ایسوس کارت‌های گرافیک ProArt GeForce RTX 4080 و RTX 4070 Ti را معرفی کرد.

سر و صدای کم و دمای رام شده
کارت های گرافیک ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 در ابعاد جمع و جور خود، ترکیبی قانع کننده از عملکرد حرارتی و صوتی را ارائه می دهند. همتایان قوی‌تر آن‌ها از خطوط بازی ROG Strix و TUF ما، هیت سینک‌های بسیار بزرگ‌تری دارند که ممکن است در شرایطی که فضا مشکلی ندارد، جذاب باشند، اما مدل‌های باریک و متناسب ProArt با مشخصات فن بهینه‌شده‌ای که به آن‌ها اجازه می‌دهد بهترین‌ها را ارائه دهند، جبران می‌کنند. تعادل دما و سطح نویز

برای طی مسافت طراحی شده است
در داخل و خارج، ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti را برای طی مسافت آماده کرده ایم. بلبرینگ های دو طرفه فن، طول عمر بسیار خوبی دارند. هر دو برد با فناوری Auto-Extreme ما مونتاژ می شوند، که یک فرآیند تولید خودکار است که استانداردهای جدیدی را در صنعت تنظیم می کند و اجازه می دهد تمام لحیم کاری ها در یک پاس انجام شوند. این باعث کاهش استرس حرارتی بر روی قطعات و جلوگیری از استفاده از مواد شیمیایی تمیزکننده خشن، در نتیجه اثرات زیست محیطی کمتر، کاهش مصرف انرژی تولید و به طور کلی محصول قابل اطمینان تر می شود.

ما این کارت گرافیک را با یک براکت فولادی ضد زنگ محافظت کردیم. برای اینکه کارت گرافیک خود را برای مدت طولانی در حالت عمودی و صاف نگه دارید، توسط یک صفحه پشتی محافظ در سطح نگه داشته می شود و ما یک براکت کارت گرافیک ProArt را در جعبه قرار می دهیم.

کارت‌های گرافیک بیشتر برای بازی استفاده می‌شوند، اما گیمرها تنها کسانی نیستند که مشتاقانه هر نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی را پیش‌بینی می‌کنند. سخت افزار بسیار تخصصی کارت های گرافیک، قدرت پردازش موازی قدرتمندی را ارائه می دهد و متخصصان از آن در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، مالی، توسعه بازی، ساخت و رباتیک استفاده می کنند. در حالی که سازندگان در این مناطق اغلب از سخت افزاری مشابه گیمرها استفاده می کنند، نیازهای این دو گروه کاربری یکسان نیست.

جمع و جور، خلاق، قدرتمند
ProArt GeForce RTX 4080 و ProArt GeForce RTX 4070 Ti با طراحی پیشرفته، سازگاری با کیس وسیع و عملکرد بی‌صدا و روزمره، عملکرد گرافیکی نسل بعدی را در بسته‌ای ارائه می‌کنند که قبل از هر چیز برای نیازهای سازندگان حرفه‌ای امروزی طراحی شده است. . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن این کارت‌های گرافیکی در منطقه خود، لطفاً با نماینده محلی ASUS تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در نهایت، می دانیم که سازندگان برای کار خود به پشتیبانی استثنایی راننده تکیه می کنند. با ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti، از درایور NVIDIA Studio برای اطمینان از حداکثر کارایی، قابلیت اطمینان بالا و سازگاری گسترده با نرم افزار پشتیبانی می کنید.

در حالت بارگذاری، ProArt GeForce RTX 4080 فقط 44 دسی بل نویز تولید می کند و با فناوری 0dB خود، فن ها برای عملکرد بی صدا در زیر بارهای کاری سبک کاملاً خاموش می شوند. این کارت به لطف راه حل خنک کننده قوی خود به این نتایج عالی دست می یابد. سه فن با فناوری Axial جریان هوای بالایی را در سطوح نویز کم ارائه می دهند. تهویه کافی در کناره های کفن به اتلاف گرما کمک می کند و تهویه سخاوتمندانه روی صفحه پشتی محکم اجازه می دهد تا گرما به طور طبیعی به مسیر جریان هوای اصلی شاسی کامپیوتر شما وارد شود.

عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید
گیمرها عاشق گزینه‌های شخصی‌سازی بصری هستند که از LED‌های RGB دریافت می‌کنند، اما برخی از سازندگان متوجه می‌شوند که باید با به حداقل رساندن حواس‌پرتی در ایستگاه‌های کاری خود و اطراف آن، از وضعیت جریان خود محافظت کنند. ProArt GeForce RTX 4080 و RTX 4070 Ti به شما کمک می‌کند با طراحی مینیمالیستی که در خطوط تمیز، رنگ‌های پیچیده و سطوح ساده – بدون LED متمرکز شده است، متمرکز بمانید. این کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای بودن را در نصب‌های رو به مشتری ارتباط خواهند داد و به‌طور یکپارچه با اکوسیستم مادربردها، نمایشگرها و لوازم جانبی ProArt ما هماهنگ می‌شوند.

سه ماه رایگان Adobe Creative Cloud
محصولات Adobe در قلب کار خلاقانه در بسیاری از صنایع قرار دارند. ما با Adobe همکاری کرده‌ایم تا گردش کار شما را با مجموعه برنامه‌ها و سرویس‌های محبوب Creative Cloud تقویت کنیم. با خرید ProArt GeForce RTX 4080 یا 4070 Ti در مناطق انتخاب شده، یک اشتراک سه ماهه رایگان در Adobe Creative Cloud دریافت خواهید کرد. نه تنها به بیش از 20 برنامه از جمله Photoshop، Premiere Pro و After Effects دسترسی خواهید داشت، بلکه 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری نیز خواهید داشت. بازخرید آسان است و می توانید اشتراک Creative Cloud را برای یک حساب جدید یا موجود اعمال کنید.

برای ارائه گزینه‌های مناسب‌تر به این حرفه‌ای‌ها برای حوزه‌های کاری آن‌ها، ما هیجان‌زده هستیم که اولین کارت‌های گرافیک ProArt را معرفی کنیم: ProArt GeForce RTX 4080 و ProArt GeForce RTX 4070 Ti. این کارت‌های گرافیکی برای عملکرد بی‌صدا، مهندسی شده برای زمینه‌های حرفه‌ای، و باریک‌تر برای سازگاری با شاسی‌های گسترده، از ابتدا برای رفع نیازهای سازندگان ساخته شده‌اند.

طرح های صرفه جویی در فضا

فضای کاری یک حرفه ای خلاق اغلب شامل تجهیزات بیشتری نسبت به یک گیمر است. روی میزی که نیاز به مانیتورهای متعدد، سطوح کنترلی و درایوهای خارجی دارد، یک شاسی بسیار عریض می تواند لوکسی باشد که نمی توانید از پس آن برآیید. به همین دلیل است که ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti را طراحی کردیم تا نمایه ای فشرده داشته باشیم. تنها با طول 300 میلی متر، آنها در حال حاضر دو تا از کوچکترین کارت های گرافیک سری 40 موجود در بازار هستند. آنها به راحتی در طیف گسترده ای از کیس های رایانه شخصی قرار می گیرند، و حتی به اندازه کافی کوتاه هستند تا با اکثر شاسی های محبوب Mini-ITX سازگار شوند.

ضخامت محلول خنک کننده نیز مهم است. در حالی که گیمرها اغلب فقط از یکی از اسلات های PCIe x16 خود استفاده می کنند، سازندگان به احتمال زیاد از اسلات های اضافی خود استفاده می کنند. ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti طراحی 2.5 اسلاتی را ارائه می دهند که احتمال تداخل با سایر قطعاتی که سازندگان باید نصب کنند کمتر است.

تحریریه Techpowerup