اینتل بسته‌های Arc GPU و Core CPU را برای ساخت‌های متعادل معرفی کرد

با توجه به تست های خود اینتل که شامل طیف گسترده ای از پردازنده های Core اینتل در پیکربندی ها و بازی های مختلف می شود، مجموعه کاملی از پردازنده ها برای کارت گرافیک سطح پایه Intel Arc A380 و همچنین کارت های گرافیک اینتل وجود دارد. Arc A750 و Arc. A770. . البته، برای کسانی که بودجه زیادی یا نامحدود دارند، همیشه بهترین راه‌اندازی را می‌توان خریداری کرد، اما انجام یک ساخت متعادل چیزی است که برای بسیاری دیگر منطقی است.

طبق داده های خود اینتل، Arc A380 اینتل با پردازنده Core i3 و برخی از پردازنده های Core i5 به محدودیت های CPU می رسد، در حالی که گرافیک های Intel Arc A750 و Arc A770 می توانند با Core i5 یا نسل دوازدهم و سیزدهم Core i7 به اوج عملکرد برسند. آزمایش‌های خود اینتل همچنین نشان می‌دهد که با DirectX 12 API، کارت‌های گرافیکی مانند Arc A750 حداقل حساسیت CPU را نشان می‌دهند و نتایج مشابهی را در پردازنده Core i5-12400F مانند پردازنده‌های سطح بالا نشان می‌دهند. اینتل همچنین مشتاق بود به این نکته توجه کند که عملکرد کارت‌های گرافیک سری A Arc با به‌روزرسانی درایورها، پشتیبانی از Game On و Xe Super Sampling، به‌ویژه در DirectX 9، با میانگین 43 درصد FPS بیشتر در بازی‌هایی مانند، به طور قابل توجهی بهبود یافته است. CS: برو.

اینتل جدیدترین پست وبلاگ خود را منتشر کرد و از Intel Arc Balanced Builds خبر داد، ابتکاری که پردازنده های گرافیکی Intel Arc را با پردازنده های Intel Core جفت می کند و ساخت های متعادلی ایجاد می کند که کارت های گرافیک Intel Arc را با بهترین پردازنده Core اینتل جفت می کند. اینتل می‌گوید که از 423 دلار برای GPU و CPU و 899 دلار برای سیستم کامل شروع می‌شود، اینتل می‌گوید این ترکیب‌ها از هزاران آزمایش و صدها ساعت آزمایشگاهی به دست می‌آیند که منجر به 15000 نقطه داده و 22 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داده می‌شود.

اینتل با گروهی از خرده‌فروشان/خرده‌فروشان الکترونیکی و سازندگان سیستم در سرتاسر جهان، از جمله Amazon، Newegg، Maingear، CyberpowerPC، PCSpecialist، ECOM و دیگران شریک می‌شود، که در آن‌ها می‌توانید CPU با بسته‌های GPU+ Intel را نیز بیابید. به عنوان سیستم های کاملاً ساخته شده بر اساس این پیکربندی ها. می توانید لیست کامل شرکا را در وب سایت اینتل مشاهده کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران