ایسوس سرورهای دارای گواهی NVIDIA و ProArt Studiobook Pro 16 OLED را در GTC معرفی کرد

ایستگاه کاری موبایل OLED ProArt Studiobook Pro 16 تا
علاوه بر سرورها، ایسوس فاش می‌کند که ایستگاه‌های کاری جدید مانند ProArt Studiobook Pro 16 OLED به طور کامل از پردازنده‌های گرافیکی حرفه‌ای لپ‌تاپ NVIDIA RTX 3000 Ada برای سازندگان حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. با جدیدترین هسته‌های CUDA، هسته‌های RT، هسته‌های تنسور و فناوری‌های رمزگذاری، پردازنده‌های گرافیکی جدید لپ‌تاپ‌های NVIDIA RTX تا 2 برابر عملکرد و راندمان انرژی نسل قبل را ارائه می‌کنند تا گرافیک سوپرشارژ، ردیابی پرتو و شتاب هوش مصنوعی را برای سازندگان، طراحان و مهندسان ارائه دهند. در حال حرکت

بررسی اجمالی سرور پرچمدار ESC N8-E11
ایسوس با انتشار ESC N8-E11، یک سرور 8-GPU نسل بعدی NVIDIA HGX H100 مناسب برای مدل های آموزشی هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ و HPC، آینده زیرساخت های هوش مصنوعی را تقویت می کند. دارای اتصال PCIe 5.0، فناوری نسل چهارم NVLink و کارت‌های جدید CNX است که GPUDirect RDMA و ذخیره‌سازی با NVIDIA Magnum IO و NVIDIA AI Enterprise، لایه نرم‌افزاری پلت‌فرم NVIDIA AI را قادر می‌سازد تا توسعه هوش مصنوعی و داده‌های علوم را تسریع بخشد. این سرور 7U دو سوکت اینتل دارای طراحی حرارتی و خنک کننده مایع بهینه شده برای ارائه عملکرد بی سابقه ای برای تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و شبیه سازی است.

لپ تاپ انویدیا استودیو همچنین با صفحه نمایش های لمسی OLED پر جنب و جوش 120 هرتزی، فناوری حرارتی ASUS IceCool Pro، و حافظه و ذخیره سازی فوق العاده سریع برای سرعت بخشیدن به گردش کار ساخته شده است. آنها به لطف ویژگی های پیشرفته GPU، از جمله ردیابی پرتو و شتاب هوش مصنوعی، سخت ترین کارها را انجام می دهند، مانند ایجاد محتوای سه بعدی واقع گرایانه. این کار بر روی مدل‌سازی پیچیده سه بعدی، ویرایش ویدیو با وضوح بالا و پخش زنده با کیفیت بالا را تضمین می‌کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز مشارکت خود را در NVIDIA GTC، کنفرانس توسعه دهندگان عصر هوش مصنوعی و متاورس اعلام کرد. ایسوس راه‌حل‌های سرور کامل دارای گواهی NVIDIA را ارائه می‌کند که از آخرین GPU NVIDIA L4 Tensor Core پشتیبانی می‌کند، که هوش مصنوعی ویدیویی و هوش مصنوعی مولد را سرعت می‌بخشد، و NVIDIA BlueField-3 DPU، نوآوری بی‌سابقه‌ای را برای زیرساخت‌های ابر محاسباتی ایجاد می‌کند. ایسوس همچنین لپ تاپ جدید ProArt Studiobook Pro 16 OLED را با پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3000 Ada Generation برای متخصصان خلاق موبایل عرضه خواهد کرد.

سرورهای GPU که برای هوش مصنوعی مولد ساخته شده اند
برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد شرکت ها را قادر می سازد تا محصولات و خدمات بهتری را توسعه دهند و محتوای اصلی را متناسب با نیازهای منحصر به فرد مشتریان و مخاطبان ارائه دهند. ASUS ESC8000 و ESC4000 سرورهای NVIDIA دارای گواهینامه کامل هستند که تا هشت پردازنده گرافیکی NVIDIA L4 Tensor Core را پشتیبانی می‌کنند که شتاب جهانی و بهره‌وری انرژی هوش مصنوعی را با تا ۲.۷ برابر عملکرد هوش مصنوعی تولیدی بیشتر از نسل قبلی پردازنده‌های گرافیکی ارائه می‌کنند. سرورهای سری ASUS ESC و RS برای بارهای کاری HPC، با پشتیبانی از NVIDIA Bluefield-3 DPU برای تغییر زیرساخت مرکز داده، و همچنین برنامه‌های NVIDIA AI Enterprise برای گردش‌های کاری و استقرار ساده هوش مصنوعی طراحی شده‌اند.

موردی از پیشرفت تحصیلی در هوش مصنوعی

ایسوس همچنین با یکی از مراکز داده برتر تایوان، موسسات تحقیقات ملی بهداشت (NHRI) همکاری کرده است. این به تحقیقات پزشکی، نوآوری های بیوتکنولوژیکی ناشی از کشف دارو، تجزیه و تحلیل ژنومی و هوش مصنوعی اختصاص داده شده است. ایسوس یک راه حل کامل هوش مصنوعی در قالب سرور RS720 و سیستم‌های NVIDIA DGX A100 و همچنین نرم‌افزار خصوصی ابری ارائه کرد تا هوش مصنوعی آکادمیک را در آینده در نظر بگیرد. ایسوس به‌عنوان ارائه‌دهنده انطباق نرم‌افزار Kubernetes دارای گواهینامه Cloud Native Computing Foundation (CNCF)، می‌تواند نوآوری‌ها و فرصت‌های تجاری بیشتری را در زمینه‌های هوش مصنوعی ایجاد کند.