بهترین کفش های ورزشی برای دویدن روی دستگاه های تردمیل کدام ها هستند؟ فروشگاه گلد اسپرت | asilbekharid

مهم‌ترین معیاری که برندهای مطرح در طراحی و تولید کفش مخصوص دویدن مدنظر قرار می‌دهند حالت بدن و پاها در هنگام دویدن است. ازنظر پروناسیون پا (Pronation) یا نحوه چرخش پا در کفش در لحظه برخورد با زمین سه دسته افراد وجود دارند که برندهای مطرح بر این اساس کفش‌های رانینگ خود را طراحی می‌کنند. این روزها در دنیای مدرن با تمام پیشرفت‌هایی که ازنظر فناوری رخ‌داده است، شرایط زندگی انسان به‌گونه‌ای شده است که درگیر مشغله‌های زیادی است و برای برخی از کارها مانند ورزش کردن وقت کافی در اختیار ندارد. شاید بهترین ورزش در این شرایط را بتوان ورزش‌های پیاده‌روی و دویدن دانست که می‌توان آن‌ها را در هر فضایی انجام داد.

۱. کفش مخصوص دویدن زنانه لینینگ مدل AGCP162-2

بهترین کفش های ورزشی برای دویدن روی دستگاه های تردمیل کدام ها هستند؟ فروشگاه گلد اسپرت | asilbekharid

بنظر شما راحت ترین راه برای خرید کفش دویدن چیست؟ اعتماد کردن به تجربه‌ی موفق دیگران کار کاملا عاقلانه و منطقی است. از این رو خرید کفش رانینگ از برند های معتبر که سال در طراحی و تولید کفش رانینگ تجربه دارند، ساده ترین راه است. کفش سالامون اصل، کفش ادیداس، کفش های تخصصی رانینگ الترا، کفش جوما، آسیکس و نایکی گزینه هایی هستند که با خیال راحت میتوانید از آنها خرید کنید. دومین ویژگی که کفش مخصوص دویدن را از سایر کفش‌های متمایز می‌کند ویژگی افت پاشنه یا Heel Drop است.

چند کیلو پرس پا بزنیم: میانگین وزنه های تمرینی

این اولین کفشی است که می‌توانیم به یاد بیاوریم که حداکثر امتیاز را در یک فرآیند تست گروهی کسب کرده است. دلیل اینکه ما سهمی از جایزه بهترین تست را به آن نداده ایم این است که این کفش خاص بوده و برای گروهی از دونده ها مناسب نخواهد بود. این کفش، که جایگزین موشک کربن متوقف شده Evo می شود، سرعت را با کنترل ترکیب می کند. این کفش یکی از سبک‌ترین کفش‌ها در سری هوکا است، راحت است و صفحه‌ای باریک از فیبر کربن دارد. از جمله ویژگی های این مدل می توان به فنر پنجه بلندتر نسبت به مدل قبلی آن asilbekharid اشاره نمود.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا ضربه‌ی وارده را بهتر جذب کنید و فشار روی زانوها و مفاصل پا را کاهش دهید. دوندگانی که از نظر بیومکانیکی حرفه‌ای و کارآمد هستند به همین شیوه می‌دوند. پس سطوح گوناگون را امتحان کنید و ببینید در چه مسیری می‌توانید بدون مشکل و آسیب‌دیدگی کار خود را انجام دهید. برای نمونه، چمن یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود، زیرا نرم است و ضربه‌ی کمی به پاها وارد می‌کند، ولی همین چمن هم ممکن است منجر به سُر خوردن شود و پیچ خوردن مچ را به دنبال داشته باشد.

اگر بخواهید، می‌توانید دیدگاه خود را ثبت کنید. Cancel Reply

اکثر شرکت‌های تولید کفش، کفش‌های پرفروش خود را در نسخه‌های پهن و باریک عرضه می‌کنند. بنابراین، برای انتخاب یک کفش مناسب، بهتر است به جز ویژگی کتونی، سایر ویژگی‌های کفش مانند ساختار کفش، پشتیبانی مناسب، دوام، تهویه هوا، راحتی و همچنین سبکی و سایز مناسب را هم در نظر بگیرید. انتخاب یک کفش دویدن و پیاده‌روی مناسب نیازمند بررسی دقیق نیازها و ترجیحات شما است، پس بهتر است انتخاب را با توجه به این عوامل انجام دهید.

  • کفش‌های بالشتک دار معمولاً برای دوندگانی توصیه می‌شوند که پرونیشن کمی و یا بدون آن هستند، زیرا هم جذب ضربه و هم محافظت را با پشتیبانی کمی یا بدون پشتیبانی اضافی در طول چرخه راه رفتن ارائه می‌کنند.
  • بهترین کفش برای دویدن چیست؟ اول از همه چیزی که برای یک دونده نتیجه میده قرار نیست برای یک دونده دیگر هم نتیجه بده.
  • کفش مخصوص دویدن و رانینگ یک مدل نیست و مانند سایر کفش‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.
  • پوشیدن کفش فوتسال برای پیاده روی طولانی نیز می تواند باعث درد لگن، زانو و کمر شود؛ حتی اگر تمام روز و مداوماً آنها را بپوشید، احتمال افتادگی قوس در شما وجود دارد.
تحریریه Techpowerup