خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا

برای مثال، پشتوانه ارزهای رایجی مثل دلار، یورو یا تومان، طلا و نقره می باشد. این یعنی به ازای هر مقدار طلایی که در دست مردم وجود دارد، اگر پول وجود داشته باشد اقتصاد و بازار پایدار را شاهد خواهیم بود. اما پشتوانه بیت کوین چیست؟ مگر بیت کوین یک دارایی دیجیتال نیست؟ پس چگونه ممکن است پشتوانه داشته باشد؟ پشتوانه ارزهای دیجیتال، چیزی فراتر از طلا یا دیگر دارایی های فیزیکی می باشد. این ارزها از فرمول های رمزنگاری شده ریاضی که فوق العاده پیچیده هستند برای تضمین اعتبار خود استفاده می کنند.

این حداقل سرمایه برای خرید تتر در صرافی‌های مختلف، مبلغ متفاوتی در نظر گرفته شده است. در ژانویه 2015، صرافیBitfinex اجازه داد تتر برای اولین بار در پلتفرم خود فهرست شده خرید و فروش تتر و معامله شود. حجم تتر به سرعت در شبکه بلاک چین افزایش یافت و تراکنش‌های دلار آمریکا که طریق بانک‌های تایوانی انجام می‌شد به Wells Fargo منتقل شدند. محبوبیت تتر و حجم معاملات بالا، استفاده از آن را نسبت به سایر استیبل کوین‌ها آسان تر می کند.

  • ارز USDTیا همان ارز دیجیتال تتر در دسته استیبل کوین‌هایی قرار دارد که به پشتوانه ارزهای فیات ایجاد شده‌اند.
  • جالب است بدانید شرکت آی فینکس به تازگی توکن XAUT را که با پشتوانه طلا کار می کند وارد بازار رمزارزها کرده است.
  • برای خرید فوری تتر و انتقال آن، می بایست از سایت های واسطه استفاده نمود.
  • بایننس یو اس دی، یو اس دی کوین و دای از مهم‌ترین رقبای تتر به حساب می‌آیند.

کوین بیس علاوه بر یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال مستقل، دو پلتفرم معاملاتی جداگانه را اجرا می کند. تتر یکی از اصلی و ابتدایی ترین ارزهای دیجیتال است که در صرافی کوین بیس وجود دارد. ۲) درصورتی‌که قبلاٌ تتر خریده‌اید و در حال حاضر، تترها در کیف پول رمزارزی شما در صرافی راستین قرار دارند، می‌توانید به راحتی و با استفاده از گزینه فروش تتر یا سفارش سریع، آن‌ها را به فروش برسانید.

اما گاها شما میخواهید ارز بیت کوین بخرید اما نه در قیمت الان و لحظه ایی آن در قیمتی که تارگت و مورد هدف شما می باشد. پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام و احراز هویت، می‌توانید اعتبار ریالی حساب خود را افزایش دهید. بعد از شارژ ریالی کیف پول، از بخش سفارش سریع، برای خرید تتر در صرافی راستین اقدام کنید.

طبق گفته وب‌سایت تتر در سال ۲۰۱۹، این استیبل کوین توسط ذخایر ارز سنتی و معادل‌های نقدی (و گاهی دارایی‌های دیگر از نهادهای وابسته) پشتیبانی می‌شود. هر تعداد USDT که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.

چه چیزی تتر را منحصربه‌فرد می‌کند؟

خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا

پس از خرید تتر، برای اینکه تترهای خود را نگهداری کنید نیازمند یک کیف پول تتر هستید.در برخی از صرافی‌های به وسیله ی کیف پولهای موجود در صرافی، شما قادر خواهید بود تا تتر خود را نگهداری کنید. در غیر این صورت، شما می‌توانید از ابزارهای کیف پول برای گوشی‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه برای شما برخی از کیف پول‌های معتبر برای نگهداری از تتر را معرفی خواهیم کرد. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر یا tether که با نماد USDTهم شناخته می شود در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی قابل معامله می باشد.

اخبار ارز دیجیتال فایل کوین