حالت همکاری سه نفره Warhammer 40,000: Space Marine 2 فاش شد

امروز، Focus Entertainment و Saber Interactive، با همکاری Games Workshop، از ارائه حالت Co-op Warhammer 40,000: Space Marine 2، بازی انفجاری اکشن سوم شخص که سطح دیگری از تماشای و هیجان را به ارمغان می آورد، هیجان زده هستند. امتیاز کارگاه بازی. . تیم‌ها تریلر جدیدی را منتشر کردند که گیم‌پلی اکشن تماشایی و فیلم‌های سینمایی شگفت‌انگیز را در نمایشگاه Summer Game Fest Live Showcase امسال به نمایش گذاشت. Focus و Saber همچنین می توانند تأیید کنند که دنباله مورد انتظار در زمستان امسال روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های فیزیکی در کنار نسخه‌های معتبر کلکسیونی برای پیش‌سفارش باز هستند.

زمانی که Warhammer 40,000: Space Marine 2 در زمستان امسال برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، به دعوت به نبرد پاسخ دهید. هم اکنون نسخه کلکسیونی را پیش خرید کنید! برای دریافت اطلاعات انحصاری و پیشنهادات ویژه آتی برای Warhammer 40,000: Space Marine 2 و کل کاتالوگ Focus، بازی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و به عنوان عضو Focus ثبت نام کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

یک کمپین اکشن انفجاری برای تجربه انفرادی یا مشارکتی
Warhammer 40,000: Space Marine 2 همانطور که در تریلر کمپین همکاری (در زیر) نشان داده شده است، روایتی جذاب را ارائه می‌کند که به دنبال ستوان تیتوس مورد علاقه طرفداران است که بازیگر قدرتمند کلایو استندن بازی می‌کند. مهارت‌ها و وحشی‌گری‌های مافوق بشری بزرگ‌ترین جنگجویان امپراطور را تجسم کنید، زیرا توانایی‌های مرگبار و زرادخانه‌ای از سلاح‌های ویرانگر را آزاد می‌کنید و گروه‌های بی‌امان Tyranid را به تنهایی یا با همکاری دوستان یا هوش مصنوعی در حالت 3 بازیکن تعاونی نابود می‌کنید.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 یک کمپین کامل همکاری با یک تریلر هیجان انگیز را در Summer Game Fest اعلام کرد: