اینتل استوارت پن را به عنوان سرپرست خدمات ریخته گری اینتل منصوب کرد

پن جایگزین دکتر راندیر تاکور، اولین مدیر کل خدمات ریخته‌گری اینتل می‌شود که در نوامبر 2022 این شرکت را ترک کرد و در پایان ماه مارس اینتل را ترک خواهد کرد تا فصل جدیدی را خارج از شرکت آغاز کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت اینتل امروز انتصاب استوارت پن را به عنوان معاون ارشد و مدیر کل خدمات ریخته گری اینتل (IFS)، تجارت ریخته گری تجاری اینتل، اعلام کرد. Pann به پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل گزارش می دهد و باعث رشد مداوم IFS و سیستم های متمایز آن در ریخته گری می شود، که فراتر از تولید سنتی ویفر است و شامل بسته بندی، استانداردهای تراشه و نرم افزار و همچنین قابلیت های مبتنی بر ایالات متحده و اروپا می شود.

گلسینگر گفت: «صنعت به خوبی به رویکرد ریخته‌گری سیستم‌های ما پاسخ می‌دهد و ما شاهد حرکت قوی هستیم، از جمله اعلام اخیر ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ابر، لبه و مرکز داده به عنوان مشتری برای فرآیند بعدی ما. اینتل 3». استوارت با تخصص عمیق در استراتژی‌های سرمایه و ظرفیت، مدیریت زنجیره تامین، و فروش و برنامه‌ریزی عملیات در تولید داخلی و خارجی، یک رهبر ایده‌آل برای سرعت بخشیدن به این حرکت و محرک رشد است. رشد بلندمدت IFS.”

پن قبلا به عنوان معاون ارشد، مدیر ارشد تحول کسب و کار و مدیر کل گروه برنامه ریزی سازمانی اینتل خدمت می کرد. در این نقش، او دفتر شتاب IDM 2.0 شرکت را ایجاد کرد تا اجرای یک مدل ریخته گری داخلی را راهنمایی کند و اساساً نحوه عملکرد شرکت را تغییر دهد تا با سایر ریخته گری های بزرگ سازگارتر باشد. مدل ریخته‌گری داخلی علاوه بر قرار دادن واحدهای تجاری اینتل در یک پایگاه اقتصادی مشابه با مشتریان خارجی IFS، حذف هزینه‌های قدیمی را برجسته و ترویج می‌کند و شفافیت بیشتری را در اجرای مالی شرکت فراهم می‌کند. به عنوان مدیر عامل IFS، Pann همچنان به این کار متعهد خواهد بود و در عین حال منافع IFS و مشتریانش را در همکاری نزدیک با توسعه فناوری و تولید، زنجیره تامین و سازمان های عملیاتی از اینتل نمایندگی می کند.پان کار خود را در اینتل آغاز کرد و پس از شش سال خدمت به عنوان مدیر زنجیره تامین و مدیر ارشد اطلاعات در HP در سال 2021 به این شرکت بازگشت. پیش از این، پن به عنوان معاون و مدیر کل گروه مدیریت تجاری اینتل، مسئول قیمت‌گذاری، درآمد و عملکردهای پیش‌بینی برای عملیات ریزپردازنده و چیپ‌ست این شرکت بود. پان دارای مدرک لیسانس مهندسی برق از دانشگاه فناوری میشیگان و مدرک MBA از دانشگاه میشیگان است.

Pann گفت: «خدمات ریخته‌گری اینتل یک ستون کلیدی استراتژی IDM 2.0 ما است و تماشای رشد آن از یک ایده به یک شرکت عملیاتی با مجموعه IP در سطح جهانی و مشتریان قابل توجه در کمتر از دو سال هیجان‌انگیز بوده است». . “من متعهد هستم که از منافع مشتریان ریخته گری خود دفاع کنم و به آنها کمک کنم تا از فناوری پردازش پیشرو در صنعت اینتل و مجموعه کاملی از پیشنهادات ریخته گری سیستم های باز بهره ببرند تا بتوانند در دنیایی که نیاز به محاسبات بیشتری دارد موفق شوند.”