سیگیت نسل بعدی آرایه های ذخیره سازی Exos X را راه اندازی کرد

سیگیت Exos X 2U12، 2U24 و محفظه 5U84 با چگالی بالا، همگی دارای کنترلرهای جدید VelosCT ASIC، در سراسر جهان از طریق توزیع کنندگان واجد شرایط Seagate در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Ken Claffey، معاون ارشد سیستم‌ها در Seagate، گفت: “با استفاده از یکپارچگی عمودی منحصر به فرد Seagate که از طراحی و ساخت دستگاه سیلیکونی گرفته تا خدمات را شامل می‌شود، ما سطوح جدیدی از نوآوری و ارزش را به بازار سیستم‌های ذخیره‌سازی می‌آوریم.” سیستم‌های Exos X جدید با استفاده از کنترل‌کننده جدید طراحی و ساخته شده توسط سیگیت، می‌توانند به سطح جدیدی از در دسترس بودن، قابلیت اطمینان و عملکرد آرایه RAID برای کارایی بیشتر دست یابند و در عین حال هزینه‌های اداری را به طور چشمگیری کاهش دهند. سیستم‌های Exos X به مشتریان مرکز داده ما کمک می‌کنند تا یک استراتژی مدیریت داده‌های آینده را شکل دهند.”

Exos X Series خانواده‌ای از محفظه‌های ذخیره‌سازی رک‌مونت در مقیاس پتابایت است که ده‌ها تا صدها دیسک سخت و SSD را برای حداکثر انعطاف‌پذیری، در دسترس بودن و کارایی داده جمع‌آوری و مجازی می‌کند. سیستم های Exos X به عنوان یک زیرساخت ذخیره سازی سازمانی بسیار در دسترس برای مراکز داده سازمانی معمولی و همچنین ابرهای خصوصی ایده آل هستند.

آرایه‌های ذخیره‌سازی Exos X راه‌حل رمزگذاری پاک‌سازی ADAPT سیگیت است که سربار اضافی داده‌ها را به حداقل می‌رساند و زمان بازیابی را با بازسازی سریع سیستم سرعت می‌بخشد. همراه با ADAPT، ADR می تواند به طور خودکار دیسک های موجود در محل را بدون نیاز به تعویض دستی نظارت، تشخیص و بازسازی کند. این امر مراکز داده را قادر می سازد تا جابجایی فیزیکی دیسک، مداخله انسانی و زباله های الکترونیکی فناوری اطلاعات را کاهش دهند.

علاوه بر این، کنترلر جدید VelosCT عملکرد عالی تا 725000 IOPS (IOPS) را با تأخیر 1 میلی‌ثانیه، سرعت خواندن متوالی تا 12 گیگابایت بر ثانیه و نوشتن با سرعت 10 گیگابایت در ثانیه را امکان‌پذیر می‌سازد. مراکز داده می‌توانند از بهره‌وری در کلاس فرامقیاس، استقرار ساده و بدون اصطکاک و مدیریت کارآمد داده در طیف وسیعی از محیط‌های پرکار و همیشه پرکار بهره ببرند.

شرکت Seagate Technology Holdings، یک رهبر جهانی در راه‌حل‌های زیرساخت ذخیره‌سازی انبوه داده، امروز سیستم‌های Exos X نسل بعدی خود را معرفی کرد، آرایه‌های ذخیره‌سازی پیشرفته با معماری کنترل‌کننده نسل ششم سیگیت. سیستم‌های جدید Exos X تا دو برابر عملکرد نسل قبلی و دوام بالاتری در کلاس سازمانی ارائه می‌دهند. برای کمک به محافظت از داده‌های ذخیره‌شده، سیستم‌های Exos X راه‌حل کدگذاری پاک‌کننده ADAPT (فناوری حفاظت خودکار توزیع‌شده پیشرفته) را با فناوری ذخیره‌سازی خودترمیمی ADR (بازسازی خودکار درایو) نوآورانه سیگیت ادغام می‌کنند.

Dorin Vanderjack، معاون و مدیر کل، Intel US OEM & Strategic Account Sales گفت: “ما در مورد معرفی کنترلر RAID جدید Seagate که راه حل های سیستمی با کارایی بالا و مقرون به صرفه را ارائه می دهد، هیجان زده ایم.” «در این دوران رشد بی‌سابقه داده‌ها، ادغام پردازنده‌های Xeon D اینتل با معماری پیشرفته ASIC سیگیت، هزینه کل مالکیت مشتریان را بهبود می‌بخشد و به افزایش ارزش تجاری از سخت‌افزار و داده‌هایشان کمک می‌کند.

سیستم‌های Exos X همچنین از پروتکل‌های مدیریتی استاندارد باز Redfish و Swordfish پشتیبانی می‌کنند.