جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی به عنوان نمایشگر رسمی LEC 2023 معرفی شد

Eva Suarez، رئیس EMEA Partnerships در Riot Games گفت: “ما خوشحالیم که ادامه همکاری خود را با LG برای فصل آینده LEC 2023 اعلام کنیم.” ما متعهد هستیم که بهترین تجربه بازی ممکن را برای رقبای خود فراهم کنیم و مانیتور گیمینگ UltraGear جدید ال‌جی در ارائه کیفیت تصویر استثنایی به حرفه‌ای‌های League of Legends هر بار که به صحنه می‌روند کمک زیادی خواهد کرد. CLE.

آخرین مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی (ال‌جی) (مدل 25GR75FG) به عنوان نمایشگر رسمی مسابقات قهرمانی EMEA League of Legends (LEC) 2023 معرفی شد. بازیکنان تیم های برتر منطقه در حالی که برای افتخارات مسابقات مبارزه می کنند. ال‌جی UltraGear مفتخر است که به همکاری قوی خود با LEC، یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های ورزش‌های الکترونیکی در جهان ادامه می‌دهد و همچنان متعهد به پیشبرد رشد ورزش‌های الکترونیکی در سطح جهانی است.

سئو یانگ جائه، مدیر واحد کسب و کار فناوری اطلاعات، شرکت راه حل های تجاری ال جی الکترونیکس، گفت: «ال جی برای معرفی 25GR75FG در LEC 2023 آتی بسیار هیجان زده است. “دنده ای برق آسا متناسب با نیازهای ورزش های حرفه ای، نمایشگر با کارایی بالا باورنکردنی ما در قلب عمل خواهد بود، زیرا تیم های برتر در EMEA برای پیروزی بازی می کنند. LG UltraGear به حمایت از LEC و کمک به رشد ورزش های الکترونیکی ادامه خواهد داد. در سراسر جهان.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران جدیدترین مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear که برای ورزش‌های رقابتی طراحی شده است، کیفیت و سرعت تصویر فوق‌العاده‌ای را با صفحه نمایش 24.5 اینچی Full HD (1920 x 1080) IPS با نرخ تازه‌سازی 360 هرتز و 1 میلی‌ثانیه زمان پاسخ‌گویی خاکستری به خاکستری (GTG) ارائه می‌کند. . عملکرد نمایشگر بازی جدید ال‌جی با یکپارچه‌سازی فناوری NVIDIA G-SYNC، که پارگی صفحه را برای جلوه‌های بصری صاف به حداقل می‌رساند، و NVIDIA Reflex، که به کاهش تأخیر نمایش برای کنترل دقیق‌تر صفحه کمک می‌کند، بیشتر افزایش یافته است. موجودی. 25GR75FG دارای گواهی VESA Display HDR 400 همچنین تصاویر روشن و شفاف را تضمین می کند و دارای طراحی بدون حاشیه 3 وجهی است که به افزایش حس غوطه وری گیمرها کمک می کند و تمرکز را در طول رقابت شدید آسان تر می کند.

ال‌جی به‌عنوان بخشی از مشارکت مداوم خود با LEC، از سال 2022، لیگ حرفه‌ای را با مانیتورهای گیمینگ UltraGear خود در سطح جهانی عرضه می‌کند. 25GR75FG توسط LEC برای فصل 2023 پذیرفته شده است، که با ادغام در قالبی کاملاً جدید انجام می‌شود. اروپا، ترکیه، و کشورهای مستقل مشترک المنافع به همراه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) برای ایجاد EMEA، یک منطقه متحد و رقابتی League of Legends Esports. 25GR75FG که برای ورزش های الکترونیکی بهینه شده است، به لطف بازخورد گیمرهای LEC نسبت به مدل قبلی خود ارتقا یافته است. طراحی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل جدید UltraGear آن را نه تنها برای گیمرهای حرفه‌ای، بلکه برای کسانی که هیجان بازی‌های رقابتی را دوست دارند، به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است.