایت Comino بیشتر بیاموزید.

Comino Grando RM، یک ایستگاه کاری با عملکرد فوق العاده با چندین پردازنده گرافیکی و جدیدترین پردازنده های دارای رتبه برتر نیز برای خرید در grando.ai در دسترس است. این راه حل صنعتی گرا برای هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، رندر سه بعدی و سایر برنامه های پر بار مناسب است. این جانور خنک‌شده با مایع را برای سرعت بخشیدن به گردش کار و افزودن عملکرد طیف کامل برای ایده‌های خود دریافت کنید.

در این صفحه درباره CPU Comino (AMD EPYC، Ryzen Threadripper، Ryzen Threadripper PRO) WCB for Socket SP3/TR4، Cu-Steel بیشتر بیاموزید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup