اپل هوم پاد جدید را با صدا و هوشمندی انقلابی ارائه می کند

مرکز آکوستیک
HomePod کیفیت صدای باورنکردنی را با باس غنی، عمیق و اوج های خیره کننده ارائه می دهد. یک ووفر با سرعت بالا با طراحی سفارشی، یک موتور قدرتمند که دیافراگم میکروفون 20 میلی‌متری تساوی باس داخلی را به حرکت در می‌آورد، و یک آرایه تشکیل دهنده پرتو از پنج توییتر در اطراف پایه، همگی برای دستیابی به یک تجربه صوتی قدرتمند با هم کار می‌کنند. تراشه S7 با نرم افزار و فناوری حسگر سیستم ترکیب شده است تا صدای کامپیوتری پیشرفته تری را ارائه دهد که پتانسیل کامل سیستم صوتی آن را برای یک تجربه شنیداری انقلابی به حداکثر می رساند.

ادغام یکپارچه با اکوسیستم اپل
با استفاده از فناوری Ultra Wideband، کاربران می‌توانند هر چیزی را که در آیفون گوش می‌دهند، مانند آهنگ مورد علاقه، پادکست یا حتی تماس تلفنی، مستقیماً به هوم پاد استریم کنند. برای کنترل آسان آنچه در حال پخش است یا دریافت توصیه‌های آهنگ و پادکست شخصی‌شده، هر کسی در خانه می‌تواند آیفون را به HomePod نزدیک‌تر کند و پیشنهادات به‌طور خودکار ظاهر می‌شوند. HomePod همچنین می‌تواند تا شش صدا را تشخیص دهد، بنابراین همه افراد خانه می‌توانند لیست‌های پخش شخصی خود را بشنوند، درخواست یادآوری کنند و رویدادهای تقویم را تنظیم کنند.

pple امروز هوم پاد (نسل دوم) را معرفی کرد، یک اسپیکر هوشمند قدرتمند که آکوستیک سطح بعدی را با طراحی زیبا و نمادین ارائه می‌کند. هوم‌پاد با نوآوری‌های اپل و هوش سیری، صدای کامپیوتری پیشرفته را برای تجربه شنیداری موفق ارائه می‌کند، از جمله پشتیبانی از آهنگ‌های صوتی فضایی فراگیر. با راه‌های جدید و راحت برای مدیریت کارهای روزانه و کنترل خانه‌های هوشمند، کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از سیری، سیستم‌های اتوماسیون خانه هوشمند ایجاد کنند، وقتی آشکارساز دود یا مونوکسید کربن در خانه‌شان شناسایی شد، مطلع شوند و دما و رطوبت اتاق را بررسی کنند. هندزفری

حفاظت از حریم خصوصی مشتری یکی از ارزش های اصلی اپل است. همه ارتباطات خانه هوشمند همیشه رمزگذاری شده هستند، بنابراین اپل نمی تواند آنها را بخواند، از جمله ضبط های دوربین با HomeKit Secure Video. هنگامی که از سیری استفاده می شود، صدای درخواست به طور پیش فرض ذخیره نمی شود. این ویژگی ها به کاربران آرامش خاطر می دهد که حریم خصوصی آنها در خانه محافظت می شود.

HomePod به راحتی با Apple TV 4K جفت می‌شود تا تجربه سینمای خانگی قدرتمندی داشته باشید، و پشتیبانی پیشرفته Audio Return Channel (eARC)5 در Apple TV 4K به مشتریان امکان می‌دهد HomePod را سیستم صوتی برای همه دستگاه‌های متصل به تلویزیون بسازند. بعلاوه، با سیری در هوم پاد، کاربران می‌توانند آنچه را که در تلویزیون اپل در هندزفری پخش می‌شود کنترل کنند.

یک خانه هوشمند ضروری است
هوم پاد با تشخیص صدا می تواند به هشدارهای دود و مونوکسید کربن گوش دهد و در صورت شناسایی صدا، اعلان را مستقیماً به آیفون کاربر ارسال کند. سنسور جدید دما و رطوبت داخلی می‌تواند محیط‌های داخلی را اندازه‌گیری کند، بنابراین کاربران می‌توانند خودکارهایی ایجاد کنند که پرده‌ها را می‌بندند یا وقتی به دمای خاصی در اتاق رسیدند، فن را به‌طور خودکار روشن می‌کنند.

امروزه، اپل برای فعالیت های جهانی این شرکت نسبت به کربن خنثی است و تا سال 2030 قصد دارد در کل زنجیره تامین تولید و در تمام چرخه های عمر محصول، 100 درصد کربن خنثی باشد. این بدان معناست که هر دستگاه اپل فروخته شده، از تولید قطعات، مونتاژ، حمل و نقل، استفاده مشتری، شارژ، بازیافت و بازیابی مواد، تاثیر خالص آب و هوای صفر خواهد داشت.

کاربران می توانند با Apple Music به کاتالوگ بیش از 100 میلیون آهنگ گوش دهند، از صدای فضایی با یک هوم پاد یا به صورت جفت استریو لذت ببرند، یا یک تجربه سینمای خانگی جذاب با Apple TV 4K ایجاد کنند. با سیری، کاربران می توانند به طیف وسیعی از دانش موسیقی و جستجو بر اساس هنرمند، آهنگ، اشعار، دهه، ژانر، حالت یا فعالیت دسترسی داشته باشند.

کاربران همچنین می توانند یک جفت استریو با دو بلندگوی HomePod در یک فضا ایجاد کنند. علاوه بر جداسازی کانال‌های چپ و راست، یک جفت استریو هر کانال را با هماهنگی کامل پخش می‌کند و صحنه‌ی صوتی گسترده‌تر و فراگیرتر را نسبت به بلندگوهای استریو سنتی برای یک تجربه شنیداری واقعا استثنایی ایجاد می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند با برنامه بازطراحی‌شده Home، که دارای دسته‌های جدید برای آب و هوا، روشنایی و امنیت است، راه‌اندازی و کنترل خانه هوشمند را آسان می‌کند و شامل نمای چند دوربینی جدید است، به‌طور بصری پیمایش، مشاهده و سازماندهی لوازم جانبی را انجام دهند.

HomePod جدید از امروز برای سفارش آنلاین و در برنامه Apple Store در دسترس است و از جمعه 3 فوریه در دسترس خواهد بود. گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی در سراسر جهان برای اپل، گفت: اوج های دقیق. “با محبوبیت HomePod mini، ما شاهد علاقه فزاینده ای به آکوستیک قوی تر قابل دستیابی در یک هوم پاد بزرگتر بوده ایم. ما هیجان زده ایم که نسل بعدی هوم پادها را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه کنیم.”

طراحی تصفیه شده

هوم پاد جدید با پارچه مشبک شفاف و بدون درز و سطح لمسی با نور پس‌زمینه که از لبه‌ای به لبه دیگر روشن می‌شود، طراحی زیبایی دارد که هر فضایی را تکمیل می‌کند. هوم پاد در رنگ های سفید و نیمه شب موجود است، یک رنگ جدید ساخته شده از پارچه مشبک بازیافتی 100%، با کابل برق بافته شده همرنگ.

پشتیبانی مادی
Matter پاییز گذشته راه اندازی شد و محصولات خانه های هوشمند را قادر ساخت تا در سراسر اکوسیستم ها کار کنند و در عین حال بالاترین سطح امنیت را حفظ کنند. اپل یکی از اعضای اتحادیه استانداردهای اتصال است که استاندارد Matter را به همراه سایر رهبران صنعت حفظ می کند. HomePod به لوازم جانبی دارای Matter متصل می‌شود و آن را کنترل می‌کند، و به عنوان یک هاب ضروری خانه عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد وقتی از خانه دور هستند به آن دسترسی داشته باشند.
داده های مشتری دارایی خصوصی است

قیمت و در دسترس بودن

  • HomePod (نسل دوم) برای سفارش با قیمت 299 دلار (ایالات متحده) در apple.com/store و در برنامه Apple Store در استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، در اسپانیا، بریتانیا، ایالات متحده و 11 کشور دیگر در دسترس است. کشورها و مناطق از امروز، با در دسترس بودن از جمعه، 3 فوریه شروع می شود.
  • هوم پاد (نسل دوم) با iPhone SE (نسل دوم) به بعد، یا آیفون 8 به بعد با iOS 16.3 یا بالاتر سازگار است. یا iPad Pro، iPad (نسل 5) و جدیدتر، iPad Air (نسل سوم) و جدیدتر، یا iPad mini (نسل پنجم) و بعداً دارای iPadOS 16.3.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تجربه بالا با چندین بلندگوی هوم پاد
دو یا چند بلندگوی مینی هوم پاد یا هوم پاد قفل انواع ویژگی های قدرتمند را باز می کنند. با استفاده از صدای چند اتاق با AirPlay، کاربران می توانند به سادگی بگویند «Hey Siri»، یا بالای هوم پاد را لمس کرده و نگه دارند تا آهنگ مشابهی را روی چند بلندگوی هوم پاد پخش کنند، آهنگ های مختلف را در بلندگوهای مختلف هوم پاد پخش کنند، یا حتی از آن ها به عنوان یک اینترکام برای پخش استفاده کنند. پیام به اتاق های دیگر

هوم پاد و محیط زیست
هوم پاد برای به حداقل رساندن تاثیر آن بر محیط زیست طراحی شده است و شامل 100% طلای بازیافتی – اولین مورد برای هوم پاد – در آبکاری چندین تخته مدار و 100٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در بلندگوی آهنربایی بالایی است. HomePod استانداردهای بالای اپل را برای بهره وری انرژی برآورده می کند و فاقد جیوه، BFR، PVC و بریلیوم است. بسته‌بندی بازطراحی شده بسته‌بندی بیرونی پلاستیکی را حذف می‌کند و ۹۶ درصد بسته‌بندی مبتنی بر فیبر است و اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از تمام بسته‌بندی‌ها تا سال ۲۰۲۵ نزدیک‌تر می‌کند.

با فعال‌سازی سیری، مشتریان می‌توانند یک دستگاه را کنترل کنند یا صحنه‌هایی مانند «صبح بخیر» ایجاد کنند که چندین لوازم جانبی خانه هوشمند را به طور همزمان اجرا می‌کند، یا اتوماسیون‌های مکرر هندزفری مانند «Hey Siri، هر روز در طلوع خورشید پرده‌ها را باز کن» راه‌اندازی کنند. “7 صدای تایید جدید نشان می دهد که درخواست Siri برای کنترل لوازم جانبی که ممکن است تغییر قابل مشاهده ای را نشان ندهد، مانند بخاری، یا لوازم جانبی واقع در یک اتاق دیگر، ارسال می شود. صداهای محیطی مانند اقیانوس، جنگل و باران نیز بازسازی شده‌اند و بیشتر در این تجربه ادغام شده‌اند و به مشتریان اجازه می‌دهند صداهای جدیدی را به صحنه‌ها، اتوماسیون‌ها و آلارم‌ها اضافه کنند.

Find My در HomePod به کاربران این امکان را می‌دهد تا با پخش صدایی در دستگاهی که در جای خود قرار ندارد، دستگاه‌های Apple خود مانند آیفون را پیدا کنند. با استفاده از سیری، کاربران همچنین می توانند مکان دوستان یا اقوام خود را که موقعیت مکانی خود را از طریق برنامه به اشتراک می گذارند، درخواست کنند.

هوم پاد با استفاده از فناوری تشخیص اتاق، انعکاس صدا را از سطوح مجاور تشخیص می‌دهد تا تشخیص دهد که روی دیوار است یا مستقل، سپس صدا را در زمان واقعی تطبیق می‌دهد. کنترل دقیق جهت آرایه تشکیل دهنده پرتو پنج توییتر آن، صدای مستقیم و محیطی را جدا و پخش می کند و شنوندگان را در آوازهای شفاف و سازهای غنی غوطه ور می کند.