ایسوس دسکتاپ های کاملا جدید ExpertCenter Tower را برای سال 2023 معرفی کرد

برج D5 و برج D7 نیز بر اساس مادربردهای ایسوس، پرفروش‌ترین برند جهان، ساخته شده‌اند که به دلیل ارائه حفاظت کامل از سیستم برای محافظت از سخت‌افزار، پایداری 24 ساعته با آزمایش گسترده عملکرد ثابت خود مشهور هستند.

برج D5 و برج D7 همچنین از ASUS Business Manager بهره می برند که شامل کنترل های حرکت داده USB Blocker، یک سیستم بازگشتی برای بازگرداندن سیستم به حالت بهینه و یک پارتیشن مجازی رمزگذاری شده برای ذخیره داده های مهم است. امنیت فیزیکی نیز با گنجاندن یک شکاف قفل کنزینگتون برای اتصال کیس به یک جسم ثابت پوشش داده شده است.

برج‌های D5 و برج D7 با جعبه‌های برج بزرگ 27 لیتری خود به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در کسب و کار رشد کنند و فضای سخاوتمندانه‌ای برای کارت‌های توسعه و سایر به‌روزرسانی‌ها وجود داشته باشد. این اخلاق طراحی ماژولار به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های برج D5 و برج D7 را برای رفع نیازهای تجاری جدید یا در حال تحول گسترش دهند و دردسر و هزینه‌های خرید دستگاه‌های جایگزین را از بین ببرند.

این دسک‌تاپ‌های ExpertCenter جدید که از آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 و گرافیک حرفه‌ای NVIDIA پشتیبانی می‌کنند، دارای یک قاب 27 لیتری بزرگ برای حداکثر قابلیت گسترش هستند. با اتخاذ فلسفه ExpertCenter، مدل‌های جدید با دقت طراحی شده‌اند تا عملکرد حرفه‌ای، تعمیر و نگهداری آسان، و امنیت و مدیریت در سطح سازمانی را ارائه دهند. آنها همچنین برای استحکام و انعطاف پذیری مطابق با استانداردهای نظامی ساخته و آزمایش شده اند. پایداری و کارایی نیز سنگ بنای طراحی ExpertCenter است، از تولید و بسته بندی گرفته تا استفاده روزانه، کسب گواهینامه های متعدد برای ملاحظات زیست محیطی.

عملکرد گسترده

برج D5 و برج D7 برای ارائه عملکرد بی‌نظیر تجاری طراحی شده‌اند و سطوح جدیدی از بهره‌وری را باز می‌کنند. به طور خاص، برج D5 برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی مدرن و زنجیره‌های تامین خرده‌فروشی طراحی شده است که از آخرین پردازنده Core i7-13700 اینتل و 64 گیگابایت حافظه DDR4 3200 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. برج D7 با بهبود عملکرد بیشتر برای پاسخگویی به نیازهای صنایع خلاق، تجزیه و تحلیل داده‌ها و تولید، از Core i9-13900 اینتل و 128 گیگابایت رم بهره می‌برد. هر دو مدل همچنین می توانند از قدرت گرافیکی برتر با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3060 بهره ببرند.ماندگاری استثنایی
برج‌های D5 و D7 به‌عنوان رایانه‌های شخصی با کارایی بالا که برای کسب‌وکار طراحی شده‌اند، به گونه‌ای ساخته شده‌اند که دوام داشته باشند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اطمینان حاصل کنند که می‌توانند سخت‌ترین نیازهای صنعت را برآورده کنند یا از آنها فراتر رود. این شامل آخرین استانداردهای نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H، و همچنین آزمایش های داخلی دقیق توسط ایسوس است.

امنیت درجه سازمانی
برج D5 و برج D7 با در نظر گرفتن امنیت جدی ایجاد شدند. به عنوان مثال، یک تراشه اختیاری TPM 2.0 نیز برای ذخیره ایمن اطلاعات احراز هویت کلید، از جمله رمزهای عبور و کلیدهای رمزگذاری محافظت از داده ها، در دسترس است. این به شرکت ها اطمینان لازم را می دهد که داده های مهم، از پروژه های در حال انجام گرفته تا تحقیق و توسعه، از چشمان کنجکاو در امان هستند. همچنین تضمین می کند که اعتبار کاربری به صورت ایمن ذخیره می شود و دسترسی به شبکه های شرکت فقط به کاربران مجاز داده می شود.

