بازی Supernatural Farming Adventure Homestead Arcana اکنون برای رایانه های شخصی و ایکس باکس منتشر شده است

ما می‌خواستیم دنیایی بسازیم که در آن بازیکنان غرق در ساختن خانه‌شان باشند، مانند بازی‌هایی مانند My Time at Portia یا Stardew Valley، اما آنها را در دنیایی منزوی و مرموز مانند Shadow of the Colossus قرار دهیم.

داستان را کشف کنید
در Homestead Arcana، شما خود را در دنیایی پسا آخرالزمانی می یابید. در طول هزاره ها، استفاده بی دقت از جادو، جهان را در دریایی از میاسما سمی غوطه ور کرده است. زندگی در ابرها تقریبا غیرممکن است. افراد و موجوداتی که توانستند در میاسما زنده بمانند، پیچ خورده، مرموز، پیچ خورده و خطرناک شدند. به دلیل این فاجعه جهانی، بیشتر جمعیت ترسناک، محتاط و منزوی شده اند: اما شما نه. با استفاده از جادوها، هوش و شجاعت، شما تصمیم گرفتید که سرزمین را برای نسل های آینده بازگردانید. در طول بازی، راز پشت Miasma را کشف می کنید، به گیاهان و مزرعه خود می پردازید تا جادوهای خود را فعال کنید و از جادوی طبیعت برای بازگرداندن زمین استفاده می کنید. شما خرابه های زیر آب را کاوش می کنید و برای کشف حقیقت پشت دنیا سفر می کنید.

ماجراهای روایی

دنیای Homestead Arcana فوق‌العاده جوی است و ما واقعاً روی داستان‌گویی روایی از طریق طراحی محیطی تمرکز کرده‌ایم. ما طیف وسیعی از الهام‌ها را داشتیم، مانند پوسترهای WPA و چاپ‌های چوبی که عظمت مناظر را در فانتزی کلاسیک آمریکاییانا، فیلم‌های میازاکی مانند شاهزاده مونونوکه، به‌ویژه تضاد بین طبیعت سرسبز/زیبا و زباله‌های بیگانه مورد هجوم ناوسیکا را به تصویر می‌کشند. از دره باد، طبیعت خطرناک و نابخشوده Made in Abyss، و همچنین پدیده‌های فراطبیعی عجیب، جوشان و دشوار در رمان‌ها/فیلم‌هایی مانند Annihilation.

تو اینجایی! خیلی خوشحالیم که بالاخره موفق شدید، کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اینجا در محدوده. اکنون که Homestead Arcana بالاخره منتشر شد، می توانید در نهایت ماجراجویی بزرگ خود را آغاز کنید! با این همه میاسما که زمین را پوشانده است، باید مزرعه خود را ایجاد کنید و قبل از بیرون رفتن، جادوی خود را با طبیعت تغذیه کنید. می دانید که نجات دنیا کار آسانی نیست، اما به عنوان یک جادوگر آموزش دیده، مطمئناً از عهده آن بر می آیید! پس از راه اندازی اولین پاسگاه خود و کاشت اولین نهال ها در زمین، به انجمن Steam ما بروید تا ماجراجویی های خود را در دنیای Homestead Arcana به اشتراک بگذارید!

سلام دوستان، نام من ژنگوا یانگ است (مردم به من “Z” می گویند) و من بنیانگذار و مدیر اجرایی Serenity Forge هستم، پشت بازی هایی مانند Doki Doki Literature Club Plus و Where the Water Tastes Like Wine. جدیدترین عنوان ما، Homestead Arcana، یک بازی ماجراجویی کشاورزی و داستان محور است. شما به عنوان یک جادوگر پیشگام در محدوده بازی می کنید که به طور مرموزی توسط Miasma خراب شده است.

علاوه بر فضاسازی، ما نیز بسیار شخصیت محور هستیم. داستان‌های ما با احساسات افراد در موقعیت‌های عجیب شروع می‌شود و توضیح می‌دهیم که واقعاً در پاسخ به چالش‌های عجیب و فراطبیعی که در طول بازی با آن‌ها مواجه می‌شوند، چه احساسی خواهند داشت. در Homestead Arcana، شما با رسیدن به خانه‌ی مزرعه‌ای متروکه‌تان به همراه حیوان خانگی قابل اعتمادتان شروع می‌کنید. ، هاکلبری (که می توانید او را نوازش کنید!) با صداپیشگی یوری لوونتال. از تمدن جدا شده‌اید، اما با کمک آن، به آرامی طناب‌ها را یاد می‌گیرید و شروع به مستقر شدن در زندگی خود در ساحل می‌کنید. با این حال، کم کم متوجه می شوید که هاکلبری ممکن است خیلی بیشتر از چیزی که نشان می دهد پنهان کرده باشد، و ممکن است شما دو نفر در اینجا تنها نباشید.

کشاورزی و بقا به تنهایی ژانرهای بسیار جالبی هستند که فرصت های زیادی برای غوطه ور شدن، ایفای نقش و انتخاب جدی بازیکن ارائه می دهند. در این نوع بازی‌ها، بازیکنان می‌خواهند مرزهای جهان را کشف کرده و آن‌ها را جابجا کنند، این دقیقا همان ذهنیتی است که ما به دنبال آن هستیم. در بازی ما، این کار باعث می‌شود که بازیکنان از جمع‌آوری و کاردستی ساده تا یافتن اکتشافات جادویی صدها سال آینده را به خود اختصاص دهد.

الهام بخش ما

ماموریت اصلی Serenity Forge این است که ما بر ایجاد بازی های معنادار و تاثیرگذار از نظر احساسی تمرکز می کنیم که طرز فکر شما را به چالش می کشد. ما در بولدر، کلرادو مستقر هستیم که توسط کوه های زیبا و دشت های وسیع احاطه شده است. در طول سال ها، ما واقعاً از تأثیر قابل توجه فرهنگ کلرادو، طرز فکر پایداری زیست محیطی و همچنین عظمت چشم انداز محلی الهام گرفته ایم. ما از خود پرسیدیم: “اگر مکان یک رویداد در حال تغییر جهان بود، گوشه ای از جهان ما چگونه بود؟” اینگونه بود که Homestead Arcana متولد شد.

به یک جادوگر کشاورزی تبدیل شوید و وارد محدوده ای شوید که به طور مرموزی توسط Miasma خراب شده است. راز ظاهر آن را کشف کنید، گیاهانی بکارید تا طلسم های خود را تقویت کنید و از جادوی طبیعت برای التیام زمین استفاده کنید. Homestead Arcana هم اکنون برای Xbox و PC در دسترس است! به مرز جادویی خوش آمدید!

احتمالاً بهتر است اینجا توقف کنم و به شما اجازه دهم دنیای شگفت انگیز Homestead Arcana را خودتان کشف کنید. خوشحالم که Homestead Arcana را روی رایانه شخصی و Xbox Series X|S بازی می‌کنید. از شما برای حمایت از دیدگاه ما برای ایجاد بازی های معنادار و تاثیرگذار بسیار سپاسگزاریم!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران