ال‌جی مانیتور جدید 49 اینچی منحنی Ultragear را اعلام کرد

مانیتور 49 اینچی UltraGear که برای گیمرها طراحی شده است، دارای طراحی سه طرفه تقریباً بدون حاشیه و نور پس زمینه LED شش گوش است. جک DTS Headphone:X نیز یکپارچه شده است که محلی سازی فضایی دقیق درون بازی را برای صدای سه بعدی از طریق هدفون فراهم می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

LG Electronics USA امروز قیمت و در دسترس بودن مانیتور 49 اینچی Curved UltraGear جدید خود (49GR85DC-B) را اعلام کرد. با قیمت 1299 دلار، جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه UltraGear اکنون تا 2 آوریل 2023 به طور انحصاری در LG.com برای پیش‌سفارش در دسترس است و شامل یک پیشنهاد ویژه برای پیش‌سفارش یک پد گیمینگ UltraGear رایگان (199.99 دلار ARV) می‌شود. پیش‌فروش‌ها قرار است در اوایل آوریل ارسال شوند.

مانیتور 49 اینچی UltraGear ال‌جی که گیم‌پلی را به سطحی بالاتر می‌برد، دارای صفحه نمایش منحنی Dual QHD (5120×1440) تا 240 هرتز (5120×1440) (1000R) با نسبت تصویر فوق‌العاده 32:9 است. 49GR85DC-B همچنین از VESA DisplayHDR 1000 پشتیبانی می کند و نرخ پاسخگویی فوق العاده سریع 1ms (GtG) را ارائه می دهد. همراه با AMD FreeSync Premium Pro، گیمرهای جدی به تجربه بازی HDR روان و تقریباً بدون پارگی مجهز شده اند. از ویژگی های پیشرفته بازی نیز می توان به Dynamic Action Sync، Black Stabilizer، FPS Counter و Crosshair اشاره کرد.

برای کسانی که می‌خواهند بتوانند همزمان بازی کنند، تماشا کنند، پخش جریانی کنند یا از چندین منبع ورودی کار کنند، مانیتور جدید کنترل روی صفحه را ارائه می‌دهد که از تصویر در تصویر (PiP) و تصویر به تصویر (تصویر به تصویر) پشتیبانی می‌کند. PbP) به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که مانیتور خود را مطابق با نیازهای خود پیکربندی کنند. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند برای بهینه‌سازی تنظیمات نمایشگر، از میان انواع رابط‌های کاربری گرافیکی پیشرفته از جمله Gamer، FPS یا RPS انتخاب کنند.