اپلیکیشن MyASUS مناسب برای کسب و کار نیز همراه برج های D5 و D7 موجود است. این یک پورتال بصری برای مجموعه ای از برنامه های مفید ASUS است که برای کمک به کاربران برای استفاده حداکثری از رایانه خود طراحی شده است. برای مثال، MyASUS امکان مدیریت آسان پروفایل‌های فن را برای سناریوهای مختلف با حالت Performance برای افزایش سرعت خنک‌سازی و به حداکثر رساندن قدرت محاسباتی فراهم می‌کند. MyASUS همچنین به کاربران اجازه می دهد تا برج D5 یا برج D7 خود را با دستگاه iOS یا Android جفت کنند.

علاوه بر مزایای ماژولار بودن، طراحی برج همچنین امکان توزیع کامل پورت ورودی/خروجی را فراهم می‌کند – که اطمینان حاصل می‌کند که برج‌های D5 و D7 می‌توانند به طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی و دستگاه‌های خارجی متصل شوند. این به کسب‌وکارها این اطمینان را می‌دهد که دستگاه‌های موجود آنها می‌توانند به راحتی به هم متصل شوند، در حالی که آزادی استفاده از دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید را در صورت نیاز فراهم می‌کند.

سازگار با محیط زیست
مانند تمام مدل‌های ExpertCenter، برج D5 و برج D7 نیز نمونه‌هایی از تعهد ASUS به پایداری، کارایی و تجدید با طراحی‌هایی از محصول تا بسته‌بندی هستند که به دنبال به حداقل رساندن تأثیر آنها بر محیط‌زیست است. به عنوان مثال، کارتن حمل و نقل مورد استفاده برای محافظت از برج های D5 و D7 از 90٪ فیبر کاغذ بازیافت شده ساخته شده است. علاوه بر این، ماهیت ماژولار برج D5 و برج D7 نمونه ای از تفکر طراحی ایسوس است که با امکان ارتقاء و نگهداری آسان به طول عمر کمک می کند. هر دو همچنین مجهز به یک منبع تغذیه (PSU) تا 80 PLUS برنز برای افزایش بهره وری انرژی هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تعمیر و نگهداری و اتصال، تحت پوشش
همه رایانه های شخصی ExpertCenter به گونه ای طراحی شده اند که نگهداری و ارتقاء آنها آسان باشد. به عنوان مثال، برج D7 از شاسی بدون ابزار بهره می برد که بدون نیاز به پیچ گوشتی و انواع قطعات داخلی سریع باز می شود. بعلاوه، هارد دیسک و درایوهای نوری آن را می توان به راحتی با یک انگشت جدا کرد و در زمان و تلاش صرفه جویی کرد، ارتقاء قطعات و تعمیر و نگهداری معمول را تسهیل کرد.

ایسوس امروز جدیدترین موارد اضافه شده به خط حرفه ای دسکتاپ ExpertCenter خود را معرفی کرد: برج کاملا جدید ExpertCenter D5 (D500TE) و ExpertCenter D7 Tower (D700TE).برای اطمینان از اینکه برج‌های D5 و D7 برای سختی‌های زندگی در اداره و سایر محیط‌های حرفه‌ای آماده هستند، آن‌ها را تکان می‌دهیم، شوک می‌دهیم و رها می‌کنیم. ما آنها را در معرض درجه حرارت و رطوبت شدید قرار می دهیم و حتی بسته بندی را که برای ارسال آنها استفاده می کنیم آزمایش می کنیم. همه اینها تضمین می کند که آنها به اندازه کافی سخت هستند تا در برابر ضربات و ضربه های روزمره، از تحویل گرفته تا بهره وری روزانه مقاومت کنند.

هر دو مدل با هارد دیسک تا 4 ترابایت، به علاوه حداکثر 2 ترابایت PCI Express 4.0 SSD در دسترس هستند. این تعادل ایده‌آل بین ظرفیت ذخیره‌سازی و سرعت عملیات فوق‌العاده ایجاد می‌کند و چندوظیفگی روان و بدون تاخیر را تضمین می‌کند. اتصال بی سیم پرسرعت نیز با حداکثر WiFi 6 و بلوتوث 5.2 در دسترس است.