تریلر گیم پلی جدید Remnant II کهن الگوی مدیر را نشان می دهد

همانطور که توسط Gearbox Publishing توضیح داده شده است، Remnant II بازیکنان را عمیق‌تر در دنیای ویران‌شده‌ای غوطه‌ور می‌کند که به ترکیبی از نبردهای روشمند و دیوانه‌وار با دامنه و تنبیه در برابر دشمنان حیله‌گر و باس‌ها تنبیه‌کننده نیاز دارد. به عنوان یک گرگ تنها یا حتی بر خلاف احتمالات وارد میدان شوید تا با دو دوست برای غلبه بر چالش های دلهره آور تیم شوید. هر بار که بازیکنان بازی جدیدی از Remnant II را شروع می کنند، به دنیای جدیدی برده می شوند که از مجموعه وسیعی از مکان ها، دشمنان، NPC ها، باس ها و سلاح ها ساخته شده است. این سطوح پویا ساخته شده اجازه می دهد تا برای تجربه های منحصر به فرد به عنوان عناصر به صورت ارگانیک در جهان و روایت بافته شده است.

کهن الگوی Handler که یکی از کلاس های بازی است، در مبارزه با سگ ها و کار تیمی برای از بین بردن هر تهدیدی که در سر راه آنها قرار می گیرد، تخصص دارد. بازیکنان می توانند همراه سگ قابل اعتماد خود را بسیج کنند تا به دشمنان حمله کنند و وقتی اوضاع کمی بیش از حد گیج کننده شد، حواس آنها را پرت کند. امتیاز اصلی گرداننده به همراهش اجازه می‌دهد تا او یا هم‌تیمی‌هایش را احیا کند، در حالی که ویژگی کهن‌الگوی او تمام آتش دوستانه‌ای را که علیه همه متحدان و خودشان انجام می‌شود کاهش می‌دهد.

Gearbox Publishing و Gunfire Games تریلر جدیدی منتشر کرده اند که کمی گیم پلی بیشتر و یکی از کلاس ها، Handler را به نمایش می گذارد. اگر آن را از دست دادید، Remnant 2 دنباله‌ی Remnant: From the Ashes است که بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار جدید و رئیس‌های الهی در جهان‌های وحشتناک قرار می‌دهد.

Remnant II در تابستان 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران