اپل نسل بعدی AirPods Pro را معرفی کرد

باب بورچرز، معاون بازاریابی جهانی محصولات در اپل گفت: “AirPods با طراحی نوآورانه و کیفیت صدای باورنکردنی، رده هدفون های بی سیم را متحول کرده است. با AirPods Pro جدید، اپل سطح را حتی بالاتر می برد.” AirPods Pro جدید کیفیت صدای بهتری ارائه می‌کند، تجربه شنیداری همه‌جانبه‌تر با صدای فضایی سفارشی، و ویژگی‌های صوتی متحول کننده مانند شفافیت تطبیقی. پرفروش‌ترین هدفون بی‌سیم جهان با دو برابر قدرت حذف نویز نسبت به نسل قبلی خود. بهتر شد.”

صوتی انقلابی

قدرت تراشه H2 جدید که در بدنه ای سبک و جمع و جور قرار دارد، تجربه آکوستیک استثنایی را ارائه می دهد و تا دو برابر بیشتر از نسل قبلی AirPods Pro نویز را کاهش می دهد. AirPods Pro با درایور صوتی جدید با اعوجاج کم و تقویت‌کننده سفارشی، اکنون بیس غنی‌تر و صدای شفاف‌تری را در محدوده فرکانس وسیع‌تری ارائه می‌کند. از آنجایی که بهترین تجربه صوتی بدون تناسب عالی در گوش کامل نمی شود، یک نوک گوش جدید اضافه شده است تا افراد بیشتری بتوانند جادوی AirPods Pro را تجربه کنند.

اپل امروز نسل دوم AirPods Pro را معرفی کرد که پیشرفته ترین AirPods تا کنون است. AirPods Pro با استفاده از تراشه جدید H2، عملکرد صوتی پیشرفت‌کننده را باز می‌کند، از جمله به‌روزرسانی‌های عمده به حذف نویز فعال و حالت شفاف‌سازی، در حالی که روشی منحصربه‌فرد برای تجربه صدای فضایی بیشتر و فراگیرتر ارائه می‌دهد. اکنون مشتریان می‌توانند از کنترل لمسی برای پخش رسانه و تنظیم صدا مستقیماً از پایه، همراه با عمر باتری طولانی‌تر، کیس شارژ کاملاً جدید و اندازه کلاهک انگشتی اضافی برای تناسب بهتر لذت ببرند.
AirPods Pro (نسل دوم) از جمعه 9 سپتامبر برای سفارش آنلاین و در برنامه Apple Store در دسترس خواهد بود و از جمعه 23 سپتامبر در فروشگاه در دسترس خواهد بود.

کیف شارژ کاملا نو
AirPods Pro با یک کیس شارژ جدید طراحی شده است که مقاوم در برابر تعریق و آب است و دارای یک حلقه بند است تا همیشه در دسترس باشد. با استفاده از Precision Finding، کاربران آیفون سازگار با U1 می‌توانند قاب شارژ خود را با دستورالعمل‌های راهنمایی پیدا کنند. محفظه شارژ همچنین دارای یک بلندگوی داخلی برای تولید صدای بلندتر است، بنابراین مکان یابی آن آسان تر است.

عمر باتری افزایش یافته است
AirPods Pro 1.5 ساعت زمان گوش دادن اضافی را نسبت به نسل اول ارائه می دهد که در مجموع تا شش ساعت با حذف فعال نویز ارائه می شود. با استفاده از کیس برای چهار شارژ اضافی، کاربران می‌توانند تا 30 ساعت از کل زمان گوش دادن با حذف فعال نویز لذت ببرند که شش ساعت بیشتر از نسل قبلی است.

برای انعطاف بیشتر در حین حرکت، مشتریان اکنون می توانند AirPods Pro را با یک شارژر Apple Watch، علاوه بر شارژر MagSafe، تشک شارژ دارای گواهی Qi یا کابل لایتنینگ شارژ کنند.

