حافظه های ADATA و XPG از آخرین پلتفرم های Intel Z790 پشتیبانی می کنند

اورکلاک ROG با XPG
XPG و Republic of Gamers (ROG) با هم متحد شده اند تا تجربه نهایی DDR5 را برای کاربران ROG ارائه دهند. ماژول حافظه XPG LANCER RGB ROG CERTIFIED 6400 که توسط ROG برای سازگاری با مادربردهای سری ROG اینتل DDR5 آزمایشات گسترده ای را پشت سر گذاشته است. این بدان معناست که کاربران ROG می‌توانند از عملکرد تضمین شده اورکلاک در سطوح بهینه‌سازی لذت ببرند که سایر واحدهای DRAM به سادگی نمی‌توانند با آن مطابقت کنند. هنگامی که حالت “ROG Certified” در BIOS فعال شد، که می تواند با سرعت 6600MT/s با عملکرد اورکلاک با یک کلیک اجرا شود، کاربر می تواند از بهبود تجربه بازی لذت ببرد. انتظار می رود LANCER RGB ROG CERTIFIED 6400 در ماه نوامبر در سراسر جهان عرضه شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

XPG، ارائه‌دهنده سیستم‌ها، قطعات و لوازم جانبی به سرعت در حال رشد برای گیمرها، متخصصان ورزش‌های الکترونیکی و علاقه‌مندان به فناوری، امروز اعلام کرد که ماژول‌های ADATA و XPG DRAM با جدیدترین پلتفرم‌ها سازگار هستند. اینتل Z790 را تشکیل می‌دهد و ثبات و عملکرد مطلوب را تضمین می‌کند. در همین حال، XPG همچنین از راه اندازی سری جدید حافظه های XPG LANCER 7200 DDR5، از جمله LANCER RGB MERA Limited Edition و LANCER RGB ROG Certified Edition خبر داد تا کیت های حافظه DDR5 با فرکانس بالا را برای نسل بعدی بازی ها ارائه کند.

حافظه XPG LANCER 7200 DDR5 دارای تراشه های Hynix A-die برای اورکلاک آسان است. این به گیمرها اجازه می دهد تا سریع و آسان سیستم های خود را با سرعت های بالاتر اورکلاک کنند. سری LANCER 7200 در انواع با یا بدون نور RGB موجود است. آنها همچنین با دو گزینه رنگ هیت سینک برای مطابقت با ترجیحات زیبایی شناختی مختلف، از جمله سیاه نیمه شب و سفید برفی عرضه می شوند. XPG با بهره‌گیری از راه‌اندازی جدیدترین خانواده پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل، ابتکار عمل را برای راه‌اندازی XPG LAUNCH DDR5 7200 برای ارتقای مادربردهای Z790 در دست گرفته است که انتظار می‌رود تا ماه نوامبر وارد بازار شوند.

بازی با سرعت بالا با سفیر برند XPG، MERA

XPG همچنین نسخه محدود LANCER RGB 7200 DDR5 MERA را عرضه کرده است. این ماژول دارای طراحی هیت سینک منحصر به فرد XPG Brand Ambassador Mera است. این در ظرفیت های حداکثر 16 گیگابایت و در گزینه های دو کانال موجود است. علاوه بر این، MERA Limited Edition با LED های ARGB عرضه می شود تا ارزش زیبایی بیشتر داشته باشد. از عملکرد عالی حافظه DDR5 و RGB قابل تنظیم با گیمر مورد علاقه خود لذت ببرید.