خرید درایو نوری کامپیوتر دی وی دی رایتر کامپیوتر | techpowerup

در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید. این بخش شامل بخش‌های ورود و خروج دی وی دی و بخش های متحرک اپتیک است. 2021© کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت و برند متعلق به فروشگاه نیک نام تِک می باشد. این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است.

علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند. به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت.

http://asanbehbar.irالبته برخی از مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وی دی رام ها نیز قابلیت کپی و رایت دارند و به آنها دی وی دی رایتر گفته می شود. تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند. اما DVD ROM تنها می تواند فایل ها را Load کرده و به کامپیوتر انتقال دهد.

تبدیل دو طرف ماده HDMI با (زاویه 90 درجه)

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. با سلام خدا قوت از زحمات بی منت و آموزش تصویری و زیبای شما بسیار بسیار متشکرم .موفق باشید. بسیار عالی بود واقعا ازت ممنونم اگه اموزشهای دیگه ای هم داری لطف کن و مارو بی نصیب نذار. این آموزش های هرچند کوتاه ولی کلیدی رو هر جایی به رایگان دراختیار آدم نمیگذارند. ولی CD Rom من کار نمی کنه یعنی وقتی بسته می شه سریع باز می شه.لطفا مرا راهنمایی کنید.

  • قرارگیری این محصول در کیف لپ تاپ و حمل آن کار بسیار آسانی است زیرا از وزن و ابعاد کمی برخوردار است.
  • شرکت ایسوس یکی از پیشگامان تولید درایوهای اینترنال و اکسترنال است و محصولات مرغوب و با کیفیتی را در این زمینه به مرحله‌ی تولید و عرضه رسانده است.به عنوان مثال این شرکت یک درایو نوری اکسترنال، تحت عنوان “SDRW-08D2S-U Lite” معرفی کرده است.
  • یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه و یه سری مشکلات دیگه .
  • این محتوای تصویری ، قابلیت نمایش در مانیتورهای با کیفیت بالا را دارد .

در بسیاری از سیستم‌های لپ‌تاپ و کامپیوترهای جدید دی وی دی رایتر به صورت داخلی یا همان شکل قدیمی وجود ندارد. از این جهت بسیاری از افراد به دی وی دی رایترهای خارجی استفاده می‌کنند. این فناوری به درایو نوری امکان اجرای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، عکس و ویدیو را می‌دهد. یعنی کاربر می‌تواند این محصول را با کمک پورت USB به تلویزیون خود وصل کرده و به‌طور مستقل و بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری، به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی مالتی‌مدیا از آن استفاده کند. برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد.

تبدیل AV به HDMI (مخصوص دوربین،ویدئو،ستاپ باکس،ریسیور)