AirPods و محیط زیست
AirPods Pro با مواد و ویژگی‌های متعددی طراحی شده است تا تأثیر آنها بر محیط‌زیست را به حداقل برساند، از جمله استفاده از عناصر خاکی کمیاب 100٪ بازیافتی در همه آهن‌رباها و برای اولین بار، بازیافت 100٪ طلا در روکش چندین برد مدار چاپی. این کیس همچنین از 100% قلع بازیافتی در لحیم کاری اصلی مادربرد و 100% آلومینیوم بازیافتی در لولا استفاده می کند. AirPods Pro فاقد مواد بالقوه مضر مانند جیوه، BFRs، PVC و بریلیم است. بسته‌بندی‌های بازطراحی‌شده بسته‌بندی بیرونی پلاستیکی را حذف می‌کند و 90 درصد یا بیشتر از بسته‌بندی‌ها از مواد مبتنی بر فیبر ساخته شده‌اند، که اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از تمام بسته‌بندی‌ها تا سال 2025 نزدیک‌تر می‌کند.
امروزه، اپل برای فعالیت های جهانی این شرکت نسبت به کربن خنثی است و تا سال 2030 قصد دارد در کل زنجیره تامین تولید خود و در تمام چرخه های عمر محصول، 100 درصد کربن خنثی باشد. این بدان معناست که هر دستگاه اپل فروخته شده، از تولید قطعات، مونتاژ، حمل و نقل، استفاده مشتری، شارژ، بازیافت و بازیابی مواد، تاثیر خالص آب و هوای صفر خواهد داشت.

قیمت و در دسترس بودن

  • AirPods Pro (نسل دوم) با قیمت 249 دلار (ایالات متحده) در apple.com/store و در برنامه Apple Store در ایالات متحده و بیش از 50 کشور و منطقه دیگر از جمعه 9 سپتامبر قابل سفارش خواهد بود و از جمعه در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود. ، 23 سپتامبر.
  • AirPods (نسل سوم) با محفظه شارژ لایتنینگ اکنون با قیمت 169 دلار (ایالات متحده) در دسترس است. AirPods (نسل سوم) با کیف شارژ MagSafe با قیمت 179 دلار (ایالات متحده) در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

حالت شفافیت شنوندگان را در ارتباط نگه می دارد و از دنیای اطراف خود آگاه می شود. اکنون، شفافیت تطبیقی ​​این ویژگی محبوب مشتری را حتی فراتر می‌برد. تراشه قدرتمند H2 پردازش روی دستگاه را قادر می‌سازد، که صدای بلند محیط، مانند صدای آژیر وسیله نقلیه در حال عبور، ابزار ساخت و ساز یا حتی بلندگوها در کنسرت را کاهش می‌دهد تا راحت‌تر گوش دهید.

صدایی دقیق و فراگیر
با صدای فضایی سفارشی، تجربه شنیداری AirPods حتی فراگیرتر می شود. کاربران بسته به اندازه و شکل سر و گوش خود صدا را به صورت جداگانه درک می کنند. با استفاده از دوربین TrueDepth در آیفون، کاربران می توانند یک نمایه شخصی برای Spatial Audio ایجاد کنند که تجربه شنیداری را دقیقاً متناسب با آنها ارائه می دهد. کاربران می‌توانند از صدای فضایی شخصی‌شده همراه با موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی، با ردیابی پویا سر در iPhone، iPad، Mac و Apple TV لذت ببرند.

ویژگی های عملی
تجربه جادویی که کاربران از خانواده AirPods دوست دارند با نسل بعدی AirPods Pro حتی بهتر می شود. جفت شدن فوری با همه دستگاه های اپل، راه اندازی را آسان می کند، در حالی که بخش جدید AirPods اختصاصی در تنظیمات iOS به کاربران امکان دسترسی و کنترل آسان ویژگی های AirPods را می دهد.
اکنون کاربران می توانند بدون استفاده از دستگاه دیگری، پخش رسانه را کنترل کرده و صدا را افزایش دهند. با کنترل لمسی در AirPods Pro، یک کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی ساقه امکان تنظیم سریع صدا را فراهم می کند. برای تغییر موسیقی، پاسخ به تماس‌های تلفنی و موارد دیگر، پایه را فشار دهید یا برای درخواست‌های هندزفری، «Hey Siri» را بگویید. سنسور تشخیص پوست داخلی بهبود یافته، پخش را با دقت بیشتری روشن یا خاموش می کند و عمر باتری بهتری را ارائه می دهد.