برادران وارنر گیمز و استودیو NetherRealm سی امین سالگرد مورتال کمبت را جشن می گیرند



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای گرامیداشت 30 سال تاریخ مورتال کامبت، ویدیوی جدیدی منتشر شده است که اهمیت فرهنگی این فرنچایز را در سه دهه سرگرمی، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم و انیمیشن به نمایش می‌گذارد. این ویدیوی یادبود که لحظاتی از بازی اصلی Mortal Kombat (1992) تا Mortal Kombat 11 Ultimate (2020) و از اولین فیلم لایو اکشن Mortal Kombat (1995) تا فیلم بازسازی شده Mortal Kombat (2021) را گرد هم می آورد، 30 سال را در بر می گیرد. محتوای استخوان شکن، و همچنین نورپردازی بصری از مبارزان افسانه ای مورتال کمبت و تکرارهای مختلف آنها از گذشته تا کنون، مانند Scorpion، Sub-Zero، Raiden، Johnny Cage، Sonya Blade، Liu Kang، Kung Lao، Kitana، Mileena. ، جکسون “جکس” بریگز، باراکا و شانگ سونگ. به‌علاوه، امروز آثار هنری جدیدی به مناسبت سی‌امین سالگرد Mortal Kombat رونمایی شد که برخی از حالت‌های بازی، لحظات داستانی، شخصیت‌ها و حرکت‌های پایان داستان بازی را برجسته می‌کند که همگی به‌عنوان لوگوی نمادین اژدها نشان داده شده‌اند. ویدیو و آثار هنری 30 سالگی مورتال کمبت را می‌توانید در MortalKombat.com پیدا کنید، که برای این مناسبت مهم بازسازی و به‌روزرسانی شده است.

به عنوان بخشی از این سالگرد، Klassic Movie Raiden از 7 تا 11 اکتبر به مورتال کمبت موبایل می آید و شبیه شخصیت و صداپیشه کریستوفر لمبرت از فیلم 1995 را به نمایش می گذارد. بازیکنان همچنین می توانند روزانه از 7 تا 14 اکتبر برای جمع آوری رایگان وارد شوند. هدایای تولد و لذت بردن از انبوهی از محتوای جدید درون بازی. 2013) و Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms (فیلم انیمیشن 2021) اکنون در HBO Max در دسترس هستند، در حالی که Mortal Kombat: Defenders of the Realm (مجموعه انیمیشن 1996) در دسترس هستند ) اکنون برای خرید در پلتفرم های دیجیتال در دسترس است.

برادران وارنر استودیو Games و NetherRealm با افتخار سی امین سالگرد Mortal Kombat را جشن می‌گیرند، مجموعه‌ای میلیارد دلاری که از زمان عرضه بازی اصلی آرکید در 8 اکتبر 1992، بیش از 79 میلیون واحد بازی ویدیویی فروخته است. در 30 سال گذشته، سری تحسین‌شده Mortal Kombat بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ عامه بوده است، طرفداران هیجان انگیز با گیم پلی درجه یک، شخصیت های نمادین و تجربه سینمایی غوطه ور است، در حالی که تحسین های متعددی از جمله برنده های متعدد جایزه DICE از آکادمی علوم و هنرهای تعاملی، جوایز بازی و غیره را به دست آورده است. . آخرین مورد از سری بازی های ویدیویی، Mortal Kombat 11، با بیش از 15 میلیون واحد فروش در سراسر جهان، پرفروش ترین عنوان در تاریخ فرنچایز بود، در حالی که Mortal Kombat Mobile تا به امروز بیش از 150 میلیون بار دانلود کرده است.