لیست قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال DVD RW پورومیکس | techpowerup

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر دی رایتر یا دی وی دی رایتر از جمله دستگاه هایی هستند که به شما اجازه می دهند توسط یک لپ تاپ به محتویات یک سی دی یا دی وی دی دسترسی داشته باشید. خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد. برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود.

درزمانی که محفظه قرارگیری دیسک بیرون است، آن را با دست به داخل هل ندهید. به‌جای این کار از دکمه‌ای که دارد برای داخل کردن محفظه وجود دارد، استفاده نمایید. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

درایو نوری اینترنال چیست؟

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. دو مدل درایو نوری داریم ، یک مدل اکسترنال و یک مدل اینترنال موجود می باشند.مدل اینترنال که در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها موجود می باشند که دارای قدرت و سرعت بیشتر می باشند.و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

  • برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد.
  • برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید.
  • یکی از این خدمات امکان ارسال کارشناس و حتی در بسیاری موارد تعمیر در محل است که برای مشتری از هر جهت سودمند خواهد بود.
  • نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست .
  • درایو نوری از نور لیزر برای خواندن داده‌ها یارایت (نوشتن) داده‌ها بر روی دیسک نوری استفاده می‌کند.

در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد. در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد.

نکات تعویض و خرید دی وی دی رایتر لپ تاپ جدید

برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند . اگر دی وی دی درایو شما قابل تعمیر نبود و نیاز به تعویض آن پیدا کردید، نکات زیر را در زمان خرید دی‌وی‌دی درایو لپ تاپ در نظر داشته باشید تا بتوانید یک درایور مناسب برای دستگاه خود تهیه نمایید. همانگونه که بیان شد درایوهای اپتیکال یا نوری به صورت اینترنال و اکسترنال( موجود هستند ) . مشکل دیگری که کاربران زیاد به آن برخورد می کنند و از ما درخواست کردند که راجع به آن توضیح دهیم نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. خواندن و استفاده از این داده ها در کامپیوتر لنوو با استفاده از دی وی دی رام صورت می گیرد.

http://asanbehbar.ir