گروه تیم T-FORCE DELTA RGB DDR5-7600 با Intel 13th Gen Core با مادربردهای مختلف سازگار است.

T-FORCE LAB همچنان از طریق تحقیق و توسعه، مرزهای سرعت اورکلاک DDR5 را پیش می‌برد. این تیم همچنین برای آزمایش با بسیاری از سازندگان مادربرد همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل شود که حافظه OC بازی T-FORCE با عملکرد بالا با اکثر مادربردهای اصلی بازار سازگاری کامل دارد. مشخصات فرکانس از 4800 مگاهرتز تا 7200 مگاهرتز قبلاً برای Intel XMP 3.0 تأیید شده است، گیمرها می توانند عملکرد Intel XMP 3.0 OC را مستقیماً از بایوس سیستم خود راه اندازی کنند. ماژول حافظه و فرآیند سازگار با DDR5 OC تجربیات بازی را بهینه می کند و تجربه فوق العاده قدرتمندی را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می دهد.

برچسب بازی Team Group، T-FORCE، همچنان به خواسته های گیمرها برای OC با فرکانس بالا پاسخ خواهد داد. با توسعه پلتفرم جدید DDR5، T-FORCE همچنان به پیشروی در صنعت ادامه می‌دهد و به گیمرها با پیشرفته‌ترین حافظه OC بازی DDR5 ارائه می‌کند و آنها را فراتر از محدودیت‌ها می‌برد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برچسب بازی گروه تیم T-FORCE امروز اعلام کرد که T-FORCE DELTA RGB DDR5 حافظه OC با سرعت کلاک بالا 7600 مگاهرتز را راه اندازی می کند، رکورد جهانی را می شکند و حافظه OC DDR5 بازی با کارایی بالا را به گیمرهایی که به دنبال عملکرد نهایی هستند ارائه می دهد. جدیدترین T-FORCE DELTA RGB DDR5 با اینتل 13th Raptor Lake بر روی مادربردهای Z790 از تولیدکنندگان بزرگ مادربرد آزمایش شده و سازگار است. با قابلیت های برجسته تحقیق و توسعه، T-FORCE همچنان عملکرد DDR5 را برای گیمرها به اوج می رساند.