خرید کامپیوتر اسمبل شده با بهترین قیمت و کانفیگ فروشگاه اگزو گیم | techpowerup

کیف و کوله مجله خبری سخت افزار کامپیوتر تاپ و تبلت در سایز ها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است تا کاربران بسته با نیاز و سلیقه خود، بهترین کیف و کوله را برای لپ تاپ و تبلت خود خریداری کنند. تنوع پورت های مورداستفاده در محصولات دیجیتال، سبب پیدایش لوازم جانبی کاربردی مانند داک استیشن شده است. داک استیشن مبدلی مجهز به انواع پورت های صوتی، تصویری و دیتا است که به شما این امکان را می دهد تا انواع مختلفی از پورت های ارتباطی مانند USB-A، SD، DP، RJ45، VGA، USB-C، HDMI و …

  • در مواردی نیز مشکل سرعت و کندی به‌تنهایی با ارتقاء رم از بین نمی‌رود و نیاز است تا پردازنده نیز ارتقاء پیدا کند.
  • این‌گونه رایانه‌ها بیشتر برای کاربردهای پژوهشی و محاسبات علمی یا بعنوان سرویس دهنده‌ها در شبکه‌های رایانه‌ای بکار می‌روند.
  • گرما در درازمدت سبب آسیب به قطعات حساس به ویژه CPU، کارت گرافیک و باتری می شود.

میکروفن های یقه ای، میکروفون رومیزی، میکروفون بی سیم، میکروفن استودیویی و … اگر چه امروزه تجهیزات ذخیره سازی و انتقال دیتا مانند فلش مموری و مموری کارت رواج فراوانی پیدا کرده اند اما همچنان استفاده از دیسک های فشرده مانند دی وی دی و سی دی رایج است. با استفاده از DVD و CD می توان اطلاعات را ذخیره سازی کرد و به وسیله درایو نوری، به اطلاعات روی دیسک ها دسترسی پیدا کرد. قلم نوری برای گرافیست ها، طراحان، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و … قلم نوری معمولا به همراه یک تبلت گرافیکی عرضه می شود و امکان طراحی مستقیم به کمک قلم و نمایش خطوط رسم شده در کامپیوتر را فراهم می کند. به کمک قلم نوری می توانید طراحی های بسیار حرفه ای انجام دهید، فیلم های آموزشی و محتوا ضبط کنید و نقاشی کنید.

کیبورد با سیم رپو مدل RAPOO NK2000

تلاش این مجموعه همواره ارائه‌ی تنوعی بی نظیر از کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل،لپ تاپ، کامپیوتر و… با برندهای متنوع و اصیل، به همراه بهترین قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. به طور متوسط برای کیس های خانگی-معمولی حداقل پاور پیشنهادی 450 وات، برای سیستم‌های میان رده دارای کارت گرافیک 600 وات، برای سیستم‌های گیمینگ 650 تا 800 وات و برای سیستم‌های با سخت افزارهای رده بالا حداقل 850 وات توصیه می‌شود. فراموش نکنید قطعات سیستم شما تعیین کننده است و نمی‌توان برای همه کیس ها یک نسخه مشترک پیچید. اهمیت مادربرد در خرید کامپیوتر یا پی سی از اسم آن به خوبی پیداست اما خوشبختانه امروزه مادربردهای معمولی هم امکانات قابل قبولی دارند و دیگر نیاز نیست سراغ مادربردهای گران قیمت بروید.

کیبورد مکانیکال گیمینگ ردراگون APAS K535-KB

روسیه مرکز ماینینگ جدیدی به ارزش ۱۲.۳ میلیون دلار را در ماه‌های آینده… اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. سپاسگزارم از شما دوست عزیز که توجه شما جلب مقالات آسارایان شده است. قویاً توصیه می‌شود از خرید SSD های متفرقه خودداری کنید و فقط سراغ برندهای معتبر و باسابقه جهانی بروید.

گرما در درازمدت سبب آسیب به قطعات حساس به ویژه CPU، کارت گرافیک و باتری می شود. به همین دلیل امروزه خرید لوازم جانبی خنک کننده به یک ضرورت تبدیل شده است. جز آن دسته از لوازم جانبی کامپیوتر است که در چندسال اخیر، محبوبیت زیادی کسب کرده است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup