اینتل شلومیت وایس را به عنوان معاون ارشد و مدیر کل مهندسی طراحی معرفی کرد

شرکت اینتل امروز اعلام کرد که شلومیت وایس، معاون ارشد و مدیر کل (GM) گروه مهندسی طراحی (DEG) جایگزین معاون ارشد، سونیل شنوی خواهد شد که در پایان سال بازنشسته خواهد شد. Weiss طراحی، توسعه، اعتبار سنجی و پشتیبانی ساخت ویژگی‌های فکری (IP) و سیستم‌های روی تراشه (SoCs) شرکت را هدایت می‌کند و مستقیماً به مدیر عامل اینتل پت گلسینگر گزارش می‌دهد و به تیم مدیریت شرکت می‌پیوندد.

این تغییرات بلافاصله اعمال می شوند. Shenoy تا پایان سال در اینتل باقی خواهد ماند تا به انتقال کمک کند و در مورد سایر ابتکارات فناوری به مدیرعامل مشاوره دهد.

نوید شهریاری، معاون ارشد اینتل، به عنوان معاون جدید جنرال موتورز در راس DEG خدمت خواهد کرد و بر محصولات مرکز داده تمرکز خواهد کرد. شهریاری در سال 1989 به اینتل ملحق شد و مناصب رهبری فنی و مهندسی متعددی را به عهده داشت و به دلیل داشتن مهندسی منظم و برتری در اجرا شهرت داشت. اخیراً او سازمان مهندسی ساخت و تولید (MPE) را رهبری می کرد.

گلسینگر گفت: “سازمان مهندسی طراحی نقش اصلی را در توانایی ما برای ارائه محصولات پیشرو در صنعت در هر دسته ای که در آن رقابت می کنیم، ایفا می کند. این نیاز به یک رهبر با تخصص فنی عمیق و اشتیاق به برتری مهندسی دارد، و شلومیت آن را به خوبی در اختیار دارد.” . “شلومیت با بیش از سه دهه تجربه در مهندسی و مدیریت طراحی نیمه هادی ها و SoC، به دلیل تمرکز بر کیفیت و اجرای قابل پیش بینی، که حوزه های اصلی تمرکز هستند، شناخته شده است. همانطور که ما استراتژی IDM 2.0 خود را پیش می بریم.”

ویس سال گذشته به عنوان مدیر کل DEG با Shenoy به اینتل بازگشت، به‌ویژه مهندسی طراحی محصولات مشتری و مجموعه اصلی معماری اینتل که در مشتریان، مراکز داده و سایر بخش‌ها استفاده می‌شود. ویس قبل از پیوستن به اینتل، معاون ارشد مهندسی سیلیکون در ملانوکس، که اکنون بخشی از انویدیا است، بود. او بیش از 30 سال تجربه در صنعت نیمه هادی دارد. ویس 28 سال را در اینتل در نقش های مهندسی و رهبری گذراند، از جمله رهبر تیم های متقابل سایت مسئول IP و محصولات مرکز داده گسسته، و مدیر کل توسعه سیلیکون گروه مرکز داده.
ویس گفت: “من سال گذشته به اینتل بازگشتم زیرا از استراتژی جسورانه و چشم انداز پت برای IDM 2.0 برای شرکت الهام گرفته و هیجان زده شدم و فرصتی برای کمک به تسریع شرکت سفر به رهبری محصول دیدم.” “من مفتخرم که به تیم رهبری پت ملحق شوم و به انرژی مجدد و بازیابی فرهنگ اجرا و نوآوری کمک کنم و در عین حال تیم های مهندسی خود را برای هدایت یک نوآوری ثابت و قابل پیش بینی از محصولات با کیفیت هدایت کنم.”گلسینگر گفت: «سونیل که به عنوان یکی از خالقان اصلی مدل طراحی و تولید «تیک تاک» شناخته می‌شود، در فوریه 2021 از بازنشستگی خارج شد تا به بازیابی نظم مهندسی و فرهنگ اجرای متمرکز، شفافیت و همکاری اینتل کمک کند. من عمیقاً از او به خاطر کمک‌های فراوانش به اینتل در طول 35 سال زندگی حرفه‌ای‌اش سپاسگزارم.»



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران