بازی‌های بیشتری در این هفته از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کنند

گیمرهای GeForce RTX که در بازی غوطه ور می شوند، دنیای عظیم و گرافیکی پیشرفته ای را تجربه خواهند کرد که عملکرد آن را می توان با DLSS 2 به طرز چشمگیری تسریع کرد.

DLSS 2-Enhanced LEAP اکنون از دسترسی اولیه خارج شده است

LEAP یک بازی تیراندازی تیمی اول شخص چند نفره و سریع است که توسط Blue Isle Studios ساخته شده است. LEAP بازیکنان را در انواع حالت‌های بازی رقابتی که دارای نبردهای بلند پرواز هستند، در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. یا به حالت عملیات ویژه بپرید و با تیمی متشکل از 4 بازیکن متحد شوید تا همزمان با انبوهی از دشمنان، در یک سری ماموریت به طور مشترک کار کنند. یکی از 4 کلاس منحصر به فرد را انتخاب کنید که هر کدام به زرادخانه قدرتمندی از سلاح ها و توانایی های تغییر بازی مجهز هستند.

هر هفته آخرین اخبار در مورد راه اندازی بازی با NVIDIA DLSS و ردیابی پرتو پیشرفته را برای شما ارائه می کنیم. هفته گذشته، Sackboy: A Big Adventure عملکرد خود را با DLSS 3 افزایش داد. این هفته ما راه اندازی بازی Cyberpunk 2077 Ray Tracing Tech Preview: Overdrive Mode را جشن می گیریم. علاوه بر این، High On Life و Like a Dragon: Ishin! اخیراً پشتیبانی از DLSS 2 اضافه شده است، و حتی بازی‌های بیشتری در افق وجود دارد که از فناوری‌های RTX پشتیبانی می‌کنند، بنابراین برای همه جزئیات به خواندن ادامه دهید.

در به‌روزرسانی اخیر بازی، SEGA و استودیو Ryu Ga Gotoku پشتیبانی از DLSS 2 را معرفی کردند که به گیمرهای GeForce RTX اجازه می‌دهد تا عملکرد را سرعت بخشند و در عین حال بالاترین سطح کیفیت تصویر را حفظ کنند.

گیمرهای GeForce RTX می‌توانند با افزایش عملکرد NVIDIA DLSS 2 برای حداکثر کارایی، به LEAP بپرند که اکنون از دسترسی اولیه خارج است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران محبوبیت و استفاده از ردیابی پرتو و DLSS از پیشرفت‌ها و فناوری‌های دیگر مانند 4K که توسط 28 درصد گیمرها استفاده می‌شود و مانیتورهای بازی با نرخ رفرش بالا 144 هرتز که توسط 62 درصد از رایانه‌های رومیزی GeForce RTX 40 Series استفاده می‌شود، پیشی گرفته است. دارندگان پردازنده گرافیکی

Everspace 2 دسترسی زودهنگام را به تحسین منتقدان تبدیل می کند
بازی ROCKFISH Games Everspace 2 DLSS 2 را در ماه مه 2021 در طول دسترسی زودهنگام اضافه کرد. اگر با این بازی آشنا نیستید، این یک تیرانداز سفینه فضایی تک نفره سریع با کاوش در فضا و سیاره، هزاران غارت، عناصر RPG، ماینینگ و صنایع دستی است. گیمرها در هنگام دسترسی زودهنگام به Everspace 2 نقدهای عالی دادند و هفته گذشته رسماً با تحسین منتقدان عرضه شد.

در اوایل این ماه، High On Life به‌روزرسانی جدیدی را در سراسر کیهان برای رایانه‌های شخصی گیمر ارسال کرد – برای گیمرهای GeForce RTX، با گنجاندن پشتیبانی از NVIDIA DLSS 2، استقبال ویژه‌ای وجود داشت.

در سال 2018، ما یک انقلاب بازی را با راه اندازی نسل اول کارت های گرافیک GeForce RTX آغاز کردیم. از زمانی که اولین بازی‌ها در دهه‌ها پیش عرضه شدند، نورپردازی تقلب شده بود و از هک‌های مختلفی برای تقریب سایه‌ها، بازتاب‌ها و سایر ویژگی‌های دنیای واقعی استفاده شده بود. GeForce RTX ردیابی پرتوهای بلادرنگ را به واقعیت تبدیل کرده است و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا بازتاب‌ها و نور را به‌طور واقع‌بینانه ارائه کنند و بازی‌هایشان را فراگیرتر و لذت‌بخش‌تر کند. و با DLSS 1.0، روشی انقلابی برای گیمرها ابداع کرده ایم تا نرخ فریم را افزایش دهند. در سال 2018، 4 بازی RTX وجود داشت، 37٪ از گیمرهای GeForce RTX ray tracing را فعال کردند و 26٪ از DLSS 1.0 را فعال کردند.

پنج سال بعد، با عرضه کارت های گرافیک سری 40 GeForce RTX در نسل سوم RTX هستیم. اکنون DLSS 3 با تولید فریم با هوش مصنوعی در 30 بازی عملکرد را چند برابر می کند. DLSS 2 نرخ فریم را در بیش از 280 بازی و برنامه با کیفیت تصویر به خوبی، یا حتی گاهی اوقات بهتر از رندر TAA با وضوح طبیعی افزایش می دهد. NVIDIA Reflex تأخیر سیستم را کاهش می‌دهد تا در بیش از ۷۰ بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و پاسخگوتر داشته باشید. و فناوری‌های جدیدی مانند ترتیب مجدد اجرای سایه‌بان (SER)، ریزنقشه‌های شفافیت (OMM)، نورپردازی مستقیم RTX NVIDIA (RTXDI) و RTX Global Illumination (RTXGI) به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا جلوه‌های ردیابی پرتوی باورنکردنی را با فرکانس‌های تصاویر قدرتمند و تلاش بسیار کمتر ایجاد کنند. . .

High On Life: اکنون با DLSS 2 در دسترس است

تازه از دبیرستان بدون هیچ شغل یا جاه‌طلبی، شما واقعاً چیزی برای شما پیش نمی‌آید تا زمانی که یک کارتل بیگانه برای بالا بردن سطح بشریت به زمین حمله می‌کند. اکنون شما و یک تیم از تفنگ های سخنگو کاریزماتیک باید به تماس قهرمان پاسخ دهید و به مرگبارترین شکارچی فضل بین کهکشانی تبدیل شوید که کیهان تا به حال دیده است. به انواع بیوم ها و مکان ها در سراسر کیهان سفر کنید، با Garmantuous بدنام و گروه غول هایش بجنگید، غارت جمع کنید، با شخصیت های منحصر به فرد ملاقات کنید و موارد دیگر در جدیدترین ماجراجویی کمیک Squanch Games!

در میان گیمرها، پیشرفت فوق العاده RTX به خوبی شناخته شده است و اکثر دارندگان RTX از آخرین ادغام ها استفاده می کنند. در میان میلیون‌ها دارنده GPU دسکتاپ GeForce RTX، 83 درصد از گیمرهای سری 40 دارای ردیابی پرتو هستند و 79 درصد از گیمرهای سری 40 عملکرد با DLSS را در بازی‌های دارای RTX تسریع کرده‌اند.

مثل اژدها: ایشین! به روز رسانی DLSS 2 را اضافه می کند

در دهه 1860، کیو گرفتار نابرابری گسترده ای شد و یک سامورایی مسیر تاریخ را در جستجوی عدالت در Like a Dragon: Ishin! تغییر خواهد داد. شمشیر ساکاموتو ریوما را بردارید و به کیوتو بروید تا قاتل پدرتان را بیابید، خود را از قتل در قاب پاک کنید و شرافت خود را بازگردانید. با این کار به دوران سامورایی ها پایان می دهید و آینده ژاپن را برای همیشه تغییر می دهید. تیغه خود را بکشید، هفت تیر خود را پر کنید و در این ماجراجویی تاریخی پرشور که فقط سازندگان Yakuza: Like a Dragon می توانستند به انقلاب بپیوندید.