نسخه ی نمایشی بازی Street Fighter 6 اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر شده است

مکانیک‌های مبارزه اولیه را از این آموزش بیاموزید، حرکات لوک و ریو را در راهنمای شخصیت‌ها تمرین کنید و در لحظات اولیه تور جهانی، جایی که می‌توانید آواتار سفارشی خود را ایجاد کنید، قدم بزنید. نسخه ی نمایشی طعم کوچکی از تجربه غول پیکری که بازی کامل است به شما می دهد، اما ظاهر آواتار سفارشی شما می تواند پس از انتشار به بازی کامل در همان پلتفرم منتقل شود.

در اینجا رقیب جدید Capcom است! Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سراسر جهان منتشر خواهد شد و نشان دهنده تکامل بعدی این سری است. تجربه Street Fighter 6 که توسط موتور اختصاصی کپکام RE ENGINE پشتیبانی می‌شود، شامل سه حالت بازی متمایز است: World Tour، Fighting Ground و Battle Hub. Street Fighter 6 فهرستی متنوع از 18 مبارز دارد – در این آخرین نسخه، استادان افسانه‌ای و علاقه‌مندان جدید طرفداران مانند Ryu، Chun-Li، Luke، Jamie، Kimberly و غیره را بازی کنید و هر شخصیت دارای تغییرات اساسی جدید و ویژگی‌های ویژه هیجان‌انگیز سینماست.

لحظه تو نسخه ی نمایشی شما
نسخه ی نمایشی رایگان Street Fighter 6 هم اکنون در دسترس است! مکانیک‌های مبارزه اولیه را از این آموزش بیاموزید، حرکات لوک و ریو را در راهنمای شخصیت‌ها تمرین کنید و در لحظات اولیه تور جهانی، جایی که می‌توانید آواتار سفارشی خود را ایجاد کنید، قدم بزنید. نسخه ی نمایشی طعم کوچکی از تجربه غول پیکری که بازی کامل است به شما می دهد، اما ظاهر آواتار سفارشی شما می تواند پس از انتشار به بازی کامل در همان پلتفرم منتقل شود.

ما یک دمو ویژه از بازی را آماده کرده ایم که به شما امکان می دهد در شروع تور جهانی بازی کنید و حالت هایی را در Fighting Ground انتخاب کنید. آواتاری که در این دمو ایجاد می کنید در صورت بازی روی همان پلتفرم در نسخه کامل بازی قابل استفاده است. پیش بروید و با ایجاد آواتار خود، به تخیل خود اجازه دهید وحشی شود!

پیش نمایش Street Fighter 6 را تماشا کنید و برای حضور در خیابان ها آماده شوید! Street Fighter 6 در 2 ژوئن اکران می شود! اکنون برای پیش‌سفارش در Steam در